andynl Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 Powinien pójść piny ma , ale niech ktos jeszcze potwierdzi czy nie gadam głupot
czarek76 Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 Orientuje się ktoś czy sterownik z literką P obsługuje składanie lusterek ? 8k0 959 793 P W tym temacie w poście 198 kolega pisze że odpalił składane lusterka na tych sterownikach, ja również takie kupiłem ale jeszcze ich nie założyłem.
Gibons Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 Dzięki już ogarnąłem faktycznie działają pod tymi sterownikami.
M@rcus Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 Nie chcę zakładać nowego tematu, ale mam pytanie do osób, które bawiły się w temacie. Muszę wymienić kierunkowskaz w lusterku i nie mam pewności, czy po odkręceniu wszystkich niezbędnych śrub i odbezpieczeniu zaczepów mam w pierwszej kolejności pozbyć się czarnego, dolnego plastiku a potem obudowy z kierunkowskazem (lakierowana część), czy od razu ciągnąć za górną część a czarny plastik zostaje na miejscu? Lusterko po 2010r, więc konstrukcja delikatnie różni się od tych opisanych w pierwszym poście. Dzięki z góry za wskazówkę.
komoornik Opublikowano 5 Czerwca 2016 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Moduły 8K0959792S, które nie mają jak widać pełnych kwadratów nie podejdą?
Gibons Opublikowano 5 Czerwca 2016 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Nie chcę zakładać nowego tematu, ale mam pytanie do osób, które bawiły się w temacie. Muszę wymienić kierunkowskaz w lusterku i nie mam pewności, czy po odkręceniu wszystkich niezbędnych śrub i odbezpieczeniu zaczepów mam w pierwszej kolejności pozbyć się czarnego, dolnego plastiku a potem obudowy z kierunkowskazem (lakierowana część), czy od razu ciągnąć za górną część a czarny plastik zostaje na miejscu? Lusterko po 2010r, więc konstrukcja delikatnie różni się od tych opisanych w pierwszym poście. 1 to wyciągasz wkład. Potem odkręcasz silniczek potem dolny plastik potem góry odejdzie Ci z kierunkiem.
maseratis Opublikowano 10 Czerwca 2016 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Panowie jeszcze raz prosze o pomoc. Kilka mieisecy temu wymienilem lusterka na el. skladane w A4. Wszystko dziala procz tylnych okien. Nie reaguja na przyciski w drzwiach. Wymienialem sterowniki w drzwiach przednich. Kodowalem to co jest w instrukcji. Zadnych bledow nie mam w vcdsie. Bylem u lokalnego elektronika i po 2 godzinach zabawy w vcdsie powiedzial, ze calkowicie nie ma komunikacji miedzy przednimi sterownikami a tylnymi. Robil test opuszczania szyb i tylko przednie dzialaja. W blokach pomiarowych wyglada jak by nie bylo zadnej wymiany danych ze sterownikami tylnych drzwi. Twierdzi, ze sterowniki, ktore zalozylem sa z 2008 r. a auto z 2011r. Dzwonil do kogos z serwisu i typ twierdzi, ze byla zmiana w sterownikach czy instalacji i teraz nie pamietam dokladnie ale mowil, ze w tych starszych sa jakies dwa zlacza czy kabelki a po 2010 3 zlacza lub kabelki albo na odwrot. Mam niby kupic sterowniki z 2011r. Nie wiem czy to jest powod takiej sytuacji. Miedzy 15 a 18 czerwca bede w Wawie i moze ktos mial by troche czasu rzucic okiem w kodowanie w moim aucie? Oczywiscie sie odwdziecze za fatyge. Moze da sie cos poprawic albo chociaz ustalic przyczyne.
sowiq Opublikowano 10 Czerwca 2016 Opublikowano 10 Czerwca 2016 (edytowane) Kolego, a jakie kupiłeś sterowniki (chodzi o oznaczenie)? Może masz od coupe? Ktoś wcześniej pisał o tym - one nie nawiążą komunikacji z tylnymi drzwiami. Zobacz posty na stronach 16 i 17 - http://a4-klub.pl/index.php?/topic/245599-montaz-skladanych-i-podgrzewanych-lusterek/page-17#entry4828595 A druga sprawa - czy skopiowałeś kodowanie starych sterowników przed wymianą? Edytowane 10 Czerwca 2016 przez sowiq
maseratis Opublikowano 10 Czerwca 2016 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Mam kupione sterowniki "B" i jedyna opcja to, ze sa od A5ki. Wydawalo mi sie, ze jesli sterowniki sa od A5ki to szyby tez sie beda domykac. Kodowanie skopiowalem na samym poczatku tak jak w instrukcji jest napisane.
tommy-cichy Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Czy ktos spotkal sie z czyms takim ze lusterka skladaja sie normalnie przy zamknieciu auta tylko z 1 kluczykiem. Zapasowy kluczyk zamyka auto normalnie ale lusterka sie nie skladaja? Da rade to jakos zakodowac. Dodam ze oba kluczyki sa ori.
M@rcus Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 A spróbuj włączyć zapłon zapasowym i sprawdzić w menu CAR, czy w sekcji "Central locking" masz włączone "Fold mirrors". Może zapas ma zapamiętane inne ustawienia.
tommy-cichy Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Dobra mysl. po pracy napewno to skontroluje. Rzeczywiście po włożeniu drugiego kluczyka ustawienia są inne. Wystarczyło włączyć składanie lusterek w Menu Car dla drugiego kluczyka. Dzięki za pomoc.
M4RK0 Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 Ja mam taki sterownik: SW: 8T0959793N HW: 8T0959793B Obsłuży składanie lusterek? Bo końcówka B wg rozpiski pasuje. Wychodzi na to że soft mam od N a hardware od B i nie zadziała?
komoornik Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 Często SW i HW mają zupełnie inne oznaczenia. Liczy się HW.
dymekn Opublikowano 9 Lipca 2016 Opublikowano 9 Lipca 2016 Niektórzy sprzedawcy z allegro wystawiając sterowniki drzwi piszą oryginalny nie zamiennik. Czy zamienniki są gorsze? A jeżeli tak to jak je rozpoznać. Chodzi może o te wyprodukowane w Chinach? klepane z fona
dymekn Opublikowano 12 Lipca 2016 Opublikowano 12 Lipca 2016 No nie wiem. Dlatego też pytam☺ klepane z fona Czy ktoś się jeszcze wypowie na temat tych sterowników? Made in China kupować czy nie? klepane z fona
M4RK0 Opublikowano 18 Lipca 2016 Opublikowano 18 Lipca 2016 mam dziwną akcje. kupiłem sterowniki z końcówką H kierowca i B pazażer. skopiowałem kodowanie, instalacja jak w instrukcji. wszystko ok tylko nie działa sterowanie tylną lewą szybą (przełącznik w tylnich i przednich drzwiach nie reaguje) a przycisk od szyby kierowcy nie działa w dwóch trybach (po mocniejszym wciśnięiu szyba nie opuszcza się do końca) miał ktoś taką akcję? błędów brak. wygląda na o że sterownik z końcówką H uszkodzony?
sowiq Opublikowano 19 Lipca 2016 Opublikowano 19 Lipca 2016 A jesteś pewien, że sterowniki B i H będą ze sobą współpracowały? IMO mogą się nie dogadywać, bo to różne serie. Jeśli chodzi o dwa tryby opuszczania szyby, to trzeba to zaprogramować odpowiednią sekwencją wciskania przycisku opuszczania szyby. Może ktoś napisze dokładniej, bo nie pamiętam, ale chodziło chyba o opuszczenie szyby do końca i wciśnięcie przycisku opuszczania na 5-10 sekund, a potem podniesienie szyby do końca. Czy ktoś się jeszcze wypowie na temat tych sterowników? Made in China kupować czy nie?No ale widziałeś taki sterownik, czy pytasz tylko teoretycznie? Bo ja się z takim nigdy nie spotkałem. A nawet jakbyś znalazł, to czy przy koszcie sterownika poniżej 100 zł opłaci się tak kombinować? Moim zdaniem nie, bo zaoszczędziłbyś może 50 zł
M4RK0 Opublikowano 19 Lipca 2016 Opublikowano 19 Lipca 2016 Ktos w tym temacie pisał ze sterowniki nie muszą być z taką samą literka, zresztą sterowniki współpracują, bo wszysyko działa poza lewa tylną szybą. Opuszczanie szyby w teście sterownika lewy tył też nie działa, chyba padł mi silniczek.podmienie jeszcze sterowniki dla pewności. Bezpieczniki ok (8 i 11 obok kierowcy -chyba ze gdzies indziej są dedykowane do szyb? ) 2 tryby opuszczania szyby kierowcy juz ogarniete,dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się