baszmak7 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 zaślep ten wężyk co ci na fotografii zaznaczyłem i wszystko,daj nowe uszczelki do egra i nie słuchaj że ci cieknie z klapy gaszenia, ludzie nie róbcie jaj
daniel01 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2013 I nie będzie cieć ? Bo to mi tak cieknie że raz na 1,5 mce musze olej dolować litr .. A mogę ten wężyk zaslepić i ten egr ?
otomsono Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Nie wiem ile robisz kilometrów ale tak duży ubytek oleju w stosunkowo krótkim czasie nie będzie spowodowany przez cieknący egr. Przyczyny ubywania oleju szukałbym gdzie indziej...
POWER-KRIS Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Toż to on mówi ze mu z oski leci. Kurka litr? Noemozliwe. Sony Xperia Tapatalk 4
daniel01 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Tylko że ja miesicznie robie około 2,000 km jak nie lepiej
Kshyhu87 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 To nic nie zmienia. Przyczyny znikania oleju musisz szukać gdzie indziej.
adrian998998 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 http://s24.postimg.org/uwk5demwx/20130609_144705.jpg zaślep ten wężyk co ci na fotografii zaznaczyłem i wszystko,daj nowe uszczelki do egra i nie słuchaj że ci cieknie z klapy gaszenia, ludzie nie róbcie jaj Już nie mów że nie widziałeś jak cieknie z ośki od klapy gaszącej. Co myslisz że jak zaślepisz wężyk to nie będzie ciekło, to się mylisz. Jak egier jest sporo wymęczony to cieknie spod 2 dziur odpowietrzajacych membranę EGR (grzybka)
POWER-KRIS Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Tak czy siak egr to jego najmniejszy problem. Bo mu silnik pada. Sony Xperia Tapatalk 4
otomsono Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 To za mały przebieg na takie ubytki oleju, nie ma opcji żeby egr tyle wypocił, przyczyny szukaj w silniku/turbo.
Marynarz____ Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Witam wszedłem w wyszukiwarkę aby dowiedzieć się trochę rzeczy na temat tego EGR bo mam z nim problem przedstawię parę następujących pytań i prosiłbym bardzo mocno o odpowiedź.1.Mam klape gaszącą czy gdy zaślepię EGR będzie mi się gorzej gasił ? 2.Czy warto zaślepiać EGR ? na allegro znalazłem taki za 450 WAHLER ZAWÓR EGR AUDI A4 B6 A6 C5 GALAXY VW 1.9TDI (3461029366) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.. Kasy nie mam właśnie na nowy lecz jeżeli trzeba to się trza sprężyć. 3.Jeżeli chodzi o zaślepie to czym najlepiej go zaślepić ? 4.Mam audi 2003 rok czy można zrobić tak żeby ten błąd nie wyskakiwał ? 5.Czy przez to że się zaślepi EGR może autko dostać w turbinkę lub w zawory jak piszą ? Proszę o pomoc z góry dziękuje Jeśli masz auto młodsze niż 06.2003 to musisz EGR wyłączyć programowo (u tunera najlepiej)+ mechaniczne zaślepienie, jeśli starsze to nie musisz programowo wyłączać. Wykręć EGR przeczyść sobie klapę gaszącą,ten grzybek metalowy co masz u góry rozbierz, wywal membranę, a dziurę zaspawaj lub nagwintuj i zakręć śrubą, wymień uszczelkę łączącą EGR z kolektorem dolotowym. Zaślep rurkę łączącą EGR z kolektorem wydechowym z dwóch stron dla pewności (nie mylić z dolotowym bo Ci samochód nie odpali !!!), zaślepić możesz np. puszką od piwa (ja tak zrobiłem) albo są blaszki na Allegro specjalnie do tego celu. Skręć wszystko do kupy i sprawdź czy Ci nadal leci z EGR- wydaje mi się że nie leci Ci z klapy gaszącej tylko z tego odpowietrzenia EGR (2 dziurki pod tym metalowym grzybkiem) i zacieka Ci tak że wygląda jakby z klapy gaszącej ciekło. Dodatkowo zaślep śrubą przewód podciśnienia idący do EGR (tego przewodu idącego do klapy gaszącej nie ruszaj !!!)
Maestro_86 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 zaślepić możesz np. puszką od piwa (ja tak zrobiłem) albo są blaszki na Allegro specjalnie do tego celu. Z puszki od piwa?? z puszki to bym nawet rurki od strony EGR nie zaślepił. Przecież ona ma około 0,1mm grubości. Blachy na allegro mają odpowiedno od strony EGR 1mm grubości a od kolektora wydechowego 3mm grubości.
Marynarz____ Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 na razie działa, podwójnie złożyłem ---------- Post dopisany at 11:18 ---------- Poprzedni post napisany at 11:18 ---------- ale może kupię te blaszki z allegro.
Maestro_86 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Od strony kolektora też założyłeś z blaszki od piwa? Ciekawe czy tam jeszcze coś jest Radziłbym szybko wyjąć zanim resztki wpadną w wirnik turba
mycha1236 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Od strony kolektora też założyłeś z blaszki od piwa? Ciekawe czy tam jeszcze coś jest Radziłbym szybko wyjąć zanim resztki wpadną w wirnik turba :shock3::facepalm: Święta racja ściągaj to szybko przecież 18 zł to nie jest ogromny koszt żeby kombinować z puszkami , ja kupiłem 4mm na kolektor i 1,5 mm pod egr i jest git
piotrsob1 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 A po co Wam te zdublowane blachy, wystarczy jedna , 1,5mm przy EGR-ze , a rurka łącząca zostaje na swoim miejscu
POWER-KRIS Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Zebys myslal to byś nie pytał. W tej rurce zbiera ci się nagar i sypie do turbiny życzę bezawaryjnej pracy VTG. Sony Xperia Tapatalk 4
daniel01 Opublikowano 3 Września 2013 Autor Opublikowano 3 Września 2013 Sory że dopiero teraz odświeżam ale dopiero teraz wróciłem z wypadu. Tak czy siak egr to jego najmniejszy problem. Bo mu silnik pada. Sony Xperia Tapatalk 4 Jak to mi silnik pada ? nawet mnie nie straszcie :/ Które z tych blach będzie mi pasować ? Zaślepka EGR zestaw TDI VW AUDI SKODA SEAT FORD VO (3509324288) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Zaślepka EGR zestaw TDI VW AUDI SKODA SEAT FORD VO (3509324821) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. 17. Zestaw zaślepek EGR TDI VW AUDI SKODA SEAT (3478157775) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. 33 Zaślepka EGR zestaw TDI VW AUDI SKODA (3480704360) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Koledzy a co z tym wyciekiem zrobić ? bo już sie pogubiłem ..
Maestro_86 Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 A po co Wam te zdublowane blachy, wystarczy jedna , 1,5mm przy EGR-ze , a rurka łącząca zostaje na swoim miejscu Ja wsadziłem blaszki z dwóch stron i rurka została na swoim miejscu.
daniel01 Opublikowano 4 Września 2013 Autor Opublikowano 4 Września 2013 Mogę prosić o pomoc ? w doborze tej blaszki ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się