Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bardzo głośna praca 2s na zimnym i klekotanie na ciepłym - jest diagnoza z ASO


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie jest zle, plukanka liqui moly pro line i dobry olej 0Wxx

Opublikowano

Kuba czemu 0wxx a nie 5w30 lub 40?odkąd pamietam to wszedzie czytam i słysze że do 1.8t to własnie ten drugi..

Opublikowano

Kamil nie jarze o co ci chodzi..tak jak pisałem to słyszałem że 5wxx jest gitara i wszyscy tak trąbili.teraz nagle nagła zmiana i juz 0wxx..ja juz nie wiem co mam do swojego lać.mam motula xcess 5w40 i słychac mi rano łancuszek.w sumie taką lepkość mi zalecano biorąc pod uwage że 3 razy do roku robie przeloty autostradowe do pl na urlop i spowrotem

Opublikowano

Polecam Liqui Moly 5w40 Synthoil High Tech.

Opublikowano
Kamil nie jarze o co ci chodzi..tak jak pisałem to słyszałem że 5wxx jest gitara i wszyscy tak trąbili.teraz nagle nagła zmiana i juz 0wxx..ja juz nie wiem co mam do swojego lać.mam motula xcess 5w40 i słychac mi rano łancuszek.w sumie taką lepkość mi zalecano biorąc pod uwage że 3 razy do roku robie przeloty autostradowe do pl na urlop i spowrotem

U mnie tez byl x-cess po zmianie na 0w30 problem porannych trykotow poszedl w niepamiec.

0w30 nie boi sie autostrad, specyfikacja 503.01 wszystko Ci objasni

Opublikowano

A jak wygląda u Ciebie spalanie oleju?

Opublikowano

Motula na 10 tysi dolalem moze z 2 setki,zawsze trzymam stan okolo fulla, 0w30 dopiero od 2 tyg tak ze nie wiem ile bedzie bral...

Opublikowano

Wiecej

Opublikowano

mi bierze z 1L na 10tysi.i w sumie nie wiem czy to duzo..Kuba a ten 0w30 to tez masz motul?

Opublikowano
mi bierze z 1L na 10tysi.i w sumie nie wiem czy to duzo..Kuba a ten 0w30 to tez masz motul?

Wstrzymaj się z tym 0W-30. Chociaż niech kolega zrobi z 5000tys na tym oleju i wtedy napisze ile mu go teraz wciąga. Oby nie musiał pisać w wątkach o znikającym oleju:decayed:

0W-40 zalałbym do silnika w idealnym stanie ale optymalny będzie 5W-40.

0W-30 faktycznie będzie "rzadszy" na zimno więc szybciej wzrośnie ciśnienie w układzie i nie zaklekocze. Ale przecież silnik osiąga chyba wyższe temp niż otoczenia:naughty: Poczytaj sobie o lepkości kinematycznej, porównaj ja sobie dla różnych klas SAE np 0W-30, 0W-40, 5W-40 itp dla temp 40* i 100* i sam sobie odpowiedz na pytanie jaki olej jest najbardziej odpowiedni w naszym klimacie do zwykłych silników samochodów osobowych. Z turbo.

Opublikowano

to ja chyba zostane sobie przy tym co mam i nie bede kombinowac:decayed::decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...