Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 Pracuje na 3 gary


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów ,

Niedawno zakupiłem A4 B5 1.8T AEB.

Sprawa wygląda tak , poprzedni właściciel nie wiedział co w aucie siedzi dlatego sprzedał po okazyjnej cenie.

Auto pali na 3 gary , był także problem z immo ale już go rozwiązałem vagiem(adaptacja kluczyków).

Co do 3 garów , nie pali na drugim cylindrze, jest na nim brak iskry nieważne którą cewkę tam przełożę.

Cewki wszystkie dostają napięcie po przekręceniu kluczyka , lecz ta jedna prawdopodobnie nie dostaje wysterowania.

Teraz moje pytanie , co jest winne? ECU czy moduł zapłonowy?

W komputerze brak błędów jeszcze dziś sprawdzę raz , ale był brak kompletny.

Dodam też że prawdopodobnie dwie cewki były wymienione , gdyż widnieją na nich napisy jak to się zwykle oznacza na alledrogo białym korektorem lub czymś podobnym , marka i nazwa silnika.

Mogło być tak że przeszła cewka i uszkodziła ECU? Co obstawiacie panowie

Autko ma 280 tys przebiegu

Pozdrawiam

Opublikowano

mialem ten sam problem na 2 garku...wymienilem moduł zaplonu,czujnik hala,nowe swiece,cewke(uzywana) i auto zaczelo prawidlowo pracowac..gdzie byla przyczyna nie wiem i generalnie wisi mi to bo auto chodzi:)

wymien na poczatek modul bo nowy kosztuje raptem 100zl

Opublikowano

No moduł już zamówiłem wczoraj więc jutro powinien przyjść , to było pierwsze co mi wpadło do głowy skoro iksry nie dostaje tylko na tym cylindrze. Ale żeby go nie pokazało w vagu? kompletnie zero błędów, jak nie pali jeden cylinder nie powinien wywalać błąd o wypadaniu zapłonu?

Czujnik halla raczej dobry bo odpinałem go na wlaczonym silniku to zaraz w vagu pokazał błąd

Opublikowano

te silniki nie daja bledow zaplonu...tez mnie to zdziwilo u mnie ale niestety to za stara konstrukcja jest chyba mimo ze ja mam AJL a nie AEB

Opublikowano

No to myśle że po wymianie modułu będzie hulać szczególnie że musiałem kupić turbo bo stare wyje**** jak sprzęgło z żuka :D to i na kolejne diagnozy krucho z kasą w tym miesiącu już będzie :D

Opublikowano

turbo ci peklo?ja swoje gniote ile wlezie nonstop po osiedlu smigam 80-130kmh nie pakujac 4 czy 5tki..fajnie sie ciagnie na 1 biegu do 6 dych:)mam sportowy tlumik i brat mi mowil ze nie raz slyszal sssssss turbinki z konca osiedla:):):)ciekawe kiedy moje turbo wy***rdoli z pod napleta:D

no czekajmy az zmienisz modul:)

Opublikowano
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów ,

Niedawno zakupiłem A4 B5 1.8T AEB.

Sprawa wygląda tak , poprzedni właściciel nie wiedział co w aucie siedzi dlatego sprzedał po okazyjnej cenie.

Auto pali na 3 gary , był także problem z immo ale już go rozwiązałem vagiem(adaptacja kluczyków).

Co do 3 garów , nie pali na drugim cylindrze, jest na nim brak iskry nieważne którą cewkę tam przełożę.

Cewki wszystkie dostają napięcie po przekręceniu kluczyka , lecz ta jedna prawdopodobnie nie dostaje wysterowania.

Teraz moje pytanie , co jest winne? ECU czy moduł zapłonowy?

W komputerze brak błędów jeszcze dziś sprawdzę raz , ale był brak kompletny.

Dodam też że prawdopodobnie dwie cewki były wymienione , gdyż widnieją na nich napisy jak to się zwykle oznacza na alledrogo białym korektorem lub czymś podobnym , marka i nazwa silnika.

Mogło być tak że przeszła cewka i uszkodziła ECU? Co obstawiacie panowie

Autko ma 280 tys przebiegu

Pozdrawiam

padł moduł zapłonowy, ten który jest na obudowie filtra powietrza

http://www.xedos.com.pl/allegro/rafal/2012/LUTY/2012-02-25/2012-02-25-077.jpg

Opublikowano
turbo ci peklo?ja swoje gniote ile wlezie nonstop po osiedlu smigam 80-130kmh nie pakujac 4 czy 5tki..fajnie sie ciagnie na 1 biegu do 6 dych:)mam sportowy tlumik i brat mi mowil ze nie raz slyszal sssssss turbinki z konca osiedla:):):)ciekawe kiedy moje turbo wy***rdoli z pod napleta:D

no czekajmy az zmienisz modul:)

no niema sie co dziwić że turbo padło skoro bez smarowania jeździł :P jest tak wyrąbane że łopatki obijają o ścianki i co chwile coś trzaska w nim :P

Opublikowano

kolego komputer nie widział problemów z modułem zapłonu bo on nie jest monitorowany przez ECU

Opublikowano

to jest test dla domorosłych elektryków

Opublikowano

niestety ECU nie dba o zaplon:(

Opublikowano

To licze że jutro autko ruszy wkońcu w pełni sił , takie pytanko jeszcze , jest jakaś szybka opcja by w fisie zmienić język na ang lub polski (jeśli wogóle taki jest) mam kabel vaga z allegro ale raczej tym nic nie zdziałam :P

Opublikowano

mysle ze bedzie dobrze i zycze CI tego!!powodzenia

Opublikowano
To licze że jutro autko ruszy wkońcu w pełni sił , takie pytanko jeszcze , jest jakaś szybka opcja by w fisie zmienić język na ang lub polski (jeśli wogóle taki jest) mam kabel vaga z allegro ale raczej tym nic nie zdziałam :P

nie zmienisz jezyka, nie ma mozliwosci

Opublikowano

Samochód znam, kupiłeś go od mojego kolegi, walczył sam i u mechanika z tym problemem i nie doszli do skutku, podobno podmieniali ECU, dlatego niby rozkodował się immo i na tym zakończyli zabawe. Wiem tylko, że cewki podmieniali, kable i moduł ponoć też. On mieszka w okolicy gdzie lubią szperać kuny i jak moduł nic nie da zajmij się tym.

Opublikowano

Szperać kuny? czym mam się zająć? przegryzione kable?

Z kabli jedynie co mnie zaciekawiło dlaczego jeśli są dwie sondy to jedna ma wogóle urwane kable i bóg jeden wie gdzie idą :D

Opublikowano

Już zapomniałem konstrukcji AEB ale raczej była jedna sonda fabrycznie???

Możliwe że masz kolektor od nowszego 1.8T

Opublikowano

No możliwe że tak jest jedna jest poprostu bez kabli , bardzo prawdopodobne że tylko w celu zaślepienia bo błędów nie wskazuje , czekam na kurierów do 12 powinni być :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...