Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki silnik 2.0TDI wybrać w Audi A4 B8?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
powiem Ci tak na tym forum nie znam ja nikogo kto uzytkuje B8 i padla mu pompa oleju
a ja znam :wink:
Opublikowano

Ale po co sie nakręcać, był problem z zabierakiem ok VW poleciał po bandzie , teraz znowu pompa , tych awarii nie ma co porównywać . Zaraz komuś poleci wtrysk, i bedzie wielkie chalo na forum ,,,czemu w tych autach lecą wtryski ,,, . Sami ludzie sie nakręcają , faktycznie gdyby ktos chciał kupić auto opierając sie tylko na podstawie forum , to faktycznie nic by nie kupił, bo wszysko pada. Z reguły na forach pojawiaja sie ludzie co maja jakiś problem z autem , i o tym trzeba pamietać. Ja kupiłem nowe auto i przy 70tys padła dwumasa, powiedziałem sobie wtedy nigdy wiecej audi, teraz dobiegam 180 tys i tragedii nie widzę , same pierdoły ( poza zabierakiem ). I myslę ze nastepne będzie b9.

Opublikowano

ja dołączam do grona osob zadowolych z tego auta i nie zamienie tej marki na zadna inna, awarie awariami zdazaja sie w kazdym aucie trzeba byc dobrej mysli

Opublikowano
powiem Ci tak na tym forum nie znam ja nikogo kto uzytkuje B8 i padla mu pompa oleju
a ja znam :wink:

Co konkretnie się stało i przy jakim przebiegu?.

Opublikowano

Tak z ciekawosci zrobiłem sobie dzisiaj małą wycieczke po garażystach w mojej okolicy,a jest ich tutaj sporo. Generalnie chciałem się zorienowac się ile warte jest to moje cudo z 2008 grudzien. Ale nie o to chodzi a mianowicie o rocznik 2009/2010 przy przebiegu 100-120tys to taniej niż 19000euro nie znalazłem ,( pewnie coś jest jeszcze z tej ceny do urwania) naturalnie z roczną gwarancją , a autka naprawdę godne uwagi , tak ze sam nie wiem skąd cena 13/12tys za ten rocznik w linkach co kolega wysłał. Zresztą wniosek sam się nasuwa, jak auto stoi za 13 koła to za ile właściciel je oddał na sprzedaż ,myślę 10-11 tyś , to teraz proszę mi pokazać kretyna (no niestety tak go muszę nazwać)ze po trzech latach sprzedaje auto za ok 10 tyś , gdzie przy zakupie nowej bryczki dał 40 tys, tylko bez tłumaczenia że tu ludzie mają tyle kasy ze ich na to stać. Nikt nie pozbywa się auta za takie wszawe pieniądze bez konkretnego powodu nawet w Niemczech, a prawda jest taka że im ktoś ma wiecej kasy tym bardziej umie liczyć , to taka mała przestroga dla osób co liczą na okazje , jak jest okazja to ona nie czeka na Polaka z lawetą, tylko zostaje sprzedana po znajomych i rodzinie.

Opublikowano

Ja dodam tylko od siebie ,szukałem 2 miesiące a4 b8 170 KM w DE byłem tam 2 razy i oglądałem 4 szt :wink: za 16,5 tyś ojro można kupić b8 z 2010 rok ale wszystko walone :wink: i tak jak wojtek napisał żaden Niemiec nie jest j**nięty i nie robi prezętów :wink:

Opublikowano

bo to samochód poleasingowy, a te są zawsze tańsze. Auto Hus nie jest super-hiper ekstra. miałem z nim do czynienia, nie zawsze było wszystko super.. sprzedają także gwarancję, którą możesz podetrzeć sobie 4 litery.. bo wypinają się i twierdzą, że przy sprzedaży tego nie było. u nas tak było przy zakupie Passata, którym ostatnio też jeżdżę.. jak się okazało z pękniętą głowicą.. powiedzieli nam, że to w drodze do Polski się rozwaliło i nie chcieli oddać pieniędzy za naprawę. ostatecznie oddali po piśmie do dyrekcji i zagrożeniu opisania procederu w polskich i niemieckich gazetach.

P.S. tu nie wstawiamy ogłoszeń tylko piszemy na tematy techniczne aut z silnikiem 2.0TDI. do wstawiania ogłoszeń masz dział "Zakup kontrolowany"

Opublikowano

Zobaczcie co powychodziło w ADAC jakie przekrety z testami opon , nie chcę podwarzać czyjejść wiarygodnośći bo nikogo nie złapałem za ręke,ale zachwile wyjdzie ze takim kwitem z DEKRY można sobie wiecie co, tm bardziej jak auto idzie na exsport. A tak na margineśie to w 2007 kumpel sprowadził z De , a4b7 3,0tdi, auto z 2005 z przebiegiem 60koła ,zakupione u dilera audi. Cena takiego nowego to ponad 50kola ojro,on dał 18 tys euro, powiedziałem że cos może być nie halo z tym autem, odparł co ty u dilera kupione, Czyli co po dwóch latach ktoś leci po bandzie 40 tyś euro ,bez jaj , ale to nic , w 2008 coś mu śie porąbało z rozrządem naprawa około 7tyś pln , za pare mieśiecy ,zozleciał sie silnik naprawa 18 tyś , praktycznie to wyszła go więcej niż mnie nowe b8 . Trzeba zrozumiec i pozwolic dopuśćić do głosu rozsądek,,,, okazja w Niemczech nie czeka na Polaka,,,. Po drodze są jeszcze miejscowi handlarze,gdzie mają wszystko poobstawiane. Ale najlepiej posłac auto na export wtedy jest po gwarancji, teoretycznie może być ale wyegzekwować ją to droga przez męke . Ja na swoje b8 mam 3 kupców , ale pech w tym że to sa wszyscy dobrzy znajomi, i teraz komu nie sprzedam to pozostali się obrażą , taki paradoks.

Opublikowano

nie skazujcie aut kupionych w niemczech na złomy bo to bezsens, niemca stac na kupno nowego auta i po okresie pogwarancyjnym oddaje auto do dilera lub komisu i kupuje nowe w salonie , a to ze te auta maja nalatane mnostwo kilosow to juz inna bajka a wszystko ma pewne granice wytrzymalosci i ma sie prawo zepsuc.

Nie zgodze sie za cholere jezeli chodzi o przekrety wmieszanie w to DEKRE sami walimy sie w dupe polak polaka i taka jest prawda, jak kupimy auto i sie posypie do pol roku od momentu zakupu to mowimy ze zostalismy oszukani przez sprzedawce a go......... prawda nie zawsze tak jest teraz w motoryzacji sypia sie auta po przebiegu 30 tys a co dopiero ma powiedziec auto co ma nalatane ponad 200 tysiecy i tak oczywiscie ma je kupic polak i ma przejechac kolejne 200 tysi i sie nie zepsuc hahahah jezeli stac kogos na nowe auto to niech kupi nowe a i tak nie uniknie awari !!!!!!! taki jest teraz rynek motoryzacyjny

W niemczech nie jezdza tylko auta marki AUDI a gwarancja na auto co ma nalatane 200 tysicy to jakas bzdura dla mnie :)))))

Opublikowano
Zobaczcie co powychodziło w ADAC jakie przekrety z testami opon , nie chcę podwarzać czyjejść wiarygodnośći bo nikogo nie złapałem za ręke,ale zachwile wyjdzie ze takim kwitem z DEKRY można sobie wiecie co, tm bardziej jak auto idzie na exsport..

jakbyś zerknął na ofertę, to byś zauważył, że są te przeznaczone na eksport lub dla przedsiębiorstw, i te, które spokojnie oferują do sprzedaży osobom fizycznym, w tym Niemcom. To, co spotkało jedrekxa. to chamska zagrywka, na zasadzie, poszedł za granice, mamy go w d...., a jak ich jedrekx przycisnął do muru, to pękli.

wojcian, po co szukasz dziury w całym na rynku niemieckim. Zerknij na rynek polski i sam zobacz ile tracą na wartości samochody przez pierwsze trzy lata. Przykład system Audi selekt plus. Nie chę podawać konkretnych przykładów, bo to nie ten dział, ale niestety takie jest życie. W tamtym tygodniu ASO zaproponowało koledze 52 tyś za 2010 rocznik Toyoty Avensis 2.0 PB w wersji Prestiż + dodatki . Nowa kosztuje 125 900 zł, . Policz ile stracił w niecałe 4 lata - 74 koła. Liczy, że na wolnym rynku dostanie 59 000. A już najmniej przejmują się tym firmy leasingowe, bo 90% tych samochodów jest z flot. Firmy wrzuciły w koszty każdą jedna ratę, wykupiły samochód i poszedł do ludzi.

Przykład, zwłaszcza B7, że padł komuś w kraju po jakimś czasie, to strzał kulą w płot. B7 posiadało tak samo wadliwe silniki jak i reszta grupy. VAG zapracował sobie w latach 2005-2009 na koszmarną opinie. Teraz chcesz obarczyć dealera Audi w Niemczech, że w samochodzie po roku od zakupu coś się porąbało z rozrządem ? I on wiedział o tym że to nastąpi. Bez jaj. I to nie jest żadna okazja. Kumpel kupił miesiąc temu nowy samochód u dealera. Dostał rabat 25 tyś ( niemożliwe, nieprawda itd) Jaki interes miał dealer na tym ? I jeszcze dołożywszy za 7 stów, i za 1400 system Video, z dwoma ekranami. Ano, taki, że to rocznik 2013 był. I co, penie jakich najechany i za dwa lata padnie mu silnik. Bez urazy, ale jak słyszę taką teorię spiskową, to mnie naprawdę coś ściska. W nowych samochodach, po kilkudziesięciu tysiącach padały silniki -to na 100% wybrakowane szły do Polski. w Niemczech by nie padły. A to 1.4 i 1.8 TSI.

Opublikowano (edytowane)

Siema.

Ja niedawno kupiłem właśnie auto z takim silnikiem i jestem zadowolony. To jest to samo co 143 KM, tylko że programowo skastrowany. Wirusem za niewielkie pieniądze możesz podnieść moc w okolice 170-180 KM

Więc jeśli auto jest w dobrym stanie technicznym to bym brał.

Nie wiesz może, czy ten silnik ma łańcuch czy pasek rozrządu?

A4 Avant TDI2.0 I4 88 M6S

2010 8K50PC CAGC LLM

Edytowane przez jrusi
Opublikowano

Pasek.

Opublikowano

Przy 460NM to już raczej sprzęgło odmówi posłuszeństwa :) Kto robił Ci program? Mi tuner mówił, że jak obecnie mam po chipie 173KM i 405NM, po zmianie turbo moment nie zmieni się jakoś znacznie, gdzieś w granice 430NM max...

Opublikowano

Witam

Napotkałem się na ofertę auta z silnikiem 2.0TDi 140KM oraz na stronie autocentrum z danymi technicznymi również widnieje 140KM czy ten silnik jest jeszcze na pompowtryskach?. Z tego co mi wiadomo w 2008r w Passat-ach B6 było przejście z PD na CR. Jak to wygląda w AUDI?

Opublikowano

Kolego kazde B8 jest na CR jeżeli chodzi o Diesla

Opublikowano

WItam

posiadam silnik CAGC 120KM rok 2010 ,po zmianie softu mam 178 KM ,jest teraz przebieg 188tyś.

na razie jestem zadowolony z tego silnika ,wymiana oleju oczywiście co12tyś :)

Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Kolego kazde B8 jest na CR jeżeli chodzi o Diesla

ok dobrze wiedzieć, dzięki kolego:)

a jaka jest różnica miedzy 140KM a 143KM?

Edytowane przez maksuss
Opublikowano

w pisowni ;) w B8 silnik CAGA ma 143 konie ;)

Opublikowano

ja polecam CAHA :hi:

dokladnie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...