Bruno_74 Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Prośba o analizę logów i oczywiście porady. Moje pierwsze logowanie, więc jak będzie coś nie tak poprawię wpis. Problem: Check engine 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 35-00 - - Problem powstają na 99 procent na benzynie. Przepływomierz zamiennik, dodam, że koledzy z klubu powiedzieli, że on pokazuje tak jak by auto miało 170 km. Jeżdżę na nim już ponad dwa lata, ale coś mi się wydaje, że właśnie się uwalił. Check nie zapalił mi się od kilku dni na blacie, ale na bank siedzi w sterowniku. Więcej błędów w silniku brak. Teraz jeżeli chodzi o logi to pierwsze nie były zrobione do 6000 tys. obrotów, bo zaczęło strasznie padać, więc zawinąłem się do domu.Zauważyłem jednak, że w okolicach ponad 4000 tys. auto zaczęło mi przepuszczać. Niestety musiałem kończyć pomiar i to przedstawia pierwsza tabela. Następne logi robione były Kilka dni później i wydaje mi się, że powinny być zrobione w prawidłowy sposób. Dodam jedynie, że auto wkręcało się już normalnie i nie było żadnych przerwań. Uprzejmie proszę o wnikliwą analizę, ja osobiście stawiam na przepływomierz (firma krzak). Świece w miarę nowe, cewki wymienione w Aso, sonda 1 nowa. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM pierwszy dzień VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Łukasz13 Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Weź to wrzuc to na VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ale juz teraz widac że przepływka jakieś pierdoły pokazuje.
gregor10 Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Do wymiany przeplywka na seryjną do AVJ bodajże końcówka 461L i bedzie ok.
Bruno_74 Opublikowano 9 Września 2013 Autor Opublikowano 9 Września 2013 Już poprawiłem. Przepraszam za zamieszanie. Na szczęście starego oryginału nie wyrzuciłem 06a906461 L taki mam w avj. Na tak dokładnie można w czym problem z tą przepływką? ---------- Post dopisany 09-09-2013 at 12:07 ---------- Poprzedni post napisany 06-09-2013 at 11:34 ---------- Na prawdę nikt więcej mi nic nie powie, 500 stówek trzeba wyrzucić chciałbym jakieś uzasadnienie chociaż mieć, albo minimalną wiedzę dlaczego?
Łukasz13 Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 Przepływomierz zawyża pomiar pokazuje przepływ na poziomie podobnym jak w silniku 180KM a masz program seryjny, i jest nieadekwatny do doładowania.
Bruno_74 Opublikowano 9 Września 2013 Autor Opublikowano 9 Września 2013 Łukasz to wiem że on pokazuje za dużo pisałem o tym an początku posta (ten model tak ma) mi chodzi bardziej o i nfo skąd wzięło się to 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
marcindlug Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 Z tego ze jest za malo paliwa w stosunku do powietrza. Pompa sprawna?
Bruno_74 Opublikowano 9 Września 2013 Autor Opublikowano 9 Września 2013 Marcin pompę wymieniałem mniej więcej wtedy kiedy barowaliśmy się z moim ''poprzednim'' checkiem. Wymieniłem sam wkład zamiennik ale nowy.
reid Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 Nie będzie przypadkiem tak, że wywala błąd ubogiej mieszanki ponieważ przepływomierz zawyża ilość powietrza i wtedy komputer widzi za małą ilość paliwa?
Łukasz13 Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 Łukasz to wiem że on pokazuje za dużo pisałem o tym an początku posta (ten model tak ma) mi chodzi bardziej o i nfo skąd wzięło się to 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean To nie wiem o co chodzi, masz przepływke która przekazuje nie prawdziwe info do ecu stąd może wynikać ten bład, może tez być zle ustawione lpg bo masz chyba gaz, ten błąd sugeruje problem z mieszanka na wolnych obrotach ale jesli jest niesprawny przepływomierz to skad mamy wiedzec czy coś innego jeszcze może byc nie tak, masz stara przepływkę jesli nie jest mechanicznie uszkodzona spróbuj ja umyć i założyc albo kupic nową.
Bruno_74 Opublikowano 9 Września 2013 Autor Opublikowano 9 Września 2013 Nie mam pojęcia ale na tym źle pokazującym przepływomierzu przejeździłem ponad rok i nic się złego nie działo
gregor10 Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 jak się nic nie działo to po co zmieniasz ?
Bruno_74 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2013 Nic się nie działo przez około 1,5 roku do momentu kiedy wyskoczyło to 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean. I nie mówię, że wymieniam tylko chcę usunąć przyczynę tego błędu. ---------- Post dopisany 10-09-2013 at 08:46 ---------- Poprzedni post napisany 09-09-2013 at 17:42 ---------- Dobra zapytam inaczej. Czy oprócz tego faktu, że wskazania przepływki są takie jak w mocniejszym silniku coś jeszcze zwróciło Waszą uwagę. Jakieś nieprawidłowości albo złe wskazania. Szczególnie w pierwszym pliku, w którym podczas logowania auto mi przerywało? ---------- Post dopisany 04-12-2013 at 15:34 ---------- Poprzedni post napisany 10-09-2013 at 08:46 ---------- Przepływomierz wymieniony błąd pozostaje. Jakieś kolejne sugestie? (Tak na marginesie po wymianie spadło spalanie o około 1,5 l na 100 km )
Bruno_74 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2013 Koledzy z klubu podłączyli manometr i pokazywał na wolnych obrotach 3,5 bara. Coś tam dodali coś od czegoś odjeli, uwzględnili jakieś tam ciśnienie czy coś, kompletnie się nie znam i powiedzieli, że dolot przy tych wskazaniach jest ok.
gregor10 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Opublikowano 5 Grudnia 2013 to zle sprawdzili zeby inaczej pokazalo to dziura wielkosci pięsci musial bys miec.
marcindlug Opublikowano 5 Grudnia 2013 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Oj Bruno Bruno... Koledzy to ci cisnienie paliwa sprawdzili a nie szczelnosc dolotu. A jak bylo mowione co i jak masz zrobic to zawsze konsultowales z nie wiadomo kim i nigdy nie robiles tego co bylo mowione.
Bruno_74 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2013 Kolego Marcinie faktycznie masz rację, że trochę kombinowałem, ale Ty mówisz o sytuacji z przed ponad roku i wtedy problem dotyczył zupełnie innego błędu. I masz rację, że wtedy gdybym od razu zrobił to co mówiliście nie bujał bym się z checkiem przez rok czasu (gazowcy partacze )Być może źle mnie zrozumiałeś, ale podczas mierzenia ciśnienia paliwa wspominałem Ci co trzeba sprawdzić według wytycznych z ross tech, mianowicie: Possible Solutions Check Mass Air Flow (MAF) Sensor Check Fuel Pressure Regulator Check Fuel Pump Check Intake/Exhaust System for Leaks Check Secondary Air Injection for Leaks Check Vacuum Lines for Leaks Widocznie Ty mnie nie zrozumiałeś albo ja Ciebie. Teraz już jest to nie ważne, ale chociaż mam jasność że muszę sprawdzić dolot. Tylko to nie jest takie łatwe, przynajmniej dla mnie bo fachowcem nie jestem tak jak Ty. Może poprosił bym kogoś uprzejmego o wklejenie screena z etki, który pokazuje cały układ dolotu, bo nie bardzo wiem które konkretnie przewody mam sprawdzić. (avj 1,8T)
wampir Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 :: a4mods.com :: - The Premiere Audi A4 Modification Guide and Pictures Library Wpsiz sobie w google boost leak i zobaczysz milion tematów o tym.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się