demonkyo1 Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Witam serdecznie wszystkich forumowiczów , Niedawno zakupiłem A4 B5 1.8T AEB. Sprawa wygląda tak , poprzedni właściciel nie wiedział co w aucie siedzi dlatego sprzedał po okazyjnej cenie. Auto pali na 3 gary , był także problem z immo ale już go rozwiązałem vagiem(adaptacja kluczyków). Co do 3 garów , nie pali na drugim cylindrze, jest na nim brak iskry nieważne którą cewkę tam przełożę. Cewki wszystkie dostają napięcie po przekręceniu kluczyka , lecz ta jedna prawdopodobnie nie dostaje wysterowania. Teraz moje pytanie , co jest winne? ECU czy moduł zapłonowy? W komputerze brak błędów jeszcze dziś sprawdzę raz , ale był brak kompletny. Dodam też że prawdopodobnie dwie cewki były wymienione , gdyż widnieją na nich napisy jak to się zwykle oznacza na alledrogo białym korektorem lub czymś podobnym , marka i nazwa silnika. Mogło być tak że przeszła cewka i uszkodziła ECU? Co obstawiacie panowie Autko ma 280 tys przebiegu Pozdrawiam
zwalowy Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 mialem ten sam problem na 2 garku...wymienilem moduł zaplonu,czujnik hala,nowe swiece,cewke(uzywana) i auto zaczelo prawidlowo pracowac..gdzie byla przyczyna nie wiem i generalnie wisi mi to bo auto chodzi:) wymien na poczatek modul bo nowy kosztuje raptem 100zl
demonkyo1 Opublikowano 14 Października 2013 Autor Opublikowano 14 Października 2013 No moduł już zamówiłem wczoraj więc jutro powinien przyjść , to było pierwsze co mi wpadło do głowy skoro iksry nie dostaje tylko na tym cylindrze. Ale żeby go nie pokazało w vagu? kompletnie zero błędów, jak nie pali jeden cylinder nie powinien wywalać błąd o wypadaniu zapłonu? Czujnik halla raczej dobry bo odpinałem go na wlaczonym silniku to zaraz w vagu pokazał błąd
zwalowy Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 te silniki nie daja bledow zaplonu...tez mnie to zdziwilo u mnie ale niestety to za stara konstrukcja jest chyba mimo ze ja mam AJL a nie AEB
demonkyo1 Opublikowano 14 Października 2013 Autor Opublikowano 14 Października 2013 No to myśle że po wymianie modułu będzie hulać szczególnie że musiałem kupić turbo bo stare wyje**** jak sprzęgło z żuka to i na kolejne diagnozy krucho z kasą w tym miesiącu już będzie
zwalowy Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 turbo ci peklo?ja swoje gniote ile wlezie nonstop po osiedlu smigam 80-130kmh nie pakujac 4 czy 5tki..fajnie sie ciagnie na 1 biegu do 6 dych:)mam sportowy tlumik i brat mi mowil ze nie raz slyszal sssssss turbinki z konca osiedla:):)ciekawe kiedy moje turbo wy***rdoli z pod napleta:D no czekajmy az zmienisz modul:)
Dev Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Witam serdecznie wszystkich forumowiczów ,Niedawno zakupiłem A4 B5 1.8T AEB. Sprawa wygląda tak , poprzedni właściciel nie wiedział co w aucie siedzi dlatego sprzedał po okazyjnej cenie. Auto pali na 3 gary , był także problem z immo ale już go rozwiązałem vagiem(adaptacja kluczyków). Co do 3 garów , nie pali na drugim cylindrze, jest na nim brak iskry nieważne którą cewkę tam przełożę. Cewki wszystkie dostają napięcie po przekręceniu kluczyka , lecz ta jedna prawdopodobnie nie dostaje wysterowania. Teraz moje pytanie , co jest winne? ECU czy moduł zapłonowy? W komputerze brak błędów jeszcze dziś sprawdzę raz , ale był brak kompletny. Dodam też że prawdopodobnie dwie cewki były wymienione , gdyż widnieją na nich napisy jak to się zwykle oznacza na alledrogo białym korektorem lub czymś podobnym , marka i nazwa silnika. Mogło być tak że przeszła cewka i uszkodziła ECU? Co obstawiacie panowie Autko ma 280 tys przebiegu Pozdrawiam padł moduł zapłonowy, ten który jest na obudowie filtra powietrza http://www.xedos.com.pl/allegro/rafal/2012/LUTY/2012-02-25/2012-02-25-077.jpg
demonkyo1 Opublikowano 14 Października 2013 Autor Opublikowano 14 Października 2013 turbo ci peklo?ja swoje gniote ile wlezie nonstop po osiedlu smigam 80-130kmh nie pakujac 4 czy 5tki..fajnie sie ciagnie na 1 biegu do 6 dych:)mam sportowy tlumik i brat mi mowil ze nie raz slyszal sssssss turbinki z konca osiedla:):)ciekawe kiedy moje turbo wy***rdoli z pod napleta:Dno czekajmy az zmienisz modul:) no niema sie co dziwić że turbo padło skoro bez smarowania jeździł jest tak wyrąbane że łopatki obijają o ścianki i co chwile coś trzaska w nim
szczur_84 Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 kolego komputer nie widział problemów z modułem zapłonu bo on nie jest monitorowany przez ECU
demonkyo1 Opublikowano 14 Października 2013 Autor Opublikowano 14 Października 2013 To dziwne że ECU nie monitoruje elementu odpowiedzialnego za zapłon i praktycznie za prace silnika , ah ci konstruktorzy
Dev Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 to jest test dla domorosłych elektryków
zwalowy Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 niestety ECU nie dba o zaplon:(
demonkyo1 Opublikowano 14 Października 2013 Autor Opublikowano 14 Października 2013 To licze że jutro autko ruszy wkońcu w pełni sił , takie pytanko jeszcze , jest jakaś szybka opcja by w fisie zmienić język na ang lub polski (jeśli wogóle taki jest) mam kabel vaga z allegro ale raczej tym nic nie zdziałam
zwalowy Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 mysle ze bedzie dobrze i zycze CI tego!!powodzenia
Dev Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 To licze że jutro autko ruszy wkońcu w pełni sił , takie pytanko jeszcze , jest jakaś szybka opcja by w fisie zmienić język na ang lub polski (jeśli wogóle taki jest) mam kabel vaga z allegro ale raczej tym nic nie zdziałam nie zmienisz jezyka, nie ma mozliwosci
demonkyo1 Opublikowano 15 Października 2013 Autor Opublikowano 15 Października 2013 A według tego? lecz to chyba na ten VCDS cały jest Audi A4 (8D) Instrument Cluster - Ross-Tech Wiki
bajowsado Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 Samochód znam, kupiłeś go od mojego kolegi, walczył sam i u mechanika z tym problemem i nie doszli do skutku, podobno podmieniali ECU, dlatego niby rozkodował się immo i na tym zakończyli zabawe. Wiem tylko, że cewki podmieniali, kable i moduł ponoć też. On mieszka w okolicy gdzie lubią szperać kuny i jak moduł nic nie da zajmij się tym.
demonkyo1 Opublikowano 15 Października 2013 Autor Opublikowano 15 Października 2013 Szperać kuny? czym mam się zająć? przegryzione kable? Z kabli jedynie co mnie zaciekawiło dlaczego jeśli są dwie sondy to jedna ma wogóle urwane kable i bóg jeden wie gdzie idą
wesz82 Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 Już zapomniałem konstrukcji AEB ale raczej była jedna sonda fabrycznie??? Możliwe że masz kolektor od nowszego 1.8T
demonkyo1 Opublikowano 15 Października 2013 Autor Opublikowano 15 Października 2013 No możliwe że tak jest jedna jest poprostu bez kabli , bardzo prawdopodobne że tylko w celu zaślepienia bo błędów nie wskazuje , czekam na kurierów do 12 powinni być
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się