piotr_1982 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Opublikowano 20 Czerwca 2014 spoko dzieki bo mi tu gadali ze na serwis z tym jechac trzeba. ---------- Post dopisany 20-06-2014 at 15:12 ---------- Poprzedni post napisany 19-06-2014 at 23:20 ---------- Czujnik wymieniony. Check sie juz nie pali bledy wykasowe i autko znowu smiga. Tak na marginiesie za wymiane i niby kalibracje chcieli na serwisie Audi w Austrii 180 Euro. Niezle sie tam usmialem.
piotr_1982 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Nie nie robilem. Po wymianie czujnika odrazu check zniknol i bledy zostaly wymazane. Trzeba robic adaptacje bo tu wsumie koledzy pisali ze nie????
wrclaguna Opublikowano 20 Czerwca 2014 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Oczywiscie ze błedy zniknął Po wymianie czujnika ...........ale należy wprowadzić nowe wartości zerowe co koledzy nie wiedzą W VCDS jest opisana adaptacja, tak jak aktywacja tempomatu, w Coding-II wpisuje się:30605 = Exhaust Gas Differential Pressure Sensor (G450) Adaptation
kondi85 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Panowie po wymianie czujnika g450 i przejechaniu 1000km ponownie zaświecił się Check. Czy macie jakieś propozycje (przyczyna)?
dawidg2 Opublikowano 29 Lipca 2014 Opublikowano 29 Lipca 2014 A czy możliwe że błąd znika gdy czujnik zadziała? Bo wczoraj drugi raz mi zgasła kontrolka "check engine" po trasie 400 km którą zrobiłem z tą kontrolką, w sobotę jak jechałem tą samą trasę to się zapaliła przy końcu trasy, później trochę jeździłem tu tam, kilka razy auto odpalałem, gasiłem i za którymś się kontrolka nie pojawiła, niedawno też tak samo było. Czujnik i tak wczoraj zamówiłem nowy. Tylko z braku czasu dziś nie odebrałem, bo na miejscu nie mieli.
lukas309 Opublikowano 31 Lipca 2014 Opublikowano 31 Lipca 2014 A czy możliwe że błąd znika gdy czujnik zadziała? Bo wczoraj drugi raz mi zgasła kontrolka "check engine" po trasie 400 km którą zrobiłem z tą kontrolką, w sobotę jak jechałem tą samą trasę to się zapaliła przy końcu trasy, później trochę jeździłem tu tam, kilka razy auto odpalałem, gasiłem i za którymś się kontrolka nie pojawiła, niedawno też tak samo było. Czujnik i tak wczoraj zamówiłem nowy. Tylko z braku czasu dziś nie odebrałem, bo na miejscu nie mieli. W przypadku uszkodzenia czujnika roznicy cisnien bedzie gasl check engine i sie zapalal co jakis czas mialem tak samo ale blad w komputerze zostaje i skutecznie zapobiega prawidlowej regenarcji DPF-a
pablogol Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Witam.Zaświeciła mi się kontrola silnika wiec podjechałem do znajomego mechanika.Podpiął moje A4 pod kompa i okazało się,ze padł czujnik różnicy ciśnień dpf,błąd P245200 , część nr 07Z906051B.Zdziwiło mnie jednak,ze owy mechanik chce 100zl za niby programowanie nowej,używanej części......czyżby chciał mnie naciągnąć.Nie wystarczy skasować błąd po założeniu dobrej części ?? Auto jeżdżone sporadycznie,w ciągu pol roku zaledwie zrobione 3000km a wymieniam kolejny czujnik........... Ja za nowy czujnik z wymianą i ustawianiem kompa w aucie dałem w sumie 350 zł było to rok temu... czujnik najprawdopodobniej zalał się wodą i raz działał a raz nie...
JacaTouran Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 A może warto sprawdzić parametry DPF na parametrach rzeczywistych w vcds?? Moze masz już na wykończeniu i dlatego co chwila monituje błędy.... sprawdź jakie masz zapełnienie DPF, jakie temperatury przed i za . Ewentualnie podaj kod błędu, w razie potrzeby służę pomocą. Pozdrawiam
pablogol Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 A może warto sprawdzić parametry DPF na parametrach rzeczywistych w vcds?? Moze masz już na wykończeniu i dlatego co chwila monituje błędy.... sprawdź jakie masz zapełnienie DPF, jakie temperatury przed i za . Ewentualnie podaj kod błędu, w razie potrzeby służę pomocą. Pozdrawiam OK dzięki za info w razie dalszych problemów zgłoszę się ale jak na razie po wymianie czujnika problem znikł i już po prawie roku czasu od tamtej naprawy nic mi się nie zapaliło Pozdrox
JacaTouran Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 A może warto sprawdzić parametry DPF na parametrach rzeczywistych w vcds?? Moze masz już na wykończeniu i dlatego co chwila monituje błędy.... sprawdź jakie masz zapełnienie DPF, jakie temperatury przed i za . Ewentualnie podaj kod błędu, w razie potrzeby służę pomocą. Pozdrawiam OK dzięki za info w razie dalszych problemów zgłoszę się ale jak na razie po wymianie czujnika problem znikł i już po prawie roku czasu od tamtej naprawy nic mi się nie zapaliło Pozdrox Czyli winowajca trafnie zlokalizowany. 1
krystus150 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Witam Kolegów. Miałem ten problem pół roku temu. Myślałem że po prostu wystarczy usunąć błędy i przejdzie. Problem pojawiał się 3 razy i 3 razy kasowałem. Za ostatnim razem jechałem 100 km na wypalaniu dpf, na szczęście była to autostrada i odpowiednie możliwości do wypalenia. Nowy czujnik kosztował 70 €, wymiana jakieś 15 minut, podłączenie pod kompa, usunięcie błędów i adaptacja. Nawet w niemieckim serwisie powiedzieli, to co mówi większość: Należy zrobić adaptację, żeby komputer auta nauczył się jakie wartości są odpowiednie dla danych pomiarów, oraz czy są one prawidłowe. Po tym zabiegu nie było tematu więcej. Nie kupujcie używanych części elektrycznych, nie warto:)
adameksc Opublikowano 29 Lipca 2015 Opublikowano 29 Lipca 2015 (edytowane) no i przyszła kolej na mój czujnik... nr starego to 059906051A. jak myślicie, czy muszę kupić czujnik z dokładnie tym numerem i literą na końcu czy to nie ma większego znaczenia i będzie pasował czujnik np. z literą B lub C, D.... Wyczytałem powyżej o adaptacjach, czy może ktoś opisać jak dokładnie przeprowadzić tę czynność??? oto błędy (po skasowaniu i przejechaniu kilku km błędy powracają), co ciekawe wczoraj wypaliłem DPF na autostradzie, czy to, że odczyty z DPF, które mówią, że ostatnia regeneracja miała miejsce 25km temu i kilka minut temu to znaczy, że procedura wypalania się powiodła czy te informacje mówią jedynie o ostatniej inicjacji wypalania? z uwagi na to, że błędy mówią o wyczyszczonej pamięci czujnika dokonałem jego adaptacji, ale nie wiem czy poprawnie... zobaczymy czy to pomoże, tak na marginesie odłączałem ostatnio akumulator podczas montażu el. klapy - czy to mogło spowodować zgubienie pamięci przez czujnik? Address 01: Engine (J623-CAGA) Labels: 03L-906-022-CAG.clb Part No SW: 03L 906 022 JM HW: 03L 906 022 B Component: R4 2,0L EDC H01 3173 Revision: 11H01--- Coding: 0104002C18072118 Shop #: WSC 02145 785 00200 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022JM A01005 ROD: EV_ECM20TDI03L906022B.rod VCID: 79F3F5A4F82793D6D3D-802C 2 Faults Found: 4914 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor P2453 00 [175] - Implausible Signal MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear 5162 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor P2453 00 [101] - Implausible Signal Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Oczywiscie ze błedy zniknął bo wymianie czujnika ...........ale należy wprowadzić nowe wartości zerowe co koledzy nie wiedzą W VCDS jest opisana adaptacja, tak jak aktywacja tempomatu, w Coding-II wpisuje się:30605 = Exhaust Gas Differential Pressure Sensor (G450) Adaptation przymierzałem się do adaptacji czujnika, ale nie wiedzieć dlaczego okienko Coding II mam niepodświetlone i nie mogę w niego wejść, nie pomaga security acess.... (vcds 12.12) po zmianie czujnika błędy zniknęły, ale nie mogę go przyuczyć nowych wartości. po wejjściu w okienko Basic settings 04 mam możliwość wybrać opcję "adaptation Differential Pressure Sensor", po wybraniu opcji "go" na chwilę zaczyna błyskać kontrolka świec żarowych po czym wyświetla się komunikat "process succesfully" i tyle. nie wiem czy to wystarczy.... Edytowane 25 Lipca 2015 przez adameksc
rutek7 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 no i przyszła kolej na mój czujnik... nr starego to 059906051A. jak myślicie, czy muszę kupić czujnik z dokładnie tym numerem i literą na końcu czy to nie ma większego znaczenia i będzie pasował czujnik np. z literą B lub C, D.... Wyczytałem powyżej o adaptacjach, czy może ktoś opisać jak dokładnie przeprowadzić tę czynność??? oto błędy (po skasowaniu i przejechaniu kilku km błędy powracają), co ciekawe wczoraj wypaliłem DPF na autostradzie, czy to, że odczyty z DPF, które mówią, że ostatnia regeneracja miała miejsce 25km temu i kilka minut temu to znaczy, że procedura wypalania się powiodła czy te informacje mówią jedynie o ostatniej inicjacji wypalania? z uwagi na to, że błędy mówią o wyczyszczonej pamięci czujnika dokonałem jego adaptacji, ale nie wiem czy poprawnie... zobaczymy czy to pomoże, tak na marginesie odłączałem ostatnio akumulator podczas montażu el. klapy - czy to mogło spowodować zgubienie pamięci przez czujnik? Address 01: Engine (J623-CAGA) Labels: 03L-906-022-CAG.clb Part No SW: 03L 906 022 JM HW: 03L 906 022 B Component: R4 2,0L EDC H01 3173 Revision: 11H01--- Coding: 0104002C18072118 Shop #: WSC 02145 785 00200 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022JM A01005 ROD: EV_ECM20TDI03L906022B.rod VCID: 79F3F5A4F82793D6D3D-802C 2 Faults Found: 4914 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor P2453 00 [175] - Implausible Signal MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear 5162 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor P2453 00 [101] - Implausible Signal Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Oczywiscie ze błedy zniknął bo wymianie czujnika ...........ale należy wprowadzić nowe wartości zerowe co koledzy nie wiedzą W VCDS jest opisana adaptacja, tak jak aktywacja tempomatu, w Coding-II wpisuje się: 30605 = Exhaust Gas Differential Pressure Sensor (G450) Adaptation przymierzałem się do adaptacji czujnika, ale nie wiedzieć dlaczego okienko Coding II mam niepodświetlone i nie mogę w niego wejść, nie pomaga security acess.... (vcds 12.12) po zmianie czujnika błędy zniknęły, ale nie mogę go przyuczyć nowych wartości. po wejjściu w okienko Basic settings 04 mam możliwość wybrać opcję "adaptation Differential Pressure Sensor", po wybraniu opcji "go" na chwilę zaczyna błyskać kontrolka świec żarowych po czym wyświetla się komunikat "process succesfully" i tyle. nie wiem czy to wystarczy.... Siemanko, u mnie w A6 identyczna sytuacja, czujnik wymieniony, błędy pokasowane ale nie podświetla się Coding II, zrobiłem reset wartości i adaptacje z Basic Setings, styka?
Love-AUDI Opublikowano 10 Września 2015 Opublikowano 10 Września 2015 (edytowane) W którym miejscu jest dokładnie ten czujnik , trzeba go zmieniać z dołu auta ? Z kanału albo z najazdu ? Czy dam rade zmienić go po otwarciu maski ? Edytowane 10 Września 2015 przez Love-AUDI
skotmen Opublikowano 11 Września 2015 Opublikowano 11 Września 2015 (edytowane) U góry znajduje się od strony podszybia idź po przewodach od dpfu Edytowane 11 Września 2015 przez skotmen
kuba-1255 Opublikowano 4 Listopada 2015 Opublikowano 4 Listopada 2015 (edytowane) Koledzy czy ten czujnik różnicy ciśnień znajduje się po lewej stronie zaraz obok silnika, ( u góry zaraz jest mocowanie pokrywy silnika) Na czujniki pisze 0 218 006 006 (816). Czy to ten czujnik ? Edytowane 5 Listopada 2015 przez kuba-1255
sebulba Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 Czy ktos z was kupowal czujnik na alledrogo , bo roznica ceny serwis a all... to ponad 100% i zastanawiam sie czy to aby nie jakas podróbka.
mikeeevans Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 Zamieniał ktoś czujnik na inny nr niż zamontowany w aucie? u mnie jest 0 281 002 760 (07Z 906 051 a mam możliwość kupić 0 281 006 005 i podobno te poniżej to zamienniki (źródło: http://twojeczesci24.pl/item/121/5398/18522/VW/PASSAT%20(3C2)/1.9%20TDI/82316.244/) Numery OE:Ukryj BOSCH: 0281002759AUDI: 07Z906051BBOSCH: 0281002760AUDI: 076906051ABOSCH: 0281006005AUDI: 059906051AFAE: 16103PORSCHE: 95860615110FISPA: 84316SEAT: 059906051AMETZGER: 0901013SEAT: 076906051ASIDAT: 84316SEAT: 07Z906051BVEMO: V10721203SKODA: 059906051AVEMO: V10721247SKODA: 07Z906051BSKODA: 076906051AVAG: 059906051AVAG: 03G906051AVAG: 07Z906051BVAG: 076906051AVW: 059906051AVW: 07Z906051BVW: 076906051A
wiorek Opublikowano 13 Października 2016 Opublikowano 13 Października 2016 Witam wszystkich Jestem po wymianie owego czujnika. Mam vcds 10.6. I brak wiedzy jak przeprowadzić adaptację tego ustrojstwa. Proszę o pomoc, jak prawidłowo krok po kroku taką procedurę wykonać. Pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się