Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie odpala po wymianie uszczelki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, nie wiem czy to odpowiedni dział,

oddałem samochód do wymiany uszczelki pod głowicą, została również wymieniona pompa wody, uszczelniacze itp.

Po złożeniu samochód nie odpala. Dostaje paliwo ale nie odpala.

Pokazuje błąd: Czujnik położenia wałka rozrządu sygnał poza zakresem.

Czy ktoś może cos doradzic ?

Opublikowano

komu go oddales ? mechanikowi ? to jak on moze oddawac zepsute auto ?

Opublikowano

Stoi u mechanika, on wymieniał części.

Opublikowano
Witam, nie wiem czy to odpowiedni dział,

oddałem samochód do wymiany uszczelki pod głowicą, została również wymieniona pompa wody, uszczelniacze itp.

Po złożeniu samochód nie odpala. Dostaje paliwo ale nie odpala.

Pokazuje błąd: Czujnik położenia wałka rozrządu sygnał poza zakresem.

Czy ktoś może cos doradzic ?

Skoro oddałeś do Mechanika To dlaczego za niego odwalasz robotę . Przecież to on ma oddać auto jeżdżące Niech główkuje

Opublikowano

Na mój gust ruszył czujnik przy zmianie uszczelki, daleko do niego nie ma. Niech teraz rozbiera na swój koszt i naprawia :wink:

Opublikowano

"Sygnał poza zakresem', czyli równie dobrze moż być źle ustwiony rozrząd :whistling:

Opublikowano

Nie martw sie nic, niech on robi :)

Opublikowano

:facepalm::facepalm::facepalm:Niech rozrząd poprawnie ustawi

Najpierw sprawdź Vagiem jak masz ustawiony:

VAG-COM ---> engine --> bloki pomiarowe --> kanał 004

(silnik rozgrzany do minimum 80*C)

druga kolumna - kąt poczatku wtrysku :

- dla biegu jałowego : od 1* BTDC do 2.5* ATDC

trzecia kolumna - czas wtrysku wyrażony w kącie obrotu wału :

- dla biegu jałowego : 5-7*

czwarta kolumna - synchronizacja wałka rozrządu , czyli jak dokładnie mamy ustawiony rozrząd

od -3 do +3 , im bliżej 0* tym lepiej

Jak już ustawi to niech wykasuje błąd bo on sam nie zniknie. Następnym razem zmień mechanika :grin:

Opublikowano

napewno zle ustawiony rozrzad,

jesli nie ma blokad, to na dolnej osłonie rozrządu jest znak i na kole pasowym, ustawić, gore wzorowac sie trzpieniem 6 mm, jak odpali to ustawic kat synchr prz pomocy vaga na -0,5

Opublikowano

OK Dzięki jutro z tym do niego jade

Opublikowano
napewno zle ustawiony rozrzad,

jesli nie ma blokad, to na dolnej osłonie rozrządu jest znak i na kole pasowym, ustawić, gore wzorowac sie trzpieniem 6 mm, jak odpali to ustawic kat synchr prz pomocy vaga na -0,5

eee tam na nowych gratach rozrządu ustawić go na 0,0

Opublikowano
:facepalm::facepalm::facepalm:Niech rozrząd poprawnie ustawi

Najpierw sprawdź Vagiem jak masz ustawiony:

VAG-COM ---> engine --> bloki pomiarowe --> kanał 004

(silnik rozgrzany do minimum 80*C)

druga kolumna - kąt poczatku wtrysku :

- dla biegu jałowego : od 1* BTDC do 2.5* ATDC

trzecia kolumna - czas wtrysku wyrażony w kącie obrotu wału :

- dla biegu jałowego : 5-7*

czwarta kolumna - synchronizacja wałka rozrządu , czyli jak dokładnie mamy ustawiony rozrząd

od -3 do +3 , im bliżej 0* tym lepiej

Jak już ustawi to niech wykasuje błąd bo on sam nie zniknie. Następnym razem zmień mechanika :grin:

:decayed::decayed::decayed: Przeca kolega napisał że nie odpala, to jak ma to posprawdzać :whistling::naughty:

Opublikowano
:facepalm::facepalm::facepalm:Niech rozrząd poprawnie ustawi

Najpierw sprawdź Vagiem jak masz ustawiony:

VAG-COM ---> engine --> bloki pomiarowe --> kanał 004

(silnik rozgrzany do minimum 80*C)

druga kolumna - kąt poczatku wtrysku :

- dla biegu jałowego : od 1* BTDC do 2.5* ATDC

trzecia kolumna - czas wtrysku wyrażony w kącie obrotu wału :

- dla biegu jałowego : 5-7*

czwarta kolumna - synchronizacja wałka rozrządu , czyli jak dokładnie mamy ustawiony rozrząd

od -3 do +3 , im bliżej 0* tym lepiej

Jak już ustawi to niech wykasuje błąd bo on sam nie zniknie. Następnym razem zmień mechanika :grin:

:decayed::decayed::decayed: Przeca kolega napisał że nie odpala, to jak ma to posprawdzać :whistling::naughty:

No tak :decayed: Więc najpierw wizyta u normalnego mechanika celem poprawnego złożenia paska rozrządu, zgodnie ze znacznikami.

Opublikowano

Panowie, pomogła wymiana orignów pompowtryskiwaczy. Auto normalnie odpala pracuje normalnie.

Natomiast pojawił się problem. Kopci na biało. Rano po odpaleniu oraz przez cały czas pracy silnika...intensywny biały dym.

Pomoże ktoś z tym ?

Opublikowano

A płynu nie ubywa czasem? Głowicę sprawdzałeś przed założeniem?

Opublikowano

Płynu nie ubywa, głowica była prześwietlana i planowana. Po wszystkim wymieniłem olej ponieważ dostała się tam ropa i dalej kopci na siwo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...