BartekWSH Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 Witam, nie wiem czy to odpowiedni dział, oddałem samochód do wymiany uszczelki pod głowicą, została również wymieniona pompa wody, uszczelniacze itp. Po złożeniu samochód nie odpala. Dostaje paliwo ale nie odpala. Pokazuje błąd: Czujnik położenia wałka rozrządu sygnał poza zakresem. Czy ktoś może cos doradzic ?
sebul Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 komu go oddales ? mechanikowi ? to jak on moze oddawac zepsute auto ?
BartekWSH Opublikowano 9 Września 2013 Autor Opublikowano 9 Września 2013 Stoi u mechanika, on wymieniał części.
east-import Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 Witam, nie wiem czy to odpowiedni dział,oddałem samochód do wymiany uszczelki pod głowicą, została również wymieniona pompa wody, uszczelniacze itp. Po złożeniu samochód nie odpala. Dostaje paliwo ale nie odpala. Pokazuje błąd: Czujnik położenia wałka rozrządu sygnał poza zakresem. Czy ktoś może cos doradzic ? Skoro oddałeś do Mechanika To dlaczego za niego odwalasz robotę . Przecież to on ma oddać auto jeżdżące Niech główkuje
lucabianco Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 Na mój gust ruszył czujnik przy zmianie uszczelki, daleko do niego nie ma. Niech teraz rozbiera na swój koszt i naprawia
piotrsob1 Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 "Sygnał poza zakresem', czyli równie dobrze moż być źle ustwiony rozrząd
scubi206 Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 :facepalm::facepalm:Niech rozrząd poprawnie ustawi Najpierw sprawdź Vagiem jak masz ustawiony: VAG-COM ---> engine --> bloki pomiarowe --> kanał 004 (silnik rozgrzany do minimum 80*C) druga kolumna - kąt poczatku wtrysku : - dla biegu jałowego : od 1* BTDC do 2.5* ATDC trzecia kolumna - czas wtrysku wyrażony w kącie obrotu wału : - dla biegu jałowego : 5-7* czwarta kolumna - synchronizacja wałka rozrządu , czyli jak dokładnie mamy ustawiony rozrząd od -3 do +3 , im bliżej 0* tym lepiej Jak już ustawi to niech wykasuje błąd bo on sam nie zniknie. Następnym razem zmień mechanika
lukjar7 Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 napewno zle ustawiony rozrzad, jesli nie ma blokad, to na dolnej osłonie rozrządu jest znak i na kole pasowym, ustawić, gore wzorowac sie trzpieniem 6 mm, jak odpali to ustawic kat synchr prz pomocy vaga na -0,5
BartekWSH Opublikowano 10 Września 2013 Autor Opublikowano 10 Września 2013 OK Dzięki jutro z tym do niego jade
adadur Opublikowano 12 Września 2013 Opublikowano 12 Września 2013 napewno zle ustawiony rozrzad, jesli nie ma blokad, to na dolnej osłonie rozrządu jest znak i na kole pasowym, ustawić, gore wzorowac sie trzpieniem 6 mm, jak odpali to ustawic kat synchr prz pomocy vaga na -0,5 eee tam na nowych gratach rozrządu ustawić go na 0,0
piotrsob1 Opublikowano 13 Września 2013 Opublikowano 13 Września 2013 :facepalm::facepalm:Niech rozrząd poprawnie ustawi Najpierw sprawdź Vagiem jak masz ustawiony: VAG-COM ---> engine --> bloki pomiarowe --> kanał 004 (silnik rozgrzany do minimum 80*C) druga kolumna - kąt poczatku wtrysku : - dla biegu jałowego : od 1* BTDC do 2.5* ATDC trzecia kolumna - czas wtrysku wyrażony w kącie obrotu wału : - dla biegu jałowego : 5-7* czwarta kolumna - synchronizacja wałka rozrządu , czyli jak dokładnie mamy ustawiony rozrząd od -3 do +3 , im bliżej 0* tym lepiej Jak już ustawi to niech wykasuje błąd bo on sam nie zniknie. Następnym razem zmień mechanika :decayed: Przeca kolega napisał że nie odpala, to jak ma to posprawdzać
scubi206 Opublikowano 14 Września 2013 Opublikowano 14 Września 2013 :facepalm::facepalm:Niech rozrząd poprawnie ustawi Najpierw sprawdź Vagiem jak masz ustawiony: VAG-COM ---> engine --> bloki pomiarowe --> kanał 004 (silnik rozgrzany do minimum 80*C) druga kolumna - kąt poczatku wtrysku : - dla biegu jałowego : od 1* BTDC do 2.5* ATDC trzecia kolumna - czas wtrysku wyrażony w kącie obrotu wału : - dla biegu jałowego : 5-7* czwarta kolumna - synchronizacja wałka rozrządu , czyli jak dokładnie mamy ustawiony rozrząd od -3 do +3 , im bliżej 0* tym lepiej Jak już ustawi to niech wykasuje błąd bo on sam nie zniknie. Następnym razem zmień mechanika :decayed: Przeca kolega napisał że nie odpala, to jak ma to posprawdzać No tak Więc najpierw wizyta u normalnego mechanika celem poprawnego złożenia paska rozrządu, zgodnie ze znacznikami.
BartekWSH Opublikowano 30 Września 2013 Autor Opublikowano 30 Września 2013 Panowie, pomogła wymiana orignów pompowtryskiwaczy. Auto normalnie odpala pracuje normalnie. Natomiast pojawił się problem. Kopci na biało. Rano po odpaleniu oraz przez cały czas pracy silnika...intensywny biały dym. Pomoże ktoś z tym ?
gar.bik Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 A płynu nie ubywa czasem? Głowicę sprawdzałeś przed założeniem?
BartekWSH Opublikowano 1 Października 2013 Autor Opublikowano 1 Października 2013 Płynu nie ubywa, głowica była prześwietlana i planowana. Po wszystkim wymieniłem olej ponieważ dostała się tam ropa i dalej kopci na siwo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się