Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BEX po Chipie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Popatrz sobie ile u mnie było g/s na k03s bo taką masz turbine.

Nawet w trakcie awarii miałem chyba więcej niż u Ciebie.

awaria3_przeplyw_zpsab673fd7.png

---------- Post dopisany at 12:06 ---------- Poprzedni post napisany at 11:55 ----------

Tak ogólnie to bezpieczny program moim zdaniem.

Opublikowano

Nie chce tez jakies super wysilonego robic.

Zostawic to, zmodyfikowac czy jechac gdzie indziej ?

Opublikowano

To zalezy od Ciebie co cenisz bardziej, bezawaryjnosc czy wynik? Jaki przelot ma turbina? Sprawdz wirnik czy nie ma luzow i zainteresuj sie tez DV. Kiedy była wymieniana?

Masz kata?

Opublikowano

Czysta seria. 140000 przebiegu. DV nie wymieniałem.

Opublikowano

TO wymien bo koszt niewielki, może troche zyskasz na wstawaniu turbo i zrob logi :)

Opublikowano

Jest lepiej ale tylko dlatego że Twój tuner podniósł ciśnienie doładowania w całym zakresie, jak chcesz możesz teraz to zostawić, więcej już nie ma sensu podnosić bo zapętlisz wtryski na górze i tyle. Twój tuner już na pewno więcej z tego nie wyciśnie, bo nie wie co skorygować żeby było lepiej.

Opublikowano

Może wie, ale nie chce ryzykować.

Opublikowano
Może wie, ale nie chce ryzykować.

Jak bedzie wiedzial co zmienic, to auto bedzie mniej obciazone niz jest teraz a i przybedzie 15-20 koni ktore powinny tu być.

Opublikowano

Napisz co zmienic :D

Opublikowano

Umówiłem sie u kolegi Gregor10. Zobaczymy co wymodzi. Wkleje logi po zabiegu.

Opublikowano
Jak twój tuner zrobi 195g/s na booscie 0,65bara na K03S to daj znać :kox:

z tego co widze po logach to jakaś niezła żenada choć się nie znam, ja stawiam 200KM z malutkim plusem

Pokarze ci się czym się rożni hamownia Rogala od "wykrywacza" fotoszopowych kresek, czyli hamownia w JurczakAutoSport

To samo autko, w odstepie kilku dni.

http://s9.postimg.org/crtheux63/Zdj_cie0557.jpg

http://s15.postimg.org/5cs0umi1z/wykres_scirocco_r_p.jpg

A druga sprawa to jest dynomet a nie podwoziówka, tam sp***dolić wynik, albo narobic cukierków to jest sekunda roboty.

Widziałem już takie porównanie na TDI tylko zamiast Jurczyk sport była inna podwoziówka i też sporo koni pasło się na łące:)

Opublikowano

Wczoraj ibiza na Firadach HF120 i gtb2260vk i resztą koniecznych modów, legitymująca się mocą 265ps i momentem 495Nm z wykresu p. Witolda R-Performance w starciu z moją A3 na AL z mocą w podpisie: z rolki od 2 biegu ibiza o 1/4 auta do przodu, zapinam 3 dochodzę ją, 4 180kmh jestem o zderzak do przodu i tak zostaje do 240kmh. Jechaliśmy 4 razy, raz też z 3 biegu. Nigdy nie było tak, że nawet o pół długości ibiza było do przodu. Waga aut taka sama. Gdzie tkwi problem?

Opublikowano

Aerodynamika :D

Opublikowano

No tak, to gdzie szukać danych o oporach powietrza :)?

Opublikowano
No tak, to gdzie szukać danych o oporach powietrza :)?

współczynnik CX ale akurat myślę ze Ibiza ma mniejszy opór.

Opublikowano

Gdzie tkwi problem?

W cukierkach Wedla :D Za mocno pocukrowane :decayed: i próchnica zęby zjada zamiast myślenie :D

Opublikowano

Gdzie tkwi problem?

W cukierkach Wedla :D Za mocno pocukrowane :decayed: i próchnica zęby zjada zamiast myślenie :D

Bo to już nie jest polski Wedel :-D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...