Bieniek Opublikowano 30 Lipca 2008 Opublikowano 30 Lipca 2008 Witajcie! Przed chwila podczas jazdy zapalila mi sie kontrolka esp i zaczela migac kontrolka grzania swiec.Samochod w ogole nie reaguje na ruchy pedalem gazu.Trzyma caly czas obroty 1100.I zauwazylem ze nie dziala klima.Co to moze byc???Tryb awaryjny??Jestem umowiony z Rozim dopiero w piatek na tel bo jest na urlopie.Zreszta jak ja dojade 160km 50 km/h????o tylko tyle da rade jechac na 5 :wallbash:
Darek_G Opublikowano 30 Lipca 2008 Opublikowano 30 Lipca 2008 W awaryjnym powinna być reakcja na dodanie gazu - słabsza niż normalnie, ale jednak... Ja bym nie ryzykował jazdy
Bieniek Opublikowano 30 Lipca 2008 Autor Opublikowano 30 Lipca 2008 Samochod jesli pojedzie do gda to tylk na lawecie. Mysle ze ten komputer padl co balagan w nim byl....mam nadzieje ze to to
letallec Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 Z objawów wynika że padł potencjometr przy pedale gazu. Moze sprawdz jeszcze czy ECU nie jest zalany woda. Ale najlepiej, podlaczyc VAG i potwierdzic, zeby nie bylo wiekszego syfu.
AdasWawa Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 Z objawów wynika że padł potencjometr przy pedale gazu. Moze sprawdz jeszcze czy ECU nie jest zalany woda. Ale najlepiej, podlaczyc VAG i potwierdzic, zeby nie bylo wiekszego syfu. dokladnie na 100% jak kolega napisal
mark12 Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 po uwage 3ba wziasc równiez polaczenie elektryczne miedzy ecu a pedalem gazu!!! pedal jest rozbieralny a oporniki mozna sprawdzic miernikiem!!! w moim przypadku dostala sie woda w kostki obok ecu i zkorodowala polaczenie i po wyczyszczeniu problem znikl,,, pozdrawiam
Sztomel Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 nie straszcie kolegi hasłami typu "modlenie się itp.", modlić to by się mógł gdyby mu się silnik zatarł w jednej sekundzie podczas wyprzedzania na trzeciego ale nie z takimi objawami, bieńku, podepnij Vaga i odczytaj błedy ze sterownika zanim cokolwiek zrobisz z autem i zdecydujesz się go od :no:transportować na lawecie np. do serwisu bo szkoda Twoich nerwów i kasy na imbecyli, jak odczytasz błędy (poproś jakiegoś kolegę z forum z Twojej okolicy z vagiem o pomoc) jeśli sami sobie nie poradzicie o podpowiedź co dalej robić. Bez paniki, 3m się !
boseron Opublikowano 20 Marca 2009 Opublikowano 20 Marca 2009 ja miałem podobne objawy jak ECU zalałem ale po chwili wszystko wróciło do normy, do tego u mnie przez chwile nie chciał zapalić wogóle i świeciły sie te same kontrolki
przema Opublikowano 20 Marca 2009 Opublikowano 20 Marca 2009 Przerabiałem ten temat miesiąc temu,miałem uszkodzony pedał gazu. Koszt w używce to 150pln,ale wymiana trochę męcząca. Niby wszystko na zewnątrz ale 2 górne śruby ciężko się odkręca, imbusik 5-tka. Pozdrawiam
Bieniek Opublikowano 20 Marca 2009 Autor Opublikowano 20 Marca 2009 To zescie kotleta odgrzali :naughty: Peknieta obudowa ECU,wilgoc i rozlaczony pedal gazu.Tyle
Rekomendowane odpowiedzi