trepek Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 A do serwa nie mozna sie podpiac? Tam jest podcisnienie. Trzeba tez zobaczyc jak naped mialo rozwiazane S2, przeciez tam bylo 2.2T. Skoro Polak wymyslil mechaniczne sterowanie VNT w turbinie bez uzycia ECU to napewno poradzicie sobie z podcisnieniem w Q :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 cała filozofia leży w tym komputerku pod kanapą, ma on 3 wyjścia, 2 na most a jeden na kolektor, na pewno pełni też funkcję zaworka zwrotnego bo w końcu musi nie tylko przepuszczać podcisnienie ale takze je hamowac, a jak blokuje podcisnienie to i cisnienie rownież Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Zrobim, zrobim czemu ni.. . ---------- Post dopisany at 19:26 ---------- Poprzedni post napisany at 13:10 ---------- jedna rzecz mnie zastanawia... do siłownika który jest w moście ida dwa przewody jednym ma iśc podciśnienie a drugim ciśnienie przy uruchomieniu blokady a przy rozpieciu jest odwrotnie, skąd teraz brac ciśnienie ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 a które ciśnienie załącza blokadę? Bo jak nadciśnienie załącza to przy bucie żeby blokowało bierz z dolotu pytanie jak duże ciśnienie jest potrzebne:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 to jest troche dziwne, bo równoczesnie w jednym przewodzie jest ciśnienie a w drugima vacuum, a potem odwrotnie, ja mysle o założeniu mechanizmu od central zamka bez pierd....a, kilka kabli i przełacznik aby uruchomic blokadę wystarczy zassac ustami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 No fakt pompka od centralnego w B5 zaadoptować i guzikiem ja wyzwalać i po problemie:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 nie chodziło mi o pompke tylko o mechaniczny CZ, taki jak ten: http://www.alarmy-krakow.net/dzialy/images/centralny_zamek.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 haha tomek dluga rurka z ustnikiem do kabiny i kiedy chcesz zassiesz sobie blokade ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 nie chodziło mi o pompke tylko o mechaniczny CZ, taki jak ten:http://www.alarmy-krakow.net/dzialy/images/centralny_zamek.jpg Aha no to luz chyba że tak. Pytanie jakiej siły potrzeba do przestawienia dźwigni. Jak chodzi to lekko to fakt. Albo linkę hamulcową od roweru i koło ręcznego zamontować coś ala manetka od przerzutek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 często jezdzi ze mna moja dziewczyna wiec nie powinno byc kłopotu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 tomik dobralem jakies oringi do tych zaciskow w sklepie z czesciami , ciasna wchodza na ośke ale sie nie rozciagaja, sa tez grubsze i ciasno wchodza rowniez w miejsce przez tulejka wewnatrz zacisku... myslisz ze powinny byc ok skoro wchodza na tak na sredni wcisk? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 bedzie dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AKWAMARYN_ Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 nic mnie tak nie rozbawia jak wasza rozkima dotycząca wł oraz wył blokady:)) poczytajcie trochę z czym jak się to je a potem gdybajcie a jak już dojdziecie sedna w co wierze to sami będziecie się z tego śmiać )) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 23 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Na razie sobie spokojnie dyskutujemy, a potem bedziemy przystepowac do realizacji tematu. A jezeli chodzi o Ciebie to po za Twoim tylko gadaniem nie widzimy zadnego namacalnego dowodu ze to masz wrzucone na auto i działa. Czekamy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AKWAMARYN_ Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 w poniedziałek porobię fotki hmmm podobno ma sypnąć to i może jakiś filmik też zapodam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 23 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Dawaj, dawaj chetnie oblukamy. Gdzie wrzuciles wlacznik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałswd Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 czesc przesledzilem caly watek dalej nie bardzo rozumiem Czy moze ktos strescic w jednej wypowiedzi czym różni sie Torsen z v8 wykonany przez Kolege o nicku "devastation' od mechanizmu różnicowego w b5 quattro . Torsen z v8 to jakby szpera 100% czy cos calkiem mieszam Dzieki i sorki za takie braki wiedzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 23 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Kolego wszystko jest w tym poście, na 2, 3 stronach, łącznie ze zdjęciami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 torsen to staly naped na kazde z kol ale w przedziale od 25do75% czy jakos tak czyli koło ze słabsza przyczepnością może mieć przekazane maks 75% z czego koło o lepszej przyczepności ma zawsze minimum 25% całego momentu tylnej osi przekazane stały mechanizm z blokada to naped 50/50 na oba koła do pewnej predkosci samochodu czyli obydwa koła mają zawsze po połowie momentu przekazane a normalny mechanizm z EDSem to coś słabszego niż torsen jeszcze, nie jest tak efektywny jak torsen bo jest to bardziej elektroniczny układ - jedno koło ktore ma słabą przyczepność jest specjalnie hamowane przez hamulce żeby drugie o lepszej przyczepności mogło przejąć jego moment obrotowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałswd Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Dzieki krótko i na temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się