Skeeber Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 Szukałem podobnego tematu ale nie znalazlem ......Mocy w moim AFN troche mało, nie chce zakładac boxa ....a na program profi to juz troche za późno dla tego auta . Chciałbym wrzucic gotowy chip : Chiptuning VW Audi Seat 1.9TDI 2.5TDI - to NIE BOX (3556974552) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Auto ma 350 000 km najechane, założony jednomas, poza tym wzorowy stan techniczny. Jesli ktos juz przerabiał ten temat bedę wdzieczny za info jak wyglądają osiągi ....spalanie, wpływ na trwałość silnika po przejsciu na 140 HP.
gregor10 Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 uniwersalny gotowiec jak gotowiec, jakos będzie jezdzic co można oczekiwać za 200zl ? za niewiele wiecej można zrobić program z prawdziwego zdarzenia , z indywidualnym strojeniem pod samochód.
Skeeber Opublikowano 29 Września 2013 Autor Opublikowano 29 Września 2013 dzieki za odpowiedz, kupione
adrian998998 Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 Takim gotowcem 140 psów nie wyciagnie:)
Kowi87 Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 a moze sie okazać że i moment z d*py rozprowadzony co odczujesz po 3-5 miechach przy wymianie sprzęgła:grin:
matyss___ Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 taaaaa dwumas zaraz dostanie .skad ja to znam ...przez 2 lata 2 dwumasy zajechałem takze wiem co i jak ehehhe..jeden na 140 ps drugi na 160 ..takze kolego pchasz sie w koszta nastepne tym boxem;P
ciahciah Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 jak go zamontujesz na 4 biegu jedz bez gazu 861obr i wciśnij pedał do dechy i trzymaj do 4000obr, w trakcie tego testu połóż rękę na plastiku wokół skrzyni w celu sprawdzenia czy coś nie drży no i słuchowo czy coś nie buczy, jak będzie tak samo cicho jak na serii i nic nie będzie drżeć czip nie szkodliwy, a czy wyciśnie cały potencjał pewnie nie, zrób logi dynamiczne to się zobaczy czy wszystka zrobione prawidłowo czy nie, jak wkleisz logi na serii to na podstawie różnic czasów można stwierdzić czy efekt na czipie dobry i czy seria trzymała serie
Skeeber Opublikowano 9 Października 2013 Autor Opublikowano 9 Października 2013 Panowie, nic nie drży - jedzie pięknie, dodam ze dwumasy juz od roku nie mam - smigam na jednomasie.
bajant Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Nie chce mówić, ale kumpel założył jednomas, dokupił gotowca i zaczął jężdzic...zrobił ok 35tys.km i srrruuu..upie...lił wał...nie wiem czego ale ja wolę założyc większy dwumas i smigać na dwumasie...ale życzę udanej eksploatacji;)
tomasz102 Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 Na hamowni na tym chipe z allegro wyszło mi 125 km, gdzie seria miała ponad 110. Przyrostu koni ponad 10, natomiast momentu jakieś 30. Mówię o statystykach. Hamowałem się tutaj: Chiptuning Nysa | Usuwanie DPF FAP | Korekta dawek rozruchowych Do tego tunner zmienił mi program bo jest w tym gotowców kilka niedociągnięć o których wspominał. Końcowo wyszło 130 KM i 285 NM. Muszę pompę właśnie zregenerować i myślę, że jeszcze te dane podskoczą. Zależało mi na bezpiecznym tuningu i właśnie taki otrzymałem. Wszystkim z woj Opolskiego mogę polecić tego Pana
ciahciah Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 +5km skromna poprawa, rzekłbym poprawa żadna, czyli jednak tych nie dociągnięć nie było aż tak dużo albo tuner nie wszystkie poprawił do puki auto pali i jeździ pompa sprawna i nie trzeba nic regenerować, jak pęknie tłok, sprężyna wtedy tak ale jak auto pali i jeździ do sprawdzenia podstawy, czy z paliwem nie zaciąga powietrza, czy nie poci się któraś uszczelka, czy sekcja wstępna ma prawidłowe ciśnienie, czy dawka jałowa i rsw ok, czy kąt ok, podstawy, jak ci tuner każe pompę regenerować która w logach jest ok tylko koni mało tuner chce cię w niezłe koszty wpakować tylko po co? zresztą to wszytko on ci powinien ogarnąć na miejscu, przecież to są podstawy które szybko się sprawdza, co to za tuner jak nie potrafi do ładu doprowadzić auta, tak w ogóle nie powinien się podjąć modzenia auta które jest niesprawne - no bo pompa do regeneracji to jest poważna sprawa:) źle rozumiesz pojęcie bezpieczny tuning, 160koni 350Nm jest bezpiecznie, a 130km 285Nm to żaden wysiłek dla układu napędowego, dla turbo też jak ustawi się jak należny, bez sensu jest cokolwiek ograniczać potencjał który jest do wykorzystania w aucie, to jest marnotrawstwo, na pewno masz pc i przykładowo chcesz zagrać w grę ale pc się męczy, gra klat kuje, wiec go podkręcasz i udaje się o 40% poprawić wydajność i wtedy gra chodzi płynnie, przy 45% się wiesza pc, to dla ciebie bezpiecznym będzie 20% przy których gra dalej chodzi kulawo czy 40%? jaki sens jest nie wykorzystać całego potencjału maszyny, chyba żaden, to samo jest w aucie, na ile pozwana auto na tyle podkręca się, ogranicza tylko tam gdzie może zacząć męczyć podzespoły ale o tym każdy tuner powinien wiedzieć i tam ujmuje a tam gdzie można dokłada, jak się jeździ z głowa to ile koni i Nm by nie było auto jest bezpieczne i nic się nie psuje, a na serii postrzelaj ze sprzęgła to zobaczysz że raz dwa rozwalisz napęd, nie ważne czy ktoś ma max program czy max bezpieczny, jak oleju nie ma w głowie to nic mu nie pomoże
tomasz102 Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 Pompa mi się właśnie "poci" jestem już umówiony na regeneracje jej. Tubosprężarka ma ustawiane by osiągała wymagane 2200. To chyba jest wystarczająco i bezpiecznie ? VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Turbo dużo lepiej mi teraz wstaje niż kiedyś. Próba robiona na 3, chwila przerwy i 4 bieg.
ciahciah Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 na umycie i uszczelnienie, regeneracja poważna robota, no ale zwał jak zwał doładowanie normalne, na górze też, bezpieczne to jest 2150 i cięte na górze i brak pików przeładowania, a u ciebie jest poprostu normalnie turbo wstaje ok, na 3 biegu tam wyszło pod 140km, ale na 4 już pod 130km, czyli mod pod 3 bieg robiony, na miasto ok, a jak ktoś więcej poza miastem jeździ lepiej pod 4 bieg robić, wklej 004d
tomasz102 Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 000bs VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Będzie kąt wtrysku ustawiany, bo jest za późny 004bs VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 004d VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 008d VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupa 13d VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM będę wdzięczny za ocene logów
grzegorzmen Opublikowano 15 Listopada 2013 Opublikowano 15 Listopada 2013 000bsVAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Będzie kąt wtrysku ustawiany, bo jest za późny będę wdzięczny za ocene logów Kąt do poprawy , a do oceny zapraszamy z kompletem logów statycznych i dynamicznych , bo z tych nic nie wynika
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się