Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tarcze tył ośka 1.8T 190


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
:hi: Panowie, pytanie - jakie on ma wreszcie tarcze standardowe z tyłu 245 czy 255? Teraz... jeśli są mniejsze, to czy z tyłu da się je po prostu zamienić na 255, czy to taki sam upgrade jakbym chciał włozyć już 288? :whistling: Podziękował...
Opublikowano

seria 255 mm

swap 288 lub 300mm

Opublikowano
seria 255 mm

swap 288 lub 300mm

THX!:yes2::good:

Opublikowano

seria 255?u Mnie 1.8 T ,288 czy ktoś zmieniał?

Opublikowano

W B6 nie było w serii tarczy 288mm na tyle.

Ktoś zmieniał :whistling: albo źle zmierzyłeś... :polew:

Zacisk jest alu czy żeliwny ????

Opublikowano

Podepnę się pod temat mam sedana 1996 i tył do wymiany zaciski żeliwne. Czy u mnie są tarcze 245 mm.Byłem u mechanika i mówi że właśnie taka średnica. Zrobił mi wycenę tarcza Bosch 140 sztuka klocki 110 komplet oraz łożyska z pierścieniami za 120 plus robota 120. Czy to rozsądne ceny? i czy naprawdę łożyska i pierścienie muszą iść nowe.

Opublikowano

dupe tez szkłem podcierasz rozumiem ? :facepalm:

tarcze i klocki mozna kupic taniej

tam wszystko jest proste do rozbiorki ale problem jest z nabiciem nowych pierscieni i łozysk

Opublikowano

No kolego ale mnie pojechałeś. Pytam tylko czy to dobre ceny a tyłek wycieram papierem z Rosmana ha ha. Ok temat zakończymy chyba poszukam coś na Ziemi . POZDRAWIAM

Opublikowano

Siema. Podepnę się pod temat, bo nie wiem jakie mam tarcze i zaciski na tyle.

B6 2003 2.0 benzyna Avant, zacisk troche sie scisnal z prawej z tylu i musze kupic zestaw tarcze plus klocki, a nie wiem jaka srednice, no i czy kupowac nowy zacisk, czy regenerowac moj?

Poza tym nie wiem jaki mam kod silnika, moze mi ktos z Was pomoc?

Na naklejce jest BAM.

Nr Vin: WAUZZZ8E23A022062

PLISS pomozcie. Dzieki!

Opublikowano

masz ALT albo AWA

tarcza 245 mm

co sie dzieje z zaciskiem ?

Opublikowano

Zacisk prawdopodobnie nie odbija do konca, tarcza mocniej zuzyta z prawej strony i po tej samej stronie klocek juz prawie zniknal, gdzie tymczasem z lewej jest jeszcze spoko, choc tez zaraz beda do wymiany, wiec to tak nie boli. Felga po jezdzie jest wyraznie cieplejsza od pozostalych, ale nie mam zauwazalnych problemow z jazda jakakolwiek i spalanie tez w miare okay. Po podniesieniu auta u mecha kolo ledwo sie krecilo i slychac tarcie, on stwierdzil, za zacisk do wymiany.

Opublikowano

zacisk mozna spokojnie zregenerować, jak chcesz to moge doprowadzic go do ładu

Opublikowano

Chetnie, ale najpierw musialbym dotrzec do Polandu z Norge :-)

---------- Post dopisany at 21:29 ---------- Poprzedni post napisany at 21:25 ----------

Dzieki wielkie za pomoc, nie bylem pewny jakie tarcze sa z tylu. Zaraz zamawiam. Do zobaczenia!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...