Ralph53 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Wracając do paliwa, czy do bex-a nie jest zalecana PB98 ?? Znajomy ma taki silnik i na klapie od wlewu paliwa jest ori nalepka z informacją o takiej benzynie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Może być 95, sama zasada działania jest taka sama jak w starych 1.8t gdzie była zalecana właśnie pb95 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carire Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 najlepiej to shell v-power'a racinga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andriu16 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 w instrukcji obsługi w tabeli dla wszystkich silników dla bexa jest zalecane PB98 ale na 95 też jedzie, co do stanu to nie byłbym taki pewny że BFB bedzie w lepszym stanie niż bex. Jeśli masz zamiar tym troche pojeździć to i tak musisz sobie go doprowadzić do porządku po swojemu. W każdym znajdzie sie coś do poprawienia. Ja kupiłem i odrazu musiałęm wymienić napinacz łańcucha do tego rozrząd i płyny także jakiś wkład na początek musisz sobie założyć. U mnie rozrząd niby miał być wymieniony no i był ale tylko sam pasek a reszta padaka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0laczek Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Na wlewie paliwa jest PB 95/98, ja leje 98 bo na takiej był strojony program i mam wrażenie że na 95 się ciut zmula (tym co powiedzą że jeden bak nic nie pokaże: wyjeździłem 3 baki), poza tym trochę więcej jej spala więc wychodzi na to samo. Gaz seria powinna przyjąć bez problemu, u mnie była obawa że będzie pętlił wtryski, co oczywiście nie eliminuje gazu, finalnie nie zagazowałem więc nie wiem jak by to chodziło. Szukaj 1.8T jak się trafi BEX to super jak słabszy to sobie go podrezasz i już Ogólnie ten silnik lubi wypić ale frajda z jazdy to w 100% rekompensuje. PS. Ogólnie cięzko jest znaleźć używany samochód w dobrym stanie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carire Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 wiadome ale zawsze coś się moze znaleźć, tylko trzeba mieć trochę szczęścia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kanonier92 Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Witam! Odświeżę nieco ten temat, ponieważ przyszedł mój czas na wymianę auta. Zdecydowałem się na silnik 1.8T, nie ukrywam że kusi mnie silnik z 190PS, bo jadąc silnikiem 150PS czuję niedosyt w porównaniu do mojego wcześniejszego auta (A6 C5 2.5TDI, kupiony już po chipe, więc miał z 170PS), choć spalanie będzie pewnie większe. Mam jednak pytanie o turbo w tych silnikach. Im większa moc tym większe turbo (150<163<190)? Chodzi mi dokładnie o ewentualny koszt regeneracji/wymiany turbo w poszczególnych silnikach 1.8T. Z góry dziękuję za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechoo131 Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 czemu się wszyscy boją tego turbo, większość aut to ma i jakoś się ludzie nie srają ze im padnie, jak padnie to dasz troche kasy i będziesz miał spokój na przejechane grube tysiące, za wymiane rozrządu i napinacza łancuszka plus płyny pewnie byś ze 2 zregenerował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kanonier92 Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Czyli regeneracja turbiny nawet tej w silniku o mocy 190PS to wydatek około 500-600zł? To by był nieduży wydatek jeśli już by się trafił. Ciekawi mnie jeszcze ile kosztowałaby wymiana turbiny na nową... patrzałem na allegro to są i po 800zl i są jakieś modyfikowane że do 220PS mogą dojść za ponad 3 tys. Jeśli już bym szukał to turbin beż żadnych modyfikacji, moc żeby była taka jak powinna być, tym bardziej że jakby nie patrząc 3tys. to już duży wydatek. Oczywiście mam nadzieję że kupię tak dobry i zadbany samochód że nic nie będę musiał do niego za bardzo wkładać (z tych poważniejszych i droższych napraw), bo nawet tak felernym 2.5TDI przez dwa lata wymieniłem jedynie klocki hamulcowe z przodu (koszt z robocizną 150zl) i zacinała mi się elektrycznie regulowana szyba z przodu po prawej stronie. Mam jeszcze pytanie odnośnie instalacji LPG. Do silnika o mocy 190PS taka instalacja będzie droższa niż np przy 163 lub 150PS? Jaką najlepiej założyć do tego silnika? Stag300 się nada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Nie widziałem jeszcze regeneracji za 500-600. W polecanym zakładzie to ceny zaczynają sie od 800-900. Do tego dolicz sobie koszty: oleju, filtrów, uszczelki pomiędzy kolektorem a turbo, uszczelki pomiędzy turbo a katem i śrub, płynu do chłodnicy. Instalacja to niecałe 3k zależy gdzie zakładasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kanonier92 Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 A nowa dobra turbina to w jakiej cenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekhxc Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 a czemuzakladasz ze turbo od razu padnie..... jezdze autem ktore ma 12 lat i turbo hula dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek03 Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 też mnie interesowała cena i pisałem do gościa który zajmuje się tylko turbinami regeneruje i ma nowe i napisał mi że 2699 nóweczka oryginał kkk nie chińska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechoo131 Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 chłopie jeździsz autem z silnikiem którego większość się boi jak ognia a pytasz o turbo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekhxc Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Chyba ze kolega ma juz upatrzone auto z zajechana turbina ;-) z regeneracja turbiny w tysiaku się zmieścisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 z tego co wiem to ma być T na czerwono na klapie? a 163 km mają 5 biegów tak? Zgadza się, czerwone T na klapie. Ja mam silnik BFB 163PS i mam skrzynię 6-biegową z napędem Quattro. Na czerwono oznaczenie 1,8 turbo {pod maską} to mają tylko silniki BEX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek03 Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 pokrywę na silniku można łatwo podmienić na tabliczce znamionowej i głowicy będzie pisać BEX w każdym razie tak jest u mnie na wlepce z kodami wyposażenia też pisze wlepka w kombi jest pod siedziskiem tylnej kanapy w sedanie nie jestem pewien ale chyba w bagażniku w 80 tak było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kanonier92 Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Nie, auta dopiero szukam, a pytam się orientacyjnie. Co do silnika 2.5TDI to ja nie mogłem narzekać bo nie zawiódł mnie ani razu, chciałem jeszcze rok pojeździć, ale wymiana pompy wtryskowej się zbliżała, a że zakup diesla był w moim przypadku nieco nieprzemyślany bo do roboty daleko nie mam więc ta V6 nawet nie zdążyła się zagrzać zanim dojechałem to wolałem sprzedać niż dokładać do jakby nie patrząc 16-letniego auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carire Opublikowano 19 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 co radzicie zaraz po zakupie wymienic, popatrzec na w takim silniczku ? na coś wiecej czy tylko rozrzad+pompa wody+filrty+oleje+wymiana świec? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 co radzicie zaraz po zakupie wymienic, popatrzec na w takim silniczku ? na coś wiecej czy tylko rozrzad+pompa wody+filrty+oleje+wymiana świec? Na początek wystarczy to co wymieniłeś. Następne rzeczy wyjdą same,np.zawieszenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się