hafas Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Panowie, a możecie się proszę wypowiedzieć na temat motoru 2.0 TDI 150 KM ? to jest wypust z chyba 2014 roku... Ktoś może wie jakie on nosi oznaczenie? Dzięki.
Jędrulawawa Opublikowano 17 Maja 2015 Opublikowano 17 Maja 2015 (edytowane) Temat już na wygaśnięciu, więc go odświeżę Chodzi mianowicie jak po pierwsze rozpoznać jaki mam typ silnika. W papierach jest 120 KM, ale temu co w papierach nie zawsze można wierzyć. Nie mam książki serwisowej więc wlepka tam umieszczana jest niedostępna (tak był w Passacie B5 który własnie sprzedałem). Drugi problem jak zdjąć pokrywę z silnika. Wolę zapytać zanim pourywam jakieś spinki czy zatrzaski Edytowane 17 Maja 2015 przez Jędrulawawa
kuebk Opublikowano 17 Maja 2015 Opublikowano 17 Maja 2015 Nie mam książki serwisowej więc wlepka tam umieszczana jest niedostępna Nakjlejka jest jeszce w baganizku w okolicach kola zapasowego. Drugi problem jak zdjąć pokrywę z silnika. Wolę zapytać zanim pourywam jakieś spinki czy zatrzaski Do gory.
Jędrulawawa Opublikowano 17 Maja 2015 Opublikowano 17 Maja 2015 Nakjlejka jest jeszce w baganizku Dzięki. Zapytam jeszcze czy są oznaczenia na samym silniku jego typu ? W Pasztecie na głowicy było wybite AWT
kuebk Opublikowano 17 Maja 2015 Opublikowano 17 Maja 2015 Powinny byc nabite na bloku/glowicy, moze tez byc naklejka na oslonie rozrzadu.
Jędrulawawa Opublikowano 21 Maja 2015 Opublikowano 21 Maja 2015 Nakjlejka jest jeszce w baganizku w okolicach kola zapasowego. Jest, znalazłem. Musiałem trochę poodginać wykładzinę żeby znaleźć, bo była początkowo niewidoczna. I stąd te pytania. A moc się potwierdziła, mam CAGC
main Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 Nakjlejka jest jeszce w baganizku w okolicach kola zapasowego.Jest, znalazłem. Musiałem trochę poodginać wykładzinę żeby znaleźć, bo była początkowo niewidoczna. I stąd te pytania. A moc się potwierdziła, mam CAGC sam mam ten silnik i nie narzekam. tak jak koledzy piszą sam program i masz 170-180KM bez przeginania
gsa Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 hehe tez mam CAGC. 198k km na blacie (poki co 10k zrobione osobiscie) i 0 prolbemow. Poki co program jeszcze bardzo nie kusi
gymnocalycium Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Witam Jak pisałem w innym wątku te 120 KM to częsty wybieg o charakterze podatkowym (swój kupowałem we Włoszech). Na hamowni w Jankach o dziwo wyszło 137 KM/3345rpm i 325Nm/2344rpm a po modyfikacji 182KM/4044rpm i 412Nm Na pewno mniej pali - ostatnio jechałem z Mszczonowa na Ursynów trasą 789 przez Tarczyn i komp wykazał 4,6L/100km Marek Aktualizacja. Dziś wracając z Mszczonowa przez Tarczyn - Piaseczno na Ursynów spalanie 3.9 L Marek
adbur Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Gymnocalycium- niedługo ci zacznie ropę w baku produkować[emoji106], a tak poważnie to tylko się cieszyć z takiego spalania. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Jędrulawawa Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 spalanie 3.9 L No proszę Ja bym jednak zweryfikował te dane. Odległość wziął z GPS-a a litry spisał z dystrybutora po większej trasie. Wystarczy pokombinować z rozmiarem kół (felg) a samochód zacznie palić jak Melex
gymnocalycium Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 Dziękuje w imieniu białasa. Oczywiście można jeździć na dwa sposoby - tradycyjnie jak niektórzy w Warszawie - daje po gazie a za 200 metrów stoi pod kolejnymi światłami czerwonej fali. Wtedy spalanie może być i 10L Można też racjonalnie - skoro widzisz z daleka, że nie przejedziesz skrzyżowania dojeżdżasz na biegu z redukcją - na spalaniu masz 0.0 (takich porad można przytaczać szereg). Ponadto jadąc np 100/h odpuść gaz na chwilę do spalania 0.0 a później wolno dodawaj - prędkość praktycznie nie zmień się a przez długą chwilę masz spalanie 2,0 - 4,0 Odległość wziął z GPS-a a litry spisał z dystrybutora po większej trasie. W ciągu tygodnia jeżdżę głównie po Ursynowie więc nie można tego nazwać większą trasą (spalanie różnie 5,5 - 7 L) Sobota - niedziela Wwa - Mszczonów - Wwa. Marek
riczi82 Opublikowano 6 Lipca 2015 Opublikowano 6 Lipca 2015 Panowie, a możecie się proszę wypowiedzieć na temat motoru 2.0 TDI 150 KM ? to jest wypust z chyba 2014 roku... Ktoś może wie jakie on nosi oznaczenie? Dzięki. Mam 150KM i bardzo chwale to sobie, do porównania brat ma B8 143KM z 2008r i w moim spalanie jest o ok 0.8L mniejsze, dodam że obydwa kombiki, ręczna skrzynia i podobne wyposażenie, osiągi minimalnie lepsze w 150KM ale znacznie lepsze wrażenia z jazdy, jest wrażenie jakby samochód miał mocniejszy silnik a przecież w codziennej jezdzie wrażenia sa ważniejsze ponieważ nikt z nas chyba nie odczuje osiągów o 0.5-1sekundy lepszych
kozak_191 Opublikowano 26 Lipca 2015 Opublikowano 26 Lipca 2015 (edytowane) pasektdi nikt tu na forum nie jest jasnowidzem żeby jednoznacznie powiedziec czy problem załatwiony z zabierakiem, z prostej przyczyny. Modyfikacja miała miejsce w 2009 roku jakoś pod koniec ,tak że raptem 4 lata , ile można przejechac za 4 lata 120-150tys .Przy takich przebiegach to ze starym zabierakiem nic sie nie działo( tą opinie opieram na podstawie mojego samochodu który mam od nowośći), ja zmieniałem przy 150tys i mozna powiedzieć ze wyglądał super , ze 70tys jeszcze by spokojnie wytrzymał , ale jak wszystko było zwalone to wymieniłem profilaktycznie. Jedynym sposobem jest demontaż pompy i kontrola ,może ktoś to robił w auci z rocznika 2010/2011 to sie wypowie. Kupiłem passata b6 z 2008.09 , silnik 2.0 tdi cr przebieg: 269 300 km serwisowany w vw audi do końca. Brak problemów jakichkolwiek. Oglądałem silniki tez inne b6 z 2009 r. i 2010 r. oznaczenie silników takie same jak u mnie, tak samo jak ich wygląd. W 2009 był taki lekki lift ich tzn. białe zegary jak juz w modelu b7 panel climatronica to z grubszych rzeczy. Natomiast Kuzyn kupił passata 2011r. b7 a tam juz widać róznice. Tzn silnik ma juz inne oznaczenie, z drugiej strony wlew oleju, kolektor dolotowy jest plastikowy. Wnioskuje z tego ze raczej jak cos poprawili to w modelu nowszym. Jak bede zmieniał olej za jakies 14 tys. to z ciekawości zobaczę co się dzieje po zdjęciu misy. Ps. Znajomy z rumuni kupił takiego passata z przebiegiem 300 tys. i jak narazie chodzi i nie zagląda Edytowane 26 Lipca 2015 przez kozak_191
Johny85 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Witam Jak pisałem w innym wątku te 120 KM to częsty wybieg o charakterze podatkowym (swój kupowałem we Włoszech). Na hamowni w Jankach o dziwo wyszło 137 KM/3345rpm i 325Nm/2344rpm a po modyfikacji 182KM/4044rpm i 412Nm Na pewno mniej pali - ostatnio jechałem z Mszczonowa na Ursynów trasą 789 przez Tarczyn i komp wykazał 4,6L/100km Marek Aktualizacja. Dziś wracając z Mszczonowa przez Tarczyn - Piaseczno na Ursynów spalanie 3.9 L Marek Potwierdzam znajomy ma CAGC i pali mniej niz 143 konny czy np caha 170... rozmawiałem kiedys z gosciem z Audi ktory twierdził, ze w przypadku 2.0 tdi cr czym mniej koni tym oszczedniejszy...... ciekawe czy przy wyzszych predkosciach tez ?
Tommy89 Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 Witam jestem zainteresowany kupnem Audi A4 B8 i nie wiem jaki model wybrać. Myślę coś od roku 2010. Proszę o pomoc panowie.oraz czy nie lepiej jak kupie inny silnik 2.7 lub 3.0 tylko ze mieszkam w szkocji i im wiekszy silnik tym wieksze ubezpieczenie. Który silnik się najmniej psuje takich informacji potrzebuje i czy 70 tysięcy mil to dużo dla tych aut. ?
Jędrulawawa Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 Myślę coś od roku 2010. Dobrze myślisz, silniki diesla z tych roczników zostały już pozbawione chorób wieku dziecięcego. O benzynie zapomnij, jeżeli nie masz wytwórni oliwy samochodowej Według mnie, silnik 2,0 zapewnia satysfakcjonujące osiągi przy umiarkowanym apetycie na paliwo. czy 70 tysięcy mil to dużo dla tych aut. ? W zasadzie po tym przebiegu są dopiero dotarte
Tommy89 Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 Dzięki Jedrula za pomoc A co byś powiedział na rocznik 2009 czy też jest ok ?? Bo znalazłem fajne autko z tego rocznika. Czy lepiej szukać tylko i wyłącznie od 2010. I ilu konny wybrać czy ma to jakaś różnice na żywotność tych silników. Dzięki i pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się