Skocz do zawartości
IGNOROWANY

P1128 Brak mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Problem dotyczy AUDI A4 B6 1.8TQ BFB Jakiś czas temu zaczęła mi wyć lekko pompa paliwa. Po wizycie u mechanika stwierdził że trzeba wymienić na nową. Kupiłem używaną, nadal wyła, kupiłem "zamiennik" - wyła dalej. Po jakimś czasie "ogarnięty" mechanik stwierdził że to jednak nie pompa a przewód paliwowy został uszkodzony. Przewód został naprawiony, filtr paliwa wymieniony, zamiennik pompy postanowił zostawić jako że jest nowy i podobno tak będzie lepiej. Przez jakiś miesiąc wszystko było ok, samochód śmigał jak zły i nie było jakichkolwiek problemów. Teraz wywala mi kontrolkę - Check engine. Auto ma problem z porannym odpalaniem, szczególnie jak zapali się kontrolka paliwa. Robiąc ostatnio trasę około 400km zauważyłem że mając zapaloną kontrolkę paliwa czyli jakieś 50-60km do zrobienia autko ma problem z przekroczeniem 100km/h. Wydaję mi się że jest to wina najprawdopodobniej tej "lipnej" pompy zamiennika nawet z tego względu że miała trochę inne sitko pod pompą ( inny kształt oraz wielkość). Błąd kasowałem 2x ale nadal wraca. Auto często ma problem z odpalaniem oraz często też odczuwalny jest wyraźny spadek mocy tak między 2500-4000 obr. Jednego dnia chodzi ok innym razem już szarpie i ma problem z wejściem w obroty. Błąd jaki wyskoczył już 2x to: -P1128 Multiplikacyjna korekcja mieszanki 1 Układ za ubogi-

Dodam że autko bez lpg, świece ostatnio wymienione.

Może ktoś spotkał się z podobnym problemem lub podpowie potencjalne przyczyny. Bo po wizytach u kilku mechaników każdy twierdzi coś innego, a to sonda lambda, a to innym razem katalizator, a może cewki. Głowa już boli od tych nieudolnych diagnoz pseudo fachowców. Ewentualnie podeśle jakiś adresik dobrego speca w okolicach Siedlec woj.mazowieckie. :unknown: Pozdrawiam

Opublikowano

Z opisu wynika że prawdopodobnie masz znów problem z pompa i ciśnieniem paliwa, świadczą o tym problem z porannym odpaleniem, i błąd o ubogiej mieszance, moża dosyć łatwo to potwierdzić wystarczy vag i zrobienie logów dynamicznych, a 100% pewności da pomiar cisnienia paliwa pod obciążeniem.

Opublikowano

logi 2+031, 003+020, 115+118., ostatni 033+002 z postoju i z jazdy.

moze byc pompa , moze przeplywa, moze dziura w dolocie.

Opublikowano

A więc tak, logi zrobione + sprawdzone ciśnienie paliwa które oscyluję w granicy 2.0 bar maksymalnie. Na podstawie tego odczytu mechanik podaje 3 możliwe przyczyny - spadek napięcia na pompie paliwa, uszkodzone przewody paliwowe lub sama pompa paliwa padnięta. Na dniach czeka mnie wizyta speca i grzebanie w baku, dobrze że mam dodatkowo jeszcze 2 oryginalne pompy od 1.8tq bo wsadzony zamiennik raczej nie zdał egzaminu. Dzięki wielkie wszystkim za pomoc, poinformuję o efektach po przeprowadzonych naprawach.:gicior:

Opublikowano

pompa paliwa na 99%, choć wiazka też może być choć zdaża sie to 1/100 przypadków , w reszcie przyczyna jest pompa paliwa

pozdr

Opublikowano

To napisz może co to był za zamiennik żeby inni nie wpakowali się w to.

Opublikowano
Faktycznie pompa, wymieniona i jak ręką odjął :thumbup1: Dzięki jeszcze raz wszystkim za pomoc. Można zamykać

No widzisz :) Fajnie że auto ogarnięte :) To cieszy.

Opublikowano

Jaki jest średni koszt wymiany pompy paliwa ? (1.8t avant ). Wyświetla mi ten sam błąd P1128 "multiplikacyjna korekta mieszanki rząd 1, układ za ubogi " oraz dodatkowo P1602 "zasilanie napięciem, za niski" , a także wyświetla się kontrolka check engine. Czy to może być podobny przypadek jak powyżej ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...