Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

prosze o analize logow 1.8tq bfb


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W obu logach turbina wstaje bardzo wolno, sprawdz dv bo wydaje się ze jest uszkodzona, w tym drugim logu gaz był w podłodze do końca? bo pod koniec spada ciśnienie zadane, zrób reszte logów 020 033 118

Opublikowano

Logi 033+002, 020+003.

Opublikowano

oto logi bo ja je robiłem auto Michała

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Podejrzewałem DV ale on jest raczej sprawny, nawet go wypiąłem i zaślepiłem otwór w rurze za turbiną.

Nadal bez zmian.

Szczelność sprawdzana kompresorem nic nie ucieka

Moim zdaniem turbina, bo auto na poprzedniej (nieszczelnej) szło lepiej

oto stary log:

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

No na to wychodzi trzeba sprawdzić czy klapka wg nie jest luźna, i jakie luzy na wirniku.

Opublikowano

Właśnie

Michał mówił że coś tam przy WG było spawane.

Katalizatora nie ma, ale gwizdu turbiny też nie ma, a raczej powinien być.

U mnie w kabinie wyraźnie słychać (środek kata usunięty)

Opublikowano

Ciekawe co odpowiecie, odkąd wstawiłem DP też nie słyszę w kabinie gwizdu turbiny a prędzej gwizdała jak Janek na Szarika, mimo wszystko na logach u mnie ok, Tobie pompuje do 0.7 bara? Mi 0.5 i spada do 0.3

Opublikowano

zdejmijcie DP i sprawdzie czy klapka nie jest luzna jak bedzie luzna to wyregulujcie gruche i turbo zacznie normalnie wstawac .

Opublikowano

Jak od strony DP można sprawdzić klapkę?

Tapatalk

Opublikowano

Odkręc kata i bedzie dostęp do klapki.

Opublikowano

Ok od kata wiadomo.

DP pomyliło mi się z rurą ssącą.

Swoją drogą trochę ciężko tam zajżeć chyba że lusterkiem

Tapatalk

Opublikowano

Mozna wsadzić łapke i sprawdzić czy klapka nie lata przy zamkniętej gruszce, albo jeszcze bez rozbierania niczego poluzowac jak się uda regulacje sztangi i podciągnąć ja żeby później otwierała klapkę, nasadka 10 i można próbować.

Opublikowano

Załóżmy że klapa jest ok, szczelność również a turbina ospale wstaje.

To wina jest luzów na wirniku czy może za mocno skręcone uszczelnienie w turbinie?

Łopatki mogą sie powyginać?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...