Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wykres po hamowni do oceny + pytania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Do 120 faktycznie podobnie idzie.

Poczekam na więcej wypowiedzi :)

Postaram się też jutro zrobić film z przyspieszania i porównam.

Przydałaby się wypowiedź kogoś kto już do awx po sofcie dodawał resztę gratów i jak ocenia efekt

Opublikowano

Do 200km to napęd na 4 koła bez sensu.Majac 200 km i 400nm zquattro będziesz wolniejszy niż teraz moim zdaniem.Opony 225 i masz fajny zastaw

Opublikowano

Na takie zacznę polować. Chciałbym się w 2k zmieścić z felami + opony dobre do tego ale zobaczymy ...

W pon jadę na wycięcie kata - chłopaki też zajmują się FMICami itd ... popytam co muszę skompletować, żeby dobić do tych 200 km i 400 nm :)

PS. Jak zrobię logi to powiecie coś więcej na temat motorku ?

Opublikowano

Co jak co ale Q trochę trzyma w porównaniu do ośki, w byłej ex B5 miałem 231PS 463nm i jakoś dawało rade jezdzić:)

Opublikowano
Do 200km to napęd na 4 koła bez sensu.Majac 200 km i 400nm zquattro będziesz wolniejszy niż teraz moim zdaniem.

wolniejszy na suchej prostej.. czyli kilka miesiecy w roku.

quattro to tylko okolo 30 km dodatkowych strat w napedzie.. a zyskujesz niewyobrazalnie wiecej.

Opublikowano

Właśnie z quattro przy 200km będzie jeździło tak jak teraz po samym programie fwd.

Opublikowano

przy 200 PS i 400 Nm spokojnie wystartujesz na kapciu 225:wink:

60Ft mozna zrobic w 2,3 s

Opublikowano

Myślałem szczerze mówiąć o kapciach 235. Nie za dużo ?

I generalnie zastanawiam się czy fela 18' nie będzie za duża bo już profil 40 musi być. Nie chciałbym zawieszenia od razu rozwalić.

Dystansów też nie chce wkładać bez sensu, więc muszę chyba z ET odpowiednim poszukać. Jak radzicie ?

Ehh w sumie to nie ten temat już, sory :|

A co do modów motoru, to kompletuje wszystko na FMICA'a, turbo CAHA i może 200 ps styknie :)

Opublikowano

200Hp/400Nm w ośce to moim zdaniem najlepszy kompromis pomiędzy osiągami i trakcją, oczywiście lepiej mieć więcej niż mniej niemniej jednak jazda takim samochodem czasami może być uciążliwa ;-)

Opublikowano
200Hp/400Nm w ośce to moim zdaniem najlepszy kompromis pomiędzy osiągami i trakcją, oczywiście lepiej mieć więcej niż mniej niemniej jednak jazda takim samochodem czasami może być uciążliwa ;-)

dokladnie,jazda czasem jest nerwowa i szarpana

Opublikowano

koledzy moj awx na 18' 225/40 i obnizony sprezyny eibach -30 i jezdzi sie super dobrykompromis komfort a wyglad . tez chcialem isc w 200km ale seria slaba byla 121km i 280nm po programie niecale 160 km i 356nm takze z moca nic nie bede dlubal a prebieg oryginal 292tys km

Opublikowano

Skoro taka seria wyszła na hamowni to może warto byłoby przyjrzeć się silnikowi i jego osprzętowi :whistling:

Opublikowano

tuner diagnostyke silnika zrobil i mowil ze ogolnie silnik wszystko ok jedynie wtryski slabe moga byc,ale po programie zero dymu i ogolnie oleju na 10tys nie dolewam a jesdze n a castrol edge 5w30

Opublikowano
tuner diagnostyke silnika zrobil i mowil ze ogolnie silnik wszystko ok jedynie wtryski slabe moga byc,ale po programie zero dymu i ogolnie oleju na 10tys nie dolewam a jesdze n a castrol edge 5w30

W jakim stanie jest wałek rorzadu? i jakiem masz syncro? stan popychaczy pompek też przydało by się sprawdzić.

Opublikowano
200Hp/400Nm w ośce to moim zdaniem najlepszy kompromis pomiędzy osiągami i trakcją, oczywiście lepiej mieć więcej niż mniej niemniej jednak jazda takim samochodem czasami może być uciążliwa ;-)

dokladnie,jazda czasem jest nerwowa i szarpana

Piotrek proszę cię :grin: 200Ps i 400Nm w b6 szału nie robi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...