e2rd-85 Opublikowano 19 Marca 2014 Autor Opublikowano 19 Marca 2014 Film znaleziony na YT szczególnie dobrze słychać od 3:06 - 3:20 Ja od tamtej pory jeżdżę i nic się nie dzieje silnik pracuje elegancko .
sebco Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 u mnie klepie dokładnie tak samo. 20tys km bez zmian w klepaniu
leszek149 Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 DIAGNOZA cykania-wtrysk sterujący. Panowie ten wątek jest o cykaniu--proszę otworzyć mój wątek "sprytny przyżąd......" z maja 2010r. W skrócie: miałem identyczne dźwięki i je usunąłem a w tym celu zastosowałem mój drewniany stetoskop opisany w w/w wątku za pomocą którego wyraźnie usłyszycie te dźwięki porównując odgłosy czteerech wtrysków. Jeden większy jest to tzw wtrysk sterujący i to on tak cyka. Stetoskop to kawałek kijka od domowej szczotki z zamocowanym na końcu kawałkiem sklejki do której przykłada się ucho a drugim końcem kijka do zaworów wtryskowych. Nie wstwiałem filmiku bo nie wiedziałem jak ale mam go w komputerze i mogę wysłać na emailla waszego . Mój maill: [email protected]
CZIKITA Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Mi cyka przy zimnym silniku zaraz po odpalaniu przez około 4 sekundy i potem jest już normalnie Silnik AFN olej Motul Ful syntetyk 5W40 zrobiłem szklanki i dalej to samo
Frimuś Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Mi cyka przy zimnym silniku zaraz po odpalaniu przez około 4 sekundy i potem jest już normalnie Silnik AFN olej Motul Ful syntetyk 5W40 zrobiłem szklanki i dalej to samo Ale to normalne nawet przy nowych szklankach. Jesli cykanie pojawia sie na rozgrzanym to juz co innego.
CZIKITA Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Czy ja wiem prezesie w poprzednim AFNie ten problem na zimnym nie występował ale jak mówisz że to prawidłowe to już sam niewiem olej mam Motul 5W40 full Syntetyk
vp-tdi Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 u mnie po zmianie na lotosa 5w40 cyka może z 2 sek ,poprzednio chwalony motul cykało 4-5sekund
hatsnare Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 mój AFN też tak cyka, wydaje mi się żę te silniki tak mają na pewno jest tego jakaś przyczyna (szklanki, popychacze)
vp-tdi Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 mój AFN też tak cyka, wydaje mi się żę te silniki tak mają na pewno jest tego jakaś przyczyna (szklanki, popychacze) silniki nowe nie są tylko z min 400tys pewnie każdy ma
Frimuś Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Ja sie juz przyzwyczaiłem i nie przeszkadza mi to. Z reszta auto modyfikowane bez egr-a ma prawo ciut glosniej pracowac-tak sobie to tłumacze
a4b5-1234 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 u mnie po czyszczeniu hydrosztosów + płukanka silnika + nowy olej Lotos dynamic 5w40 nic nie stuka już ,wczesniej stukało z 3-4sek po odpaleniu
Frimuś Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 u mnie po czyszczeniu hydrosztosów + płukanka silnika + nowy olej Lotos dynamic 5w40 nic nie stuka już ,wczesniej stukało z 3-4sek po odpaleniu czyli wymiana popychaczy u ciebie zaważyla.
vp-tdi Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 czasami w nowych też mozna by było najpierw dobrze przesmarować ( ugotować w garku z olejem ) i dopiero wsadzić. i oczywiscie dobra oliwa lana do silnika to mniej cykania
suchodolsky Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 Witam, ja co prawda mam Paszteta ale też AFN i problem z cykaniem.....ustawiłem kąt wtrysku z 30 na 51 ale dalej to samo, olej zmieniłem z mobila 10w40 na Valvoline 10w40 i nic, wkurzyłem się przy wymianie rozrządu zrobiłem szklanki i założyłem inny wałek i dalej to samo .....poczytałem i zrobiłem płukankę silnika Liqui Moly zalałem olejem total 10w40 i po 15min go zlałem wtedy wymieniłem filtr i olej Valvoline 5w40 Durablend silnik chodzi ładniej ale cykanie pozostało.....po odjęciu gazu podczas jazdy znika zatem mówię podmiana wtrysków....nikogo w mojej okolicy nie miałem pod ręką to zakupiłem komplet na alledrogo i wtedy AFN chodził cicho i pięknie...niestety tylko przez ok 1000km i znów powróciło "zło" więc myślę, że wymiana szpryc na 216 powinno załatwić w moim przypadku sprawę a odgłos pracy identyko jak w 2 filmach na pierwszych stronach wątku.
Hezen Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 Po co szukać dziury w całym? AFN'y tak mają i koniec
suchodolsky Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 nieprawda...słyszałem zdrowego AFN-a i chodził jak mój na innym komplecie wtrysków czyli cichutki klekot bez cykania ...
Hezen Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 (edytowane) No tak, ale co drugi afn cyka i to wlasnie wtrysk sterujacy wydaje ten dzwiek. Moj tez leciutko cyka, a podejrzewam ze mam wtryski do wymiany/regeneracji bo sie z nich leje - wysokie spalanie, a po jakiejs minucie od odpalenia gdy jest zimny, kopci na bialo ( egr zaslepiony, kat wywalony, odma w butelce) Wysłane z mojego GT-I9100 Edytowane 28 Listopada 2014 przez Hezen
rikardo Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 nieprawda...słyszałem zdrowego AFN-a i chodził jak mój na innym komplecie wtrysków czyli cichutki klekot bez cykania ... Potwierdzam tez miałem problem z cykaniem popychaczy i wymiana na nowy komplet oryginalnych rozwiązała ten problem ale jeden popychacz INA kupiony w Niemczech w tamtym okresie kosztował mnie około 70 zł. Prawda jest taka, że wiele osób kupuje zamienniki i oczekuje, że będzie to chodzić otóż nie nadaje sie to do dłuższej intensywnej eksploatacji i cena jest adekwatna do jakości, druga sprawa wymiana popychaczy bez dokonania pomiaru stanu krzywek wałka mija się z celem. Nawiązując do tych wtrysków kupionych na allegro przypuszczam, że kupiłeś je w atrakcyjnej cenie. Ostatnio rozmawiałem z mechanikiem specjalizującym się w układzie zasilania ponieważ miałem problemy z rozruchem i sam zastanawiałem się nad wymianą wtrysków. Mechanik stwierdził, że jak samochód ma jeździć u mnie w rodzinie to poleca zakup oryginalnych boscha gdyż na rynku jest sporo podróbek które nie maja trwałości a oryginalna końcówka tania nie jest.
Martinez79 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Witam. Z mojego AFNa 410.000km, oprócz charakterystycznego klekotu, dochodzi dość głośny odgłos cykania (nie brzmi to jak popychacze , bo one metalicznie klepią ) . Cykanie narasta wraz z obrotami . W kabinie nic nie słychać , za to na zewnątrz tak , nawet przy zamkniętej masce . Jak uchylę szyby podczas jazdy też słychać Podjechałem do mechanika i powiedział że to normalne w tym silniku i nie ma się czym martwić . Ponoć to pompa wtryskowa wydaje taki dźwięk cykania. Jeszcze gdzieś przeczytałem że jest jakiś zawór który wydaje taki dźwięk . Z silnikiem nie mam najmniejszych problemów . Dlatego chcę się odwołać do waszego doświadczenia , co to może być ? spróbuj dolać do paliwa dodatek do czyszcze wtrysków u mnie poomogło
ggrreeggoorr Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 koledzy możecie podpowiedzieć w którym miejscu mogę znaleźć kod silnika?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się