bazyli Opublikowano 14 Września 2013 Opublikowano 14 Września 2013 Witam Panowie jest dziwna sprawa Mam ogromny problem z samoczynnym zaciskaniem hamulców, po przekątnej ( prawy przód , lewy tył ) , Nie pali się żadna kontrolka , Płynu nie ubywa ( ani w zbiorniczku ABS u , ani Serwa) , Cylinderki trzymają ( brak wycieku) Nowe tarcze i klocki przód tył. Po przejechaniu 800 km delikatne tyrkotanie w przednim kole i sie zaczeło , podczas jazdy odczuwalne hamowanie nie moglem sie dotknac felg , dym z klocków przód prawy i tył lewy. Sciagnołem koło po ostygnięciu odpuściło ale nie na długo ( a do domu było jeszcze kilkaset km) , Odpiołem wtyczke od sterownika , Zresetowałem komputer -odpiołem akumulator, i dalej to samo Tragedia Miał ktos podobny problem ??
maciucha512 Opublikowano 15 Września 2013 Opublikowano 15 Września 2013 Dziwa sprawa, ale może to, że po przekątnej to przypadek. Na myśl przychodzi mi, że może zaciski się zastały i nie odbijają. Z tyłu to norma, ale nie słyszałem żeby przedni zacisk się zapiekł. Sam zmieniałeś klocki?
wesz82 Opublikowano 15 Września 2013 Opublikowano 15 Września 2013 Nie ubyło Ci czasem dość dużo płynu ze zbiorniczka??? Z tego co orientuje się to pompa daje właśnie tak że jedna sekcją podaje płyn na przekątne koła a druga działa w ten sam sposób ale na pozostałe koła... Albo zapowietrzona pompa albo hamulce. Niech Tomek się wypowie. Nie grzały Ci się przed wymiana???
Endrias Opublikowano 15 Września 2013 Opublikowano 15 Września 2013 Zapowietrzona pompka, Weź kogoś do pomocy i: -pompujecie 3-4razy pedałem hamulca, przytrzymujesz pedał -luzujesz kluczem 12 przewód od pompki ten od 1 sekcji -czekasz aż pedał zejdzie do podłogi, dokręcasz przewód -pompujesz jedną sekcję aż płyn po delikatnym odrkęceniu przewodu od pompki zacznie sikać porządnie pod ciśnieniem. -później druga sekcja tak samo Na koniec na włączonym zapłonie odpowietrzasz wszystkie zaciski.
wesz82 Opublikowano 15 Września 2013 Opublikowano 15 Września 2013 Jak już będziesz ją odpowietrzał to uważaj żebyś nie dostał płynem po oczach,jak i to by płun nie rozlał się na lakier samochodu:wink: Z zaciskami zaczynaj od lewy przód aż do prawy tył.
bazyli Opublikowano 15 Września 2013 Autor Opublikowano 15 Września 2013 Dziekuje za rady zastosuje sie !! Klocki i tarcze wymieniali tu w Gdańsku osobiscie dopilnowałem i zerkałem na mechaniora jak i czy czysci zacisk i cylinderki - wiec podejrzeń ze zle coś nie ma mowy . Jutro podjade na WAG . I sprawdze sterownik pompy Dobrze że moje Audi AFN jest jeszcze podatna na samorzeielne grzebanie bo w trasie bym sie mógł pocałować w nos Dziekuje SERDECZNIE Panowie za rady Napisze co sie stało i jak załatwiono sprawe Serdecznie dziekuje ! Marek
Endrias Opublikowano 15 Września 2013 Opublikowano 15 Września 2013 i załóż gumowe rękawiczki bo Ci skóra będzie na dłoniach wisiała
wesz82 Opublikowano 15 Września 2013 Opublikowano 15 Września 2013 i załóż gumowe rękawiczki bo Ci skóra będzie na dłoniach wisiała :polew:
bazyli Opublikowano 16 Września 2013 Autor Opublikowano 16 Września 2013 Okazalo sie ze pompa do wymiany
Dev Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 Witam Panowie jest dziwna sprawa Mam ogromny problem z samoczynnym zaciskaniem hamulców, po przekątnej ( prawy przód , lewy tył ) , Nie pali się żadna kontrolka , Płynu nie ubywa ( ani w zbiorniczku ABS u , ani Serwa) , Cylinderki trzymają ( brak wycieku) Nowe tarcze i klocki przód tył. Po przejechaniu 800 km delikatne tyrkotanie w przednim kole i sie zaczeło , podczas jazdy odczuwalne hamowanie nie moglem sie dotknac felg , dym z klocków przód prawy i tył lewy. Sciagnołem koło po ostygnięciu odpuściło ale nie na długo ( a do domu było jeszcze kilkaset km) , Odpiołem wtyczke od sterownika , Zresetowałem komputer -odpiołem akumulator, i dalej to samo Tragedia Miał ktos podobny problem ?? a jezdziłeś z odpiętą wtyczką od ABS-u ? ---------- Post dopisany at 23:13 ---------- Poprzedni post napisany at 23:12 ---------- Okazalo sie ze pompa do wymiany hamulcowa czy ABS ?
mateau Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 Witam. Ponawiam pytanie kolegi devastation ponieważ mam to samo z hamulcami.. Bazyli wymieniłeś pompę hamulcową czy ABS?
rudi2891-1 Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Może cylinderki się nie cofają,zapiekły się?
Arturek7544 Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 czesc jestem nowy i mam ten sam problem.bazyli wiec ktora pompa padłą
tomek20stencel5 Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 Wyciągnij kolego bezpiecznik ABS i będziesz wiedział od razu.
Arturek7544 Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 sprobuje ---------- Post dopisany 18-11-2013 at 22:35 ---------- Poprzedni post napisany 17-11-2013 at 22:50 ---------- Ja już naprawilem problem pompa hamulcowy ta przy serwie była przytarta i nie odbijała kupiłem nowa za 360 . Wwymienilismy i odpowietrzylismy układ teraz wszystko działa jak powinno. Przed ta wymiana to prawa tarcza aż była czerwona prawie . Ale nic sie nie zapieklo .
medmaxx Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Witam, Mam podobny problem. Ostatnio, po zadziałaniu ABSu prawe przednie kolo mi się zblokowało. Ledwo zjechałem na pobocze. Odczekałem, obstukałem zacisk - puściło. Później miałem to samo więc postanowiłem pojechać do najbliższego mechanika. Wymienił cylinderek, przeczyścił resztę elementów a problem i tak się pojawiał - po zadziałaniu ABSu. Po odłączeniu ABSu problem ustąpił. Przy okazji coś chyba z tyłu zaczęło delikatnie blokować (przy ruszaniu d*pa osiada), ale po kilku metrach odpuszcza. Mechanik podejrzewa pompę ABS, ale słyszałem jeszcze że może to być wina sterownika. Aha, mechanik mówił że po podłączeniu kompa żadne błędy nie wyskakiwały. Co to może być i jak to ewentualnie sprawdzić ? Aha, a4 b5 1.8T 99r.
KrzysiekSPI Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Bardzo dziwny przypadek jak na pompe. Ze hamulce trzymaly po przekatnej. Z reguly sekcje pompy odpowiadaja przod i tyl. Nie sadze zeby pierwsza sekcja odpowiadalby za lewy przod i prawy tyl a druga odwrotnie. Predzej szukalbym problemu z zapieczonymi tloczkami i zapowietrzonym ukladem a nie pompa. Nie chce sugerowac tutaj dziwnych teori ale mysle ze mechanik ktory zmienial owa pompe jej nie zmienil tylko zainkasowal dla siebie a poprostu roruszal tloczki i odpowietrzyl uklad. Albo zmienil pompe ktore byla felerna ogolnie i ogarnol tloczki z kol ktorych nie chwytalo bo poprostu nie pracowaly;). Jedno z 2.
Dev Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 sekcja tylna (od strony serva) w pompie to lewy przód i prawy tył sekcja przednia w pompie to prawy przód i lewy tył
Fido Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Tak więc KrzysiekSPI to nie jest dziwny przypadek. Tak ma być.
noxes Opublikowano 29 Listopada 2016 Opublikowano 29 Listopada 2016 Odswiezam. Blokuje mi przód obie strony ale dopiero po rozgrzanie tzn przejechanie około 50km. Co może być powodem? Płyn hamulcowy Nowy, przewody Nowe, odpowietrzony układ.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się