Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B7] Audi A4 B7 2.0 TDI 140KM Quattro S-line 2007r sedan


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A spoko ja tam nie wnikam, ale od czasu jak gdzieś na forum passata czytałem że filtr paliwa filtrona się delikatnie zaczął łuszczyć to się przestraszyłem. Nie używałem nigdy - też zmieniam max co 10 tys. km, a olej w skrzyni wymieniałeś albo w dyfrze?Chciałem to u siebie zrobić tylko nie wiem jakiej oliwy nakupić, rozpuściłem wici po forum ale narazie bez odzewu.

Opublikowano

Podczas serwisu "pozimowego" będę to robił + uszczelnienie tylnego dyfru bo minimalnie się poci. Jakbyś zdobyła jakieś info to daj znać :)

Opublikowano

Kolega dobrze mówi, gdzieś widziałem też przypadek jak powietrza się zaczął rozlatywać. Następną wymianę zrób na Mann lub Knecht, nie wiele droższe a jakość lepsza.

Wsadzaj jeszcze boczne osłony w komorze silnika :thumbup1:

Opublikowano

Dzisiaj powinna już być nowo obszyta kierowniczka :) po zamontowaniu na pewno sie pochwale :)

Opublikowano

Bardzo ładne A4 i do tego quattro. Pięknie sie prezentuje na żywo w centrum Warszawy :)

Opublikowano

A gdzie widziałeś? Trzeba było zaczepic ;-)

Opublikowano

Ordona :) Fakt że od kilku dni jej nie widzę.

Opublikowano

Brat tu mieszka, to Twoja kombi stoi na parkingu podziemnym na 17tkach sline?

---------- Post dopisany at 02:02 ---------- Poprzedni post napisany at 00:12 ----------

Oto i ona ;)

Przezajebista robota została wykonana w Lubartowie ;)

7u3aqema.jpg

hy4a4avu.jpg

ysejy5az.jpg

upupy2u5.jpg

Oprócz tego wpadł AUX do schowka ;)

12.02.14

Wymiana tarcz i klocków

7eqybupu.jpg

3ureraja.jpg

20.02.14

Przegląd + sprawdzenie przez znajomego prowadzącego SKP.

Nie ma się do czego przyczepić ;)

raba7yvu.jpg

utagy7ut.jpg

08.04.14

Zakup przycisków z chromem ;-)

yzeputyg.jpg

---------- Post dopisany 14-04-2014 at 22:11 ---------- Poprzedni post napisany 08-04-2014 at 02:02 ----------

14.04.14

Taki mały smaczek na koniec dnia - wszystko pięknie hula w stanie idealnym ;-)

ydaseqyv.jpg

5a4ydu9u.jpg

u5ary8ap.jpg

ORI PRZYCISKI CZARNE DO SPRZEDANIA PW ;-)

(dlaczego nie mam możliwości wystawienia czegokolwiek na giełdzie?)

Opublikowano

Już Ci pisali minimum 100 postów, ja tez mam ten ból. Jakby 50 :kwasny:nie wystarczyło

Opublikowano

Przecież ja juz dawno mam 100+ i nadal nic.

A liczniki przy profilu nie liczy już ze 3 tygodnie cały czas tak samo

Opublikowano

Bo nie z każdego działu posty są doliczane do licznika :wink:

Autko obejrzałem na żywca i jest perełka :kox:

Opublikowano

No wlaśnie mi też nie liczy nie wiem o co kaman

Opublikowano

Posty liczą sie tylko z działu technicznego.

Opublikowano

To bez sensu :-P juz miałem trochę gratów do B7 do sprzedania to poszło na allegro do obcych ludzi zamiast na forum wstawić

Problem felg poki co rozwiazany. Pojawil sie natomiast nowy.

W srode z kolega MAT1000 robilismy przymiarke felg. Tak to wygladalo.

6ed62c1de83ccd08eba574cee01d9ae8.jpg

3a76fe94117d8eefc93918894497383e.jpg

Jak sie podoba ?

W miedzy czasie okazalo sie ze mam peknieta sprezyne lewy tyl.

Kiedys kombinowalem z zawieszeniem zeby rowno posadzic auto i finalnie padlo na to ze na przod wsadzilem sprezyny czarne eibacha, na tyle zostaly ori sline.

I teraz pytanie co kupic na wymiane??

Opcje sa takie:

- ori - moze byc drogo

- dokupic tylko dwie czarne eibacha na tyl - oile beda chcieli sprzedac tylko dwie

- kupic komplet eibacha sportline czerwony i zmienic wszystkie 4. Tylko tu pojawiaja sie wieksze koszty.

Zalezy mi na tym aby auto stalo rowno, ewentualnie przod troche nizej.

Podpowiecie co kupic ? Ma ktos na forum zalozonego sportlina ? Obawiam sie ze moze byc za nisko na codzien.

Z gory dzieki za podpowiedzi.

(Dobry warsztat na wymiane sprezyn tez potrzebny)

Opublikowano

Dla mnie koło leży bardzo fajnie:)

A4 wydaje sie bardzo zadbana:)

Opublikowano

Zadbana owszem, generalnie dobrze ma u mnie ;)

Opublikowano

wystarczy 50 postów a nie 100 panowie, a masz 47 , więc jeszcze pare postów i będziesz mógł, kłania się regulamin :)

Opublikowano

Odpisali mi z Eibacha - komplet Pro-kit tylko na tyl - 389zl.

Natomiast komplet sportline'a na obie osie - 579zl.

Jakas podpowiedz ?? W przypadku wymiany 4 koszty robocizny zniszcza :/

Opublikowano

Przód dało by radę samemu pod blokiem lub pracą ;) Z tyłem gorzej, najlepiej na podnośniku i hydrauliczny ściskacz sprężyn.

Opublikowano

Brzmi jak propozycja z Twojej strony :D:))

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...