darek995 Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 ale zaciski tylne ? czyli co teraz musiał bym opróżnić?
Dev Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Zapinasz szczypce na przewodach i odkrecasz zaciski. Wylewasz z nich caly plyn i wysuwasz tloczki jakieś 6mm. Przykrecasz przewody, robisz w zaciskach vacuum, zwalniasz szczypce i wkrecasz tloczek. Amen
.Pablo. Opublikowano 12 Października 2013 Opublikowano 12 Października 2013 Zapinasz szczypce na przewodach i odkrecasz zaciski.Wylewasz z nich caly plyn i wysuwasz tloczki jakieś 6mm. Przykrecasz przewody, robisz w zaciskach vacuum, zwalniasz szczypce i wkrecasz tloczek. Amen Odnośnie tej metody mam pytanie do punktu robie w zacisku vacum. Więc tak mors na przewodach zaciski puste (bez płynu) tłoczek wysunięty na 6mm, na odpowietrzniku wężyk ze strzykawką, odkręcam delikatnie odpowietrznik i ciągnę płyn strzykawką ? (jaki płyn skoro przewód jest zacinięty morsem a zacisk pusty???) chyba że zanim pociagnę zwalniam morsa? Proszę o wytłumaczenie tego punktu <lol>
Dev Opublikowano 12 Października 2013 Opublikowano 12 Października 2013 Plyn masz w zaciskach ponieważ wczesniej odpowietrzales normalnie hamulce, stąd jego obecność w zacisku
Frimuś Opublikowano 12 Października 2013 Opublikowano 12 Października 2013 Darek 995 dalej sie nie uporales hulcami:-/ Kurcze mi wystarczylo kilkukrotne zacisniecie przewodu i sciaganie szczykawka i udalo sie Wysłane z mojego XT910 przy użyciu Tapatalk 4
wesz82 Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 No bo nie do końca jest opisane tzn ja wiem że dla was to łatwe ale jak ktoś robi to 1 raz to pojawia się stek pytań: Czy przed zaciśnięciem przewodu trzeba zwiększyć cienienie w okładzie po przez napompowanie pedałem i przytrzymanie go?? Czy trzeba zaciskać przewód za każdym razem czy tylko raz??? Wczoraj próbowałem metody ze strzykawką,zacisnąłem raz i odsysałem płyn do momentu aż nie leciał płyn,jest mega różnica ale i tak nie jest to jak wyszło z fabryki. Tomek po tym jak zrobisz myg z opróżnieniem zacisku z płynu itd co trzeba zrobić przed amen odkręcić odpowietrznik i normalnie go odpowietrzyć???
darek995 Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Generalne zrobiłem jak dec kazał poprawiło sie i jeszcze odpowietrzylem całość i gdzies poszło powietrze z zaciskow przód bobtam wyniebiales odpowietrznik. I hamulec jest ale nie wiem czy jest ok jak przedtem bo może przewrazliwiony jestem. Samochód dałem do mechanika a on odowietrzyl jeszcze raz i zdjął linki recznego twierdząc ze sa za krótkie ?? Jak ja je założyłem co prawda prawa ciężej szło ale dało radę. Masakra. Narazie jeżdzę ale muszę popatrzeć za linkami. Układ przy ostrym hamowaniu hamuje przodem i tyłem A co do mprsa to trzeba robic po kolei. Kolega pompuje ja zaciskam, strzykawka na odpowietrznik zaciągam on odkręca ja trzymam a on wkręca tloczek. Zakrecam odpowietrznik zwalniam morsa i koniec druga strona tak to zrozumiałem ja. Wysłane z iJablka 4s za pomocą Tapatalk 2
Frimuś Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 No bo nie do końca jest opisane tzn ja wiem że dla was to łatwe ale jak ktoś robi to 1 raz to pojawia się stek pytań:Czy przed zaciśnięciem przewodu trzeba zwiększyć cienienie w okładzie po przez napompowanie pedałem i przytrzymanie go?? Czy trzeba zaciskać przewód za każdym razem czy tylko raz??? Wczoraj próbowałem metody ze strzykawką,zacisnąłem raz i odsysałem płyn do momentu aż nie leciał płyn,jest mega różnica ale i tak nie jest to jak wyszło z fabryki. Tomek po tym jak zrobisz myg z opróżnieniem zacisku z płynu itd co trzeba zrobić przed amen odkręcić odpowietrznik i normalnie go odpowietrzyć??? probuj napewno Ci sie uda mi tez nie od razu sie udalo a z reszta chwile to trwalo. glowa do gory
Dev Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Darek, ten mechanik to jakus szarlatan Linki w Q są na styk, nie trzeba ich zmieniac tylko popuscic ale to w przypadku gdy blokuja sie zaciski.
Frimuś Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Darek, ten mechanik to jakus szarlatan.....
wesz82 Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 No bo nie do końca jest opisane tzn ja wiem że dla was to łatwe ale jak ktoś robi to 1 raz to pojawia się stek pytań:Czy przed zaciśnięciem przewodu trzeba zwiększyć cienienie w okładzie po przez napompowanie pedałem i przytrzymanie go?? Czy trzeba zaciskać przewód za każdym razem czy tylko raz??? Wczoraj próbowałem metody ze strzykawką,zacisnąłem raz i odsysałem płyn do momentu aż nie leciał płyn,jest mega różnica ale i tak nie jest to jak wyszło z fabryki. Tomek po tym jak zrobisz myg z opróżnieniem zacisku z płynu itd co trzeba zrobić przed amen odkręcić odpowietrznik i normalnie go odpowietrzyć??? probuj napewno Ci sie uda mi tez nie od razu sie udalo a z reszta chwile to trwalo. glowa do gory Za tydzień postawię dla szwagra piwko i powalczymy razem,tylko muszę skołować coś co będzie przypomina narzędzie do wkręcania tłoczka:wink:
Frimuś Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 wez klucz do szlifirki tzn.odkrecania tarczy pasi jak ulal jedynie musisz sciskiem lekka w trakcie dokrecania dociskac
darek995 Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Darek, ten mechanik to jakus szarlatanLinki w Q są na styk, nie trzeba ich zmieniac tylko popuscic ale to w przypadku gdy blokuja sie zaciski. Dlatego już tam nie pojadę, auto było 1szy raz u mechanika i ostatni z tego co kojarzę to linki były ok jak ja składałem. A i on twierdzi że zacisk jest tak skonstruowany że na naciągniętej lince tak że łapie tylne zaciski nie hamują.
wesz82 Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Darek, ten mechanik to jakus szarlatanLinki w Q są na styk, nie trzeba ich zmieniac tylko popuscic ale to w przypadku gdy blokuja sie zaciski. Dlatego już tam nie pojadę, auto było 1szy raz u mechanika i ostatni z tego co kojarzę to linki były ok jak ja składałem. A i on twierdzi że zacisk jest tak skonstruowany że na naciągniętej lince tak że łapie tylne zaciski nie hamują. To jak działa ręczny:facepalm: Podziękuj mu i omijaj szerokim łukiem:grin:
Dev Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Darek, ten mechanik to jakus szarlatanLinki w Q są na styk, nie trzeba ich zmieniac tylko popuscic ale to w przypadku gdy blokuja sie zaciski. A i on twierdzi że zacisk jest tak skonstruowany że na naciągniętej lince tak że łapie tylne zaciski nie hamują. :polew::polew::polew::polew::polew: co za cymbał
darek995 Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 No i ja założyłem o on zdjął. Przedtem tak było i hamowało i klocki sie zurzyly przez hamowanie a nie przez używanie recznego. Generalnie mowil ze nic wiecej nie robi bo jutro ma zakład zamknięty bo jest strażakiem :olew: Wysłane z iJablka 4s za pomocą Tapatalk 2
grzegorzmen Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 Generalnie mowil ze nic wiecej nie robi bo jutro ma zakład zamknięty bo jest strażakiem :olew: Oby tak nie gasił pożarów tak jak naprawia Hamulce:polew::polew:
wesz82 Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 Więc tak: Dziś zabrałem się za odpowietrzenie wg instrukcji Tomka i jest już super ale po próbnej przejażdżce coś mnie zaniepokoiło tzn podczas gwałtownego hamowania wsio jest fajnie jak naciskam pedał raz ale jak np nacisnę pedał 3 razy z rzędu to za 4 już jest problem ze wspomaganiem pompy hamulcowej,strasznie ciężko wciska si e pedał a co z tym idzie słabo działają hamulce. Czy powodem moze być mniejsza ilość płynu czy coś jeszcze??? Dodam ze nie robiłem testu na działanie pompy wspomagającej. Jak doleje płynu i objaw nie ustąpi co dalej???Sprawdzić przewody z pompy vacum???
wesz82 Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 Doleje płynu i zmienię przewód jak nie pomoże szukam 2 vacum. ---------- Post dopisany at 19:49 ---------- Poprzedni post napisany at 18:46 ---------- Byłem oblukać o co caman i tak podczas w/w testu pedał wpadł ale po chwili,za drugim razem wpadł od razu. Sprawdziłem też ten króciec co jest w grodzi tam gdzie wychodzą zaworki na EGR jest podciśnienie ale też w tym samym miejscu jak je lekko dotknę ucieka powietrze,jak zacisnę to i przytrzymam palcem następnie poruszam to już nie leci. Jak mam to naprawić??? ---------- Post dopisany at 21:44 ---------- Poprzedni post napisany at 19:49 ---------- Chyba machnę te połączenia na klej dwuskładnikowy,powinien dać rady,bo z pompy króciec jest oki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się