Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę logów B6 1,8 T AVJ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Prośba o analizę logów i oczywiście porady. Moje pierwsze logowanie, więc jak będzie coś nie tak poprawię wpis.

Problem: Check engine

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

P1136 - 35-00 - -

Problem powstają na 99 procent na benzynie. Przepływomierz zamiennik, dodam, że koledzy z klubu powiedzieli, że on pokazuje tak jak by auto miało 170 km. Jeżdżę na nim już ponad dwa lata, ale coś mi się wydaje, że właśnie się uwalił. Check nie zapalił mi się od kilku dni na blacie, ale na bank siedzi w sterowniku. Więcej błędów w silniku brak. Teraz jeżeli chodzi o logi to pierwsze nie były zrobione do 6000 tys. obrotów, bo zaczęło strasznie padać, więc zawinąłem się do domu.Zauważyłem jednak, że w okolicach ponad 4000 tys. auto zaczęło mi przepuszczać. Niestety musiałem kończyć pomiar i to przedstawia pierwsza tabela. Następne logi robione były Kilka dni później i wydaje mi się, że powinny być zrobione w prawidłowy sposób. Dodam jedynie, że auto wkręcało się już normalnie i nie było żadnych przerwań. Uprzejmie proszę o wnikliwą analizę, ja osobiście stawiam na przepływomierz (firma krzak). Świece w miarę nowe, cewki wymienione w Aso, sonda 1 nowa.

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

pierwszy dzień

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

Do wymiany przeplywka na seryjną do AVJ bodajże końcówka 461L i bedzie ok.

Opublikowano

Już poprawiłem. Przepraszam za zamieszanie. Na szczęście starego oryginału nie wyrzuciłem 06a906461 L taki mam w avj. Na tak dokładnie można w czym problem z tą przepływką?

---------- Post dopisany 09-09-2013 at 12:07 ---------- Poprzedni post napisany 06-09-2013 at 11:34 ----------

Na prawdę nikt więcej mi nic nie powie, 500 stówek trzeba wyrzucić chciałbym jakieś uzasadnienie chociaż mieć, albo minimalną wiedzę dlaczego?

Opublikowano

Przepływomierz zawyża pomiar pokazuje przepływ na poziomie podobnym jak w silniku 180KM a masz program seryjny, i jest nieadekwatny do doładowania.

Opublikowano

Łukasz to wiem że on pokazuje za dużo pisałem o tym an początku posta (ten model tak ma) mi chodzi bardziej o i nfo skąd wzięło się to 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

Opublikowano

Z tego ze jest za malo paliwa w stosunku do powietrza. Pompa sprawna?

Opublikowano

Marcin pompę wymieniałem mniej więcej wtedy kiedy barowaliśmy się z moim ''poprzednim'' checkiem. Wymieniłem sam wkład zamiennik ale nowy.

Opublikowano

Nie będzie przypadkiem tak, że wywala błąd ubogiej mieszanki ponieważ przepływomierz zawyża ilość powietrza i wtedy komputer widzi za małą ilość paliwa?

Opublikowano
Łukasz to wiem że on pokazuje za dużo pisałem o tym an początku posta (ten model tak ma) mi chodzi bardziej o i nfo skąd wzięło się to 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

To nie wiem o co chodzi, masz przepływke która przekazuje nie prawdziwe info do ecu stąd może wynikać ten bład, może tez być zle ustawione lpg bo masz chyba gaz, ten błąd sugeruje problem z mieszanka na wolnych obrotach ale jesli jest niesprawny przepływomierz to skad mamy wiedzec czy coś innego jeszcze może byc nie tak, masz stara przepływkę jesli nie jest mechanicznie uszkodzona spróbuj ja umyć i założyc albo kupic nową.

Opublikowano

Nie mam pojęcia ale na tym źle pokazującym przepływomierzu przejeździłem ponad rok i nic się złego nie działo

Opublikowano

jak się nic nie działo to po co zmieniasz ?

Opublikowano

Nic się nie działo przez około 1,5 roku do momentu kiedy wyskoczyło to 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean. I nie mówię, że wymieniam tylko chcę usunąć przyczynę tego błędu.

---------- Post dopisany 10-09-2013 at 08:46 ---------- Poprzedni post napisany 09-09-2013 at 17:42 ----------

Dobra zapytam inaczej. Czy oprócz tego faktu, że wskazania przepływki są takie jak w mocniejszym silniku coś jeszcze zwróciło Waszą uwagę. Jakieś nieprawidłowości albo złe wskazania. Szczególnie w pierwszym pliku, w którym podczas logowania auto mi przerywało?

---------- Post dopisany 04-12-2013 at 15:34 ---------- Poprzedni post napisany 10-09-2013 at 08:46 ----------

Przepływomierz wymieniony błąd pozostaje. Jakieś kolejne sugestie? (Tak na marginesie po wymianie spadło spalanie o około 1,5 l na 100 km )

Opublikowano

Koledzy z klubu podłączyli manometr i pokazywał na wolnych obrotach 3,5 bara. Coś tam dodali coś od czegoś odjeli, uwzględnili jakieś tam ciśnienie czy coś, kompletnie się nie znam i powiedzieli, że dolot przy tych wskazaniach jest ok.

Opublikowano

to zle sprawdzili :) zeby inaczej pokazalo to dziura wielkosci pięsci musial bys miec.

Opublikowano

Oj Bruno Bruno... Koledzy to ci cisnienie paliwa sprawdzili a nie szczelnosc dolotu. A jak bylo mowione co i jak masz zrobic to zawsze konsultowales z nie wiadomo kim i nigdy nie robiles tego co bylo mowione.

Opublikowano

Kolego Marcinie faktycznie masz rację, że trochę kombinowałem, ale Ty mówisz o sytuacji z przed ponad roku i wtedy problem dotyczył zupełnie innego błędu. I masz rację, że wtedy gdybym od razu zrobił to co mówiliście nie bujał bym się z checkiem przez rok czasu (gazowcy partacze :) )Być może źle mnie zrozumiałeś, ale podczas mierzenia ciśnienia paliwa wspominałem Ci co trzeba sprawdzić według wytycznych z ross tech, mianowicie:

Possible Solutions

Check Mass Air Flow (MAF) Sensor

Check Fuel Pressure Regulator

Check Fuel Pump

Check Intake/Exhaust System for Leaks

Check Secondary Air Injection for Leaks

Check Vacuum Lines for Leaks

Widocznie Ty mnie nie zrozumiałeś albo ja Ciebie. Teraz już jest to nie ważne, ale chociaż mam jasność że muszę sprawdzić dolot. Tylko to nie jest takie łatwe, przynajmniej dla mnie bo fachowcem nie jestem tak jak Ty. Może poprosił bym kogoś uprzejmego o wklejenie screena z etki, który pokazuje cały układ dolotu, bo nie bardzo wiem które konkretnie przewody mam sprawdzić. (avj 1,8T)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...