Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Po nocy nie odpala od razu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej,

Moje audi zaczęło mnie drażnić, zawsze z rana, nie odpala za raz a jak odpali to kiepsko chodzi, mam wrażenie że dopiero jak przełączy się na lpg to jeździ jak powinno. Nagrzany jeździ dobrze i na benie i lpg. Podejrzewam pompe paliwa, tylko czy słusznie, ma ona jakiś zawór zwrotny żeby paliwo nie mogło się cofać? Jeszcze przychodzi mi do głowy czujnik temperatury, przy temp zewnętrznej 22, w silniku w gr. 3 pokazuje 21 i 24 natomiast w instruments w gr3 coolant temperature 50, wydaje mi się że wszystkie wartości powinny być podobne. Nagrzany chodzi jak trzeba.

---------- Post dopisany 22-08-2013 at 22:48 ---------- Poprzedni post napisany 20-08-2013 at 17:20 ----------

ale tu cisza :kwasny:

Opublikowano

Zacznij od tego zaworka,zamontuj przy pompie zaworek za parę zł i daj znać.

Opublikowano

Jeśli masz gaz, to reduktor może podciśnieniem przepuszczać gaz do kolektora lub wtryskiwacze gazowe są nieszczelne i też puszczają gaz. Też miałem problemy takie jak Ty-winne były wtryskiwacze lpg, przepuszczały gaz do kolektora.

Sprawdź podciśnienie lpg - gdy zgasisz silnik, zdejmij wężyk podciśnienia i włóż do pojemnika z wodą-jak się pojawią bąbelki tzn że przepuszcza gaz i reduktor do regeneracji.

Opublikowano

mam gaz 100kkm juz na nim zrobiłem to coś w tym może być. A jeśli bym teraz zakręcił butle i spuścił gaz przy filtrze to z rana wg Twojej teorii byłoby dobrze? czy tak tego nie sprawdzę? Zaworek jutro kupie. Dev podpowiada mi jeszcze że czujnik płynu mam walnięty, żebym wymienił.

---------- Post dopisany 24-08-2013 at 09:56 ---------- Poprzedni post napisany 23-08-2013 at 20:44 ----------

wczoraj zakręciłem butle, wypaliłem gaz i z rana znów kiepsko palił. Który czujnik odpowiada za temp. wody bo w króćcu są dwa, od kierowcy niebieski i obok czarny. Który mam kupić?

---------- Post dopisany 28-08-2013 at 21:31 ---------- Poprzedni post napisany 24-08-2013 at 09:56 ----------

wymienione czujniki wody, wyciagalem listwe naocznie zobaczyłem jak rozpyla (wydaje się ok) i dalej jest lipa. Podejrzewam jeszcze regulator ciśnienia paliwa i samą pompe, nie sprawdzisłem ciśnienia- w jaki sposób najłatwiej zmierzyć, gdzie się wpiąć? W instruments gr3 dalej w temp wody pokazuje mi 50 stopni, ciekawy jestem jak jest u was.

Opublikowano

To ja podejdę z drugiej strony: Sprawdź czy działa nastawnik przepustnicy. Wyczyść ją i zaadoptuj. Jeżeli przyjmie nastawy szukać trzeba gdzie indziej.

Opublikowano

Czyszcze ją i adoptuje dosyć często także myśle że nie w niej tkwi problem. Obroty są raczej stabilne. Czuje że niedługo on juz z rana nie odpali. Teraz jest tak odpala i po chwili gaśnie drugie kręcenie trwa z 7 sekund i odpali po czym jedzie ale się dławi do czasu przełączenia na gaz. Dodam że uszczelniacze mam chyba już kiepskie bo po odpaleniu troche smoli.

Opublikowano

czujnik wody do wymiany ale tylko ori

Opublikowano

tylko że czujnik mam wymieniony i wskazuje poprawną temperature kontroluje go na klimatroniku.

Opublikowano

sprawdzałes ciśnienie paliwa na listwie ?

Opublikowano

nie, nie mogłem znależć takiej złączki do podłączenia bo już do tego podchodziłem:kwasny:

Przed wejsciem na listwe powinno być min 4bary?

Dzisiaj nagrałem filmik jak odpala

w skrócie, odpala i gaśnie, później odpala ruszam i gaśnie, trzecie rusza i jade ale czuć że nie jedzie jak powinien.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=ducPq6G68a4

Opublikowano

Hej. Pozwolę sobie dopiąć się do twojego wątku:) Mam podobny problem i ręce mi już opadają.

Najpierw raz mi zdechł podczas jazdy, ale odpaliłem i jakiś czas był spokój. Po upływie dwóch tyg z rana nawet nie odpalił. Ku mojemu zaskoczeniu za jakieś 3godz Żona odpaliła bez problemu na dotyk.

W chwili obecnej nie pali na benz. Sprawdzałem ciśnienie (jeśli można to nazwać sprawdzeniem) odkręcając wężyk przed listwą wsadziłem do butelki i przy kręceniu paliwo leciało bardzo małym strumieniem. Następnie wymontowałem pompkę, żeby ją podłączyć na krótko w celu sprawdzenia czy nic tam nie lata w środku.

Nie jestem w tych sprawach ekspertem, ale biorąc to na logikę to chyba za małe ciśnienie daje co myślicie? Nie mam jak tego sprawdzić fachowo u mecha, gdyż Małżonka wyjeździła cały gaz:facepalm: i nie mogę nic teraz zrobić. VAG wykazał usterkę czujnika temp. zew., 00561-usterka obwodu regulacji składu mieszanki. Zrobiłem adaptacje przepustnicy i po jakimś czasie znowu wywalał ten błąd, ale silnik pracował normalnie i nie zawracałem sobie tym głowy. POMOCY!!!

Opublikowano
nie, nie mogłem znależć takiej złączki do podłączenia bo już do tego podchodziłem:kwasny:

Przed wejsciem na listwe powinno być min 4bary?

Dzisiaj nagrałem filmik jak odpala

w skrócie, odpala i gaśnie, później odpala ruszam i gaśnie, trzecie rusza i jade ale czuć że nie jedzie jak powinien.

http://www.e.com/watch?feature=player_detailpage&v=ducPq6G68a4

Sprawdź ciśnienie paliwa,to wygląda tak że jak kręcisz go na rozruszniku wtedy im dłużej kręcisz tym dostaje więcej paliwa...

Jak kuleje Ci cały czas to podjedz do mechanika dasz maks 20zł i bedziesz miał pewność.

Jestem pewny ze coś jest nie teges z podawaniem paliwa,albo pompa zdechła tym bardziej że na filmiku pokazałeś ile masz paliwa:naughty::naughty:

Często jest tak że jak sie ma LPG-ka olewa sie stan PB czego konsekwencje są takie a nie inne....

Opublikowano

Pozwolę również podłączyć się pod wątek. U mnie też słabo pali gdy teraz jest chłodniej, wczoraj odpaliłem go za 5 razem, co najciekawsze, zawsze gdy gaśnie zapala się żółta kontrolka (chyba immo). Jakieś propozycje rozwiązania problemu? Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...