Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie ma ogrzewania.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema.

Mam problem w poprzednia zime kupilem Audi. Na panelu od klimatronika mozna bylo nakrecic do 50 C, no nic ale jakie tam cieplo lecialo. Potem wymontowalem panel klim. i nie byla wpieta jedna wtyczka (czerwona chyba). No nic jakos przemeczylem zime. Teraz wlaczylem ogrzewanie na panelu jest Hi, sliniczek slychac jak streuje klapa, a z nawiewu zimne leci.

Po 1 nie mam napelnionej klimy bo mialem waz walniety, teraz bede wymienia 2 waz bo sie okazalo ze oby 2 sa walniete. Na sprerzarce nie mam paska. Czy to moze byc powodem ze glupieje i nie wieje cieple? Ogolnie jakis miesiac temu zalalem wody do ukladu kupilem odkamieniacz caly czas na Hi jezdzilem nic sie nie zmienilo, caly czas zimne. Idzie zima a musze to ogarnac bo nic nie grzeje nawet jak teraz jest +15 C. I czy to na auto czy na manual zime leci.

Opublikowano

to że słychać wcale nie musi oznaczać,że klapa pracuje,rozbierz schowek po stronie pasażera i wtedy zobaczysz czy klapa chodzi,może nagrzewnica zapchana,klima nie ma nic wspólnego z ogrzewaniem

Opublikowano

Na rozgrzanym silniku sprawdź przewody idące do nagrzewnicy myszą być tak samo gorące jak temperatura silnika. Jeżeli jeden jest gorący a drugi znacznie chłodniejszy to masz zapchaną nagrzewnicę i nic nie pomoże tylko wymiana.

Opublikowano

sliniczek slychac jak streuje klapa, a z nawiewu zimne leci.

Słychać silniczek ale nie wiadomo czy klapa się rusza. Miałem kiedyś taki przypadek, silniczek pracował ale dźwigienka z niego spadła. Nałożyłem tak jak ma być i jest OK. Silniczek ciepło-zimno znajduje się na tunelu środkowym na prawo od pedału gazu. Dźwigienki na silniczkach mają różne kolory a ta od ciepło-zimno ma kolor biały.

image.jpg

Opublikowano

Mial juz porozbierany ten schowek , ale te wszystkie silniczki byly od pasazera a nie od kierowcy od pedalu gazu? Czy tam tez sa jakies silniczki nie sprawdzalem, wydaje mi sie ze wszystkie sa pod schowkiem?

Opublikowano

A na przykład dwu strefowa jak mialaby dzialac gdyby z jednej strony silniki i klapy byly.

Sony Xperia Tapatalk 4.

Opublikowano

Ale to nie jest dwusterfowa, czyli tylko z jednej sa tak?

---------- Post dopisany at 22:00 ---------- Poprzedni post napisany at 21:57 ----------

A ta nagrzewnice wyjac porazka co? Trzeba rozebrac cala deske wszystko pewnie?

Opublikowano

Silniki sa z obu stron. Owszem demontaż nagrzewnicy to porażka. Ale stawiam ze ci sie klapa nie otwiera.

Sony Xperia Tapatalk 4.

Opublikowano

Czyli musze szykac w okolicy pedalu gazu tak? Bialego jak mi cieplo nie leci. A i mam co klime napelniac jak sie okaze ze to nie to? Jak bede chcial wymeiniac nagrzewnicy? Chlodniczka klimy tez sie tam znjaduje tak? To bede mial tez demontowac to nie ma sensu napelniacz czynnika?

Opublikowano

Najpierw ciepla szukaj zima idzie. Tak jest tam kaloryfer od klimy i drugi ogrzewania a klapka przełącza z którego ma byc wiecej. Nie ma zadnych zaworów caly czas full. Mi dla przykladu swego czasu caly czas grzał na max w srodku lata. Nic nie spadlo tylko klapa sie zaciela.

Sony Xperia Tapatalk 4.

Opublikowano

Sory Piasek94, zobaczyłem dziś jak są tam te silniczki i przyznam że jednak się troszkę pomyliłem. Tak jak pisałem są nad tunelem środkowym, jednak jak patrzysz od strony pasażera to widać dwa silniczki (jeden z cięgnem białym a drugi z niebieskim). Natomiast patrząc od strony kierowcy obok pedału gazu jest silniczek z cięgnem czerwonym.

---------- Post dopisany at 21:12 ---------- Poprzedni post napisany at 20:56 ----------

Zerknij jeszcze tutaj, może ci się przydać: Klimatronik silniczki.docx - Audi A4 B6 - Auto - edekxp - Chomikuj.pl

Opublikowano

Patrzysz nad tunelem środkowym od strony pasażera i:

Silniczek z cięgnem białym odpowiada za regulację ciepło - zimno ( porusza się jak na panelu klimatronika zwiększasz lub zmniejszasz temperaturę)

Silniczek z cięgnem niebieskim reguluje nawiew w zakresie: kratki/szyba lub nogi (prościej mówiąc góra - dół)

Patrzysz nad tunelem środkowym od strony kierowcy

Silniczek z cięgnem czerwonym reguluje nawiew w zakresie: kratki - szyba

Opublikowano

Może zakamieniona, sciągnij węże z nagrzewnicy na jeden kruciec nasadź kawałek jakiegoś węża np. ogrodowego o dmuchaj ustami, jak tak kiedys w passacie robilem i po kilku takich zabiegach pomogło na dobre kamień wyleciał razem z płynem

Opublikowano

Jak wchodza i wychodza cieple to tylko sie cieszyc bo nagrzewnica sprawna i nie trzeba deski rwac. Wina lezy po stronie klapek, ktore nie daja powietrzu przeplywac przez nagrzewnice.

Opublikowano

WITAM, mam ten sam problem, rozbierałem to dzisiaj i kurcze białego ciegna nie widzialem gdzie go szukac. czerwony i niebieski jest od spodu, POMOCY

Opublikowano

Jak ma oba węże ciepłe to znaczy ze nagrzewnica nie oddaje ciepła i jest do wymiany. Żadne plukanie nie pomaga tylko wymiana . nagrzewnicy na dnie zbiera się kamień i osad i nie sposób tego oderwac żadnym płukaniem,wiem bo jestem świeżo po wymianie.

Opublikowano
WITAM, mam ten sam problem, rozbierałem to dzisiaj i kurcze białego ciegna nie widzialem gdzie go szukac. czerwony i niebieski jest od spodu, POMOCY

Biały jest obok niebieskiego, dzieli je kilka centymetrów, nie sposób go nie zauważyć jak się widzi niebieski.

Opublikowano
Jak ma oba węże ciepłe to znaczy ze nagrzewnica nie oddaje ciepła i jest do wymiany. Żadne plukanie nie pomaga tylko wymiana . nagrzewnicy na dnie zbiera się kamień i osad i nie sposób tego oderwac żadnym płukaniem,wiem bo jestem świeżo po wymianie.

Owszem pomaga, bo jestem po płukaniu w tamtym roku. Woda podawana pod cisnieniem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...