Awra Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 A spoko ja tam nie wnikam, ale od czasu jak gdzieś na forum passata czytałem że filtr paliwa filtrona się delikatnie zaczął łuszczyć to się przestraszyłem. Nie używałem nigdy - też zmieniam max co 10 tys. km, a olej w skrzyni wymieniałeś albo w dyfrze?Chciałem to u siebie zrobić tylko nie wiem jakiej oliwy nakupić, rozpuściłem wici po forum ale narazie bez odzewu.
grzesiek646 Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Opublikowano 8 Lutego 2014 Podczas serwisu "pozimowego" będę to robił + uszczelnienie tylnego dyfru bo minimalnie się poci. Jakbyś zdobyła jakieś info to daj znać
MAT1000 Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Kolega dobrze mówi, gdzieś widziałem też przypadek jak powietrza się zaczął rozlatywać. Następną wymianę zrób na Mann lub Knecht, nie wiele droższe a jakość lepsza. Wsadzaj jeszcze boczne osłony w komorze silnika
grzesiek646 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Dzisiaj powinna już być nowo obszyta kierowniczka po zamontowaniu na pewno sie pochwale
Boby Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Bardzo ładne A4 i do tego quattro. Pięknie sie prezentuje na żywo w centrum Warszawy
grzesiek646 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2014 A gdzie widziałeś? Trzeba było zaczepic ;-)
Boby Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Ordona Fakt że od kilku dni jej nie widzę.
grzesiek646 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Brat tu mieszka, to Twoja kombi stoi na parkingu podziemnym na 17tkach sline? ---------- Post dopisany at 02:02 ---------- Poprzedni post napisany at 00:12 ---------- Oto i ona Przezajebista robota została wykonana w Lubartowie Oprócz tego wpadł AUX do schowka 12.02.14 Wymiana tarcz i klocków 20.02.14 Przegląd + sprawdzenie przez znajomego prowadzącego SKP. Nie ma się do czego przyczepić 08.04.14 Zakup przycisków z chromem ;-) ---------- Post dopisany 14-04-2014 at 22:11 ---------- Poprzedni post napisany 08-04-2014 at 02:02 ---------- 14.04.14 Taki mały smaczek na koniec dnia - wszystko pięknie hula w stanie idealnym ;-) ORI PRZYCISKI CZARNE DO SPRZEDANIA PW ;-) (dlaczego nie mam możliwości wystawienia czegokolwiek na giełdzie?)
bosniak_sg Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Już Ci pisali minimum 100 postów, ja tez mam ten ból. Jakby 50 :kwasny:nie wystarczyło
grzesiek646 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Przecież ja juz dawno mam 100+ i nadal nic. A liczniki przy profilu nie liczy już ze 3 tygodnie cały czas tak samo
MAT1000 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Bo nie z każdego działu posty są doliczane do licznika Autko obejrzałem na żywca i jest perełka
bosniak_sg Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 No wlaśnie mi też nie liczy nie wiem o co kaman
MARCIN607 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Posty liczą sie tylko z działu technicznego.
grzesiek646 Opublikowano 3 Października 2014 Autor Opublikowano 3 Października 2014 To bez sensu :-P juz miałem trochę gratów do B7 do sprzedania to poszło na allegro do obcych ludzi zamiast na forum wstawić Problem felg poki co rozwiazany. Pojawil sie natomiast nowy. W srode z kolega MAT1000 robilismy przymiarke felg. Tak to wygladalo. Jak sie podoba ? W miedzy czasie okazalo sie ze mam peknieta sprezyne lewy tyl. Kiedys kombinowalem z zawieszeniem zeby rowno posadzic auto i finalnie padlo na to ze na przod wsadzilem sprezyny czarne eibacha, na tyle zostaly ori sline. I teraz pytanie co kupic na wymiane?? Opcje sa takie: - ori - moze byc drogo - dokupic tylko dwie czarne eibacha na tyl - oile beda chcieli sprzedac tylko dwie - kupic komplet eibacha sportline czerwony i zmienic wszystkie 4. Tylko tu pojawiaja sie wieksze koszty. Zalezy mi na tym aby auto stalo rowno, ewentualnie przod troche nizej. Podpowiecie co kupic ? Ma ktos na forum zalozonego sportlina ? Obawiam sie ze moze byc za nisko na codzien. Z gory dzieki za podpowiedzi. (Dobry warsztat na wymiane sprezyn tez potrzebny)
krolikrob1 Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 Dla mnie koło leży bardzo fajnie:) A4 wydaje sie bardzo zadbana:)
grzesiek646 Opublikowano 3 Października 2014 Autor Opublikowano 3 Października 2014 Zadbana owszem, generalnie dobrze ma u mnie
instruktor83 Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 wystarczy 50 postów a nie 100 panowie, a masz 47 , więc jeszcze pare postów i będziesz mógł, kłania się regulamin
grzesiek646 Opublikowano 6 Października 2014 Autor Opublikowano 6 Października 2014 Odpisali mi z Eibacha - komplet Pro-kit tylko na tyl - 389zl. Natomiast komplet sportline'a na obie osie - 579zl. Jakas podpowiedz ?? W przypadku wymiany 4 koszty robocizny zniszcza :/
MAT1000 Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Przód dało by radę samemu pod blokiem lub pracą Z tyłem gorzej, najlepiej na podnośniku i hydrauliczny ściskacz sprężyn.
grzesiek646 Opublikowano 6 Października 2014 Autor Opublikowano 6 Października 2014 Brzmi jak propozycja z Twojej strony )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się