kolunio Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Witam mam pytanko na temat silnika 2.0 T czy to dobry silnik bezawaryjny wady i zalety napiszcie mój kolega chce kupić cos takiego w benzie ma juz na oku na allegro.Czekam na wiadomości pozdrawiamFajne info 2.0 TFSIhttp://20tfsi.blogspot.com/2013/11/guide-pcv-ventil-tauschen-20-tfsi.html
MOHITO Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Zalety : to przede wszystkim to że pozbawiony jest wad diesla ( dwumasy, wtryski , wrażliwośc na jakosc paliwa, DPF, zima ) przyzwoita kultura pracy. Wady : TFSI - pali niemało benzyny, potrzebuje tez oleju, co jeszcze dopiszecie ?
dziadek Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Zalety : to przede wszystkim to że pozbawiony jest wad diesla ( dwumasy, wtryski , wrażliwośc na jakosc paliwa, DPF, zima ) przyzwoita kultura pracy.Wady : TFSI - pali niemało benzyny, potrzebuje tez oleju, co jeszcze dopiszecie ? jak to pozbawiony dwumasy?
MOHITO Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 TFSI z automatem - ma dwumase? Myslę że tylko diesle potzrebuja dwumasy do wyrównania drgań - ale przyjme naukę jeśli jest inaczej
kolunio Opublikowano 14 Października 2013 Autor Opublikowano 14 Października 2013 a jak tam z rozrządem
dziadek Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 TFSI z automatem - ma dwumase?Myslę że tylko diesle potzrebuja dwumasy do wyrównania drgań - ale przyjme naukę jeśli jest inaczej Jest inaczej...
kolunio Opublikowano 14 Października 2013 Autor Opublikowano 14 Października 2013 napiszcie jak z tym rozrzadem jaka cena za wymiane
MOHITO Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 pisałem w innym watku , ale jeszcze podepne tu : wymieniałem w Wieliczce ( ŁANOSZKA), auto jest z roku z 2007 ale z uwagi na " wiek paska" wymieniałem a i do tłukącego łańcuszka chciałem sie dostać zakres (sprawdziłem z faktury) rozrząd - wymiana Olej 5L 5w30 +wymiana pompa wody filtr powietrza , oleju napinacz łańcuszka, łańcuszek, wymiana płynu chłodniczego sprawdzenie smoka olejowego wyczyszczenie odmy olejowej total : 1 900 zł
domialex Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 Nie na temat ale jak ci sprawdzali smog? Sciagali miske? Te silniki jak jezdza na odpowiednim oleju to nie biora go wiecej niz zwykle. Longlife to smierc dla nich.
czaki22 Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 ma jednomasowe koło nie ma dwumasa i w dodatku dozywotnio
xcentriq Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 napiszcie jak z tym rozrzadem jaka cena za wymiane http://a4-klub.pl/2-0t-232/wymiana-rozrzadu-2-0t-fsi-bwe-koszt-280090/ <<<------ zapraszam do lektury.
IroN_87 Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 2.0 TFSI w manualu ma koło dwumasowe. Można założyć jednomas, który rzęzi na postoju bez wciśniętego sprzęgła.
kolunio Opublikowano 15 Października 2013 Autor Opublikowano 15 Października 2013 spoko dzięki za info
MOHITO Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 smok ssący miskę zdjąć, sprawdzić sitko czy nie zatkane, usunąć gęsty olej z dna miski - i będzie na kolejne 100 000 km ( nasłuchałem sie wiele o olejach i zatkanych sitkach na smoku więc sprawdziłem przy okazji) Long life - opinie podzielone , ja nie stosuje bo 90% po miescie, a na olej jeszcze wystarcza... ( z drugiej strony skoro technologia VAG pozwala na wymiane oleju co 30 000 to dlaczego im nie wierzyć ?
pioteros Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 bo zaden olej nie utrzyma czystosci po takim przebiegu, a long life jest glownie po to zeby klient po okresie gwarancyjnym (akurat po 2-3 wymianach) wrocil do serwisu na remont silnika zeby zasilic portfel serwisu
dziadek Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 z drugiej strony skoro technologia VAG pozwala na wymiane oleju co 30 000 to dlaczego im nie wierzyć ? Tu nie chodzi o technologie - olej traci swoje wlasciwosci i nie trzyma parametrow po okolo 12-13tys km w zaleznosci od warunkow ekploatacji
kolunio Opublikowano 16 Października 2013 Autor Opublikowano 16 Października 2013 dokładnie tak jest z tym olejem 15 tys i wymiana
Majkel_83 Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 pozwolę sobie się podpiąć pod temat, bo aktualnie się rozglądam za 2.0T Q i widzę że jest masa aut sprowadzonych z US. Czymś się różnią wersje US od EU? Pomijając skrzynię biegów i zderzaki... 1
wojtcem Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 pozwolę sobie się podpiąć pod temat, bo aktualnie się rozglądam za 2.0T Q i widzę że jest masa aut sprowadzonych z US.Czymś się różnią wersje US od EU? Pomijając skrzynię biegów i zderzaki... Ja mam ze stanów i trzeba dodatkowo zmieniś światła z tyłu...myślałem że z przodu też ale okazało się że ma EU...musisz jeszcze sprawdzić historię wypadkową bo to że było bite to 99% - tylko pytanie - jak mocno...?? Reszta części to normalne Audi - ja wymieniałem odmę - nie ma żadnego problemu
iglako Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 Wersja 220 KM rozni sie od 200 KM czyms jeszcze ? Czy jest to tylko roznica w oprogramowaniu ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się