dydo85 Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 Witam. Mam problem, logi w porządku, reszta parametrów też, EGR wyczyszczony, hamowanie i wynik wyszedł taki że brakuje mi 40KM do serii Sam nie wiem od czego zacząć szukać... Log (0 - 003,008,011)
H4mm3R Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 Tragedia Panie... ja bym katalizator obstawiał...
SotoM Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 mysle ze brak 40koni bys odczuł bardzo pod tyłkiem. nie masz wrazenia takiego ze auto teraz gorzej sie zbiera niz wczesniej....? bardzo dziwna sprawa.... skoro logi ok a hamownia pokazała co pokazała to cos któres zaprzecza. logi i hamowanie robila ci ta sama osoba...?? czy kazy co innego robił...moze osoba czytajaca logi nie umie ich czytac lub nie zna dokładnych parametrów pracy... filtr paliwa kiedy był wymieniany...?? moze spusc z niego wode... albo moze tak chrzczone paliwo ze takie rzeczy wychodza a zdarzało sie...
dydo85 Opublikowano 16 Września 2013 Autor Opublikowano 16 Września 2013 Logi robiła ta sama osoba co hamowała auto. Filtry i olej były wymienione w kwietniu. TZn jak auto kupiłem tak jeźdze na obecna chwile żadnych problemów nie miałem. to wszystko wyszło dopiero po hamowaniu że takie słabe. Tomku ale żeby aż tyle?
Wihajster Opublikowano 17 Września 2013 Opublikowano 17 Września 2013 wklej koniecznie logi wtedy dowiesz sie OCB :whistling:Musi byc cos nie tak w logach
dydo85 Opublikowano 17 Września 2013 Autor Opublikowano 17 Września 2013 logi mam tylko że ta dziwna storna do ich czytania nie chce mi wygenerować na meila tej autoryzacji ---------- Post dopisany at 22:51 ---------- Poprzedni post napisany at 22:34 ---------- Log (0 - 003,008,011)
Damian00077 Opublikowano 18 Października 2013 Opublikowano 18 Października 2013 Jedz i zhamuj auto gdzie indziej bedziesz wtedy wiedział co i jak ja mam podobny problem i okazało się że moc mam odpowiednią tylko dalej dymi:p
remus_kraków Opublikowano 19 Października 2013 Opublikowano 19 Października 2013 Tragedia Panie... ja bym katalizator obstawiał... Kolego BPW nie ma katalizatora tylko DPF-a. Może on jest winny.
H4mm3R Opublikowano 19 Października 2013 Opublikowano 19 Października 2013 Tragedia Panie... ja bym katalizator obstawiał... Kolego BPW nie ma katalizatora tylko DPF-a. Może on jest winny. Był wypalany i bez poprawy.
dieselchip_ Opublikowano 19 Października 2013 Opublikowano 19 Października 2013 z tego co widać po oporach pomiar byl robiony chyba na 5 biegu,daje to nam bardzo długi czas rozpedzania ,definitywnie widac tutaj brak wydatku powietrza powyzej 2500 obrotów ,baa nawet juz od 2000 ,podejrzewam ze poprostu turbo juz ma najlepsze lata za sobą ,widac ze n75 walczy z boostem,filtr powietrza czysty ? moze IC jest zawalony ????? no chyba ze dpf jest tak zawalony
POPO Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 a może wtryski nie domagają już są tak zjechane że serii nie widać
michwr Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 nie chce cie straszyć ale miałem to samo tylko w Outlanderze. powodem były pompowtryski. z kompa wszystko było ok, ale fizycznie to brakowało paliwa. depnij na maxa jak dymu nie będzie za tobą to masz odpowiedz wyjac, przetestować, ew wyczyscici lub wymienić
piotrsob1 Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 Jak go odpalasz to od razu wskakuje na stabilne wolne obroty, czy powoli wchodzi na nie ? Może ktoś założył pompki od jakiejś seteczki Ja bym sprawdził numerki pompek, jak się nie mylę to powiny być 038130073BJ
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się