Dev Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 taaaaaaa.... za 3 minuty masz na karku Straż Graniczną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 blachy się ściągnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 czyli że co z tym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 czyli że co z tym? standardowo masz mechanizm torsen miedzyosiowy, a w audi V8 był jeszcze w dyfrze, teraz devastation bedzie miał dwa torseny w napedzie cowboy w B2 sobie takiego moda zrobił Jeśli masz zwykłą różnicówkę, to przy dużym momencie obrotowym na półosiach, jeśli jedno koło utraci przyczepność, również drugie przestanie efektywnie "ciągnąć". Bardzo dobrze widać to czasami na filmach, gdy auto jedzie w zakręcie i siła odśrodkowa dociska koła zewnętrze, a odciąża wewnętrzne. W takiej sytuacji koło wewnętrzne lubi zerwać przyczepność, pali gumę, zaś koło wewnętrzne też już nie napędza wydajnie, bo mechanizm różnicowy ma tę własność, że obie półosie przenoszą taki sam moment. Jeśli - dla odmiany - z tyłu jest Torsen, to on ma rozkład momentu na półosie od 25:75 do 75:25 czyli 25% momentu obrorowego ZAWSZE będzie przekazane na jezdnię, niezależnie od trakcji drugiego koła. Nie wiem, czy jest to zrozumiałe, co napisałem, ale jakoś tak to jest.... ---------- Post dopisany at 16:08 ---------- Poprzedni post napisany at 16:03 ---------- Forum Audi B2 • Zobacz wątek - Jaką korzyść daje włożenie torsena w mocnym b2 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 ---------- Post dopisany at 17:31 ---------- Poprzedni post napisany at 16:51 ---------- czyli że co z tym? Tak myslalem ze nie zrozumiesz... ---------- Post dopisany at 23:02 ---------- Poprzedni post napisany at 17:31 ---------- ja pier......eeeeeeeeeeee !!!!!!!!!! ale sobie wziałem na banię :facepalm::facepalm:, nic qur....a nie pasuje, no prawie nic koło zebate muszę zrobic całkiem nowe bo ori ma w innych miejscach otwory do przekrecenia Tor-sena od jutra bede robił tokarzowi a potem frezerowi druga dziure w d...pie żeby mi to zaraz ogarneli wały kołnierzowe trzeba zmieniac na te z V8, bo mają inne srednice, trzeba też szlifowac żeby pasowało na ori łozyska dzisiaj to był juz mały krok, ale wielki dla ludzkości :polew::polew::polew: ciąg dalszy jutro :przebiegly: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 rzeźby trochę ,.............a Ty ....!!!!!!!!??????????????? Ty???????? ..............panikujesz edit: żart oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 nie panikuję, spodziewałem sie "trudności" ale nie az takich jutro musze poszukać odpowiedni rodzaj materiału na "obręcz" i obczaic kto mi to obrobi cieplnie i chemicznie bo jak tego nie zrobię to rozleci mi sie to podczas pierwszej jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruks Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Działaj, 3mam kciuki, fajnie byłoby mieć z napędem na 3 koła, chociaż u mnie przy 130 KM to napęd na 2 w zupełności wystarcza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 do oski tez mozna to wrzucic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darioo99 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 a całego dyfra z v8 się nie da przeszczepić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruks Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 do oski tez mozna to wrzucic Mam ale chodziło mi o to że mając dwa otwarte dyfry z przodu i tyłu tak naprawdę efektywnie napędzane są dwa koła. Mając większą moc, w zakręcie napęd i tak poszedł by na wewnętrzne odciążone koło. A EDS to oczywiście tylko imitacja szpery, która dohamowuje wewnętrzne, ślizgające koło. Swoją drogą dziwię się że torsena nie pakują właśnie do tylnego mechanizmu różnicowego, budowa dużo prostsza niż szpery ze sprzęgłami na półosiach a efekt podobny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Trzeba szukać mechanizmu z innych aut gdzie był torsen, a może taki jak jest z przodu podejdzie na tył? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 i tak za miesiąc zadzwonisz do mnie czy nie chce tego wziąć bo przy mocy 180KM auto przestało jechać :grin: ---------- Post dopisany at 10:25 ---------- Poprzedni post napisany at 10:23 ---------- Trzeba szukać mechanizmu z innych aut gdzie był torsen, a może taki jak jest z przodu podejdzie na tył? Niestety nie ma nic innego. albo ten albo quife czy jak to się pisze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Sciemniasz Buba. TorSen w tylnym dyfrze byl jeszcze w lancii delcie i w peugeocie Mi16 4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Jeszcze macie modyfikacje 4:1, przeróbka centralnego, tak by moc przekazywana była w 25:75 na tył Audi A4 4:1 Center Diff Mod DIY 4:1 Torsen? DIY: B5 S4 4:1 center differential modification like StaSIS/JHM Torsen 4:1 DIY :: motorgeek.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Ale to chyba tyczy się dyfra od esy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 niestety trzeba własnie przekładke dyfra zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 a jak i dyfra to i walu i skrzyni lol... taka kicha a dyfer od rsa miał jakies nowinki w sobie procz tego ze na tyl miał przekazywane nieco wieksza moc niż reszta A4/S4 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 A4/s4 - 45:55 rs4 - 40:60 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 no tak tak ale sama zasada działania pewnie ta sama... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się