Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1.9 TDI 90KM 1Z] Dziura w przyspieszaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pare dni temu się juz przywitałem..i jak obiecałem piszę swoj pierwszy konkretny post :)

Zmieniłem rozrząd, wszystkie filtry, termostat ;) płyny wszystkie jak nalezy :D:D:D

Natomiast jedna rzecz mnie niepokoi :)

Jak przyspieszam to na 1 i 2 biegu przyspiesza i wchodzi na obroty bardzo płynnie :)

problemy są na 3, 4 i 5 biegu...

w granicach 2,5 tys obrotów auto ma jakby takie przymulenie i czuć że chce jechać ale tak jakby nie moze....

nie powiem ze w ogóle nie przyspiesza ale....z pewnymi trudnosciami...najgorzej przy wyprzedzaniu.....ma takie jakby ,, braki''

Tak jak juz wspomniałem problem nie istnieje na 1 i 2 biegu...

Turbinka ładnie się wlacza przy okolo 1800 obrotów..z tego co wyczułem....

poradzcie co to moze być :?: :?: :?:

Moze z przepływką cos nie tak....

Cały dolot mam szczelny.....

No i zeby to cos bylo zturbo to od poczatku jak załącza się turbo były by problemy :) a te sie dopiero zaczynają przy 2500 moze ciut wiecej 2700 obrotów......

Czekam na jakies sugestie :)

Dodam z eauto Bardzo ładnie odpala, mało pali, ładnie jezdzi tak ogólnie..nie kopci :) oleju nie ubywa.... tylko ta jedna rzecz mnie niepokoi....

pozdrawiam :mikolaj:

jeszcze pamietaj o dobrej nazwie tematu ;)

Opublikowano

w ten sposob niewiela da sie poradzic... jedz na VAG'a i dowiesz sie co jest nie tak.. :)

Opublikowano

NorZad, ale auto poprostu traci moc i nie chce jechac, czy po zejsciu z obrotow odzyskuje, czy moze dopiero po zgaszeniu i odpaleniu odzyskuje :?:

Opublikowano

a czy nie sądzicie, że to może być N75?

Takie jakieś znajome te objawy... :(:

Opublikowano

Flaha, zawsze sa znajome. :diabelek:

Czyli N75, przytarte kierownice jesli takie sa, przeplywka ale to raczej non stop brak mocy itp.

Opublikowano
NorZad, ale auto poprostu traci moc i nie chce jechac,

ono mocy nie traci..tylko tak wygląda jakby chciało jechać a coś ,, zatkane'' dosłownie tak....

a czy nie sądzicie, że to może być N75?

Takie jakieś znajome te objawy...

nie wiem co to znaczy :) zaraz poszukam na forum

[ Dodano: 28-12-2006, 19:08 ]

Byłem Koledzy w garażu....

Sprawdziłem tą przepływkę tak jak radziliście...

Nalezy wyeliminować przepływomierz...jak go odpiąłem auto miało niesamowitego muła..jak z powrotem podpiąłem to normalnie rakieta była :one: :one: :one:

Mam planik :D:D:D

moze by tak juz w Nowym Roku spota zorganizować w Białymstoku to wtedy ktos kto sie bardziej zna to przejechałby się moim autkiem i sam ocenił ale to w innym Topicu juz bedzie :P

A poki co to napewno cos nie jest oki do końca :/

Ogólnie nie kupiłem tej Audiczki do szaleństw i bardzo mi to nie przeszkadza :) w sumie mogę z tym jezdzić :D ale najgorzej na trasie przy wyprzedzaniu :P ..

Aha i na 2-jce tez jednak tą dziure w mocy....

pozdrawiam

Opublikowano
Flaha, zawsze sa znajome. :diabelek:

Czyli N75, przytarte kierownice

Z tego co ja wiem to w 1Z kierownic niet

Opublikowano

mialem cos podobnego, w sumie samo zniklo, wyczyscilem przeplywke, jak robilem cos przy N75 to mi spad na ziemie, myslalem ze juz kaplica ale jakos po tym wszytkim auto przestalo sie przytykac w okolicach 3k obr, to tego jeszcze poruszalem ta dzwignia od bypasu przy turbinie, dokladnie nie wiem co bylo ale pomoglo, auto wzielem od kobiety ktora wozila dzieci do szkoly i na zakupy, bylo poprostu zamulone, troche je przegonilem i jak narazie cisza (odpukac) ;)

Opublikowano

Czyli cos z Turbo u mnie nie teges....

Tu jest zdjęcie silnika mego...

http://www.siar.piasta.pl/norzad/01.jpg

Jestescie w stanie stwierdzic jaki to typ silnika..czy mam ten n75 :| :| :|

i treaz co to moze byc nie tedes....

w ogóle co moze być nie tak.... :one: :one: :one:

pozdro :)

[ Dodano: 28-12-2006, 21:19 ]

Koledzy..znalazlem w ksiażce serwisowej ze mój silnik to 1Z...

czyli wobec tego co moze byc nie tak.. i czy mam n75 w 1Z :?: :?: :?:

Opublikowano

NorZad,mam dokladnie takie samo auto jak Twoje. Mnie tez czasem brakuje mocy, ale moze to kwestia tego ze 90KM to wcale nie tak duzo i kwestia przyzwyczajenia sie do tego. Ja tez mam wrazenie ze autko przytyka sie troszke tylko u mnie powyzej 3500 obrotow. Oczywiscie zawsze autko rozgrzane do 90 st. zanim wkrecam je troszke wyzej. Po nowym roku jestem ustawiony ze znajomym specjalista od TDI'kow to bede wiedzial czy wszystko jest OK i trzeba sie przyzwyczaic (badz czipowac :D ) czy trzeba wlozyc pare groszy w jakies mam nadzieje drobiazgi. Pozatym ja mam troszke inne odczucie jesli chodzi o zbieranie sie przy poszczegolnych biegach. 1 i 2 raczej rakiety z mojej A4 nie robia, za to 3 i 4 przy odpowiednich obrotach robi wrazenie. Ale jak wspomnialem wczesniej wszystko okaze sie ponowym roku.

pozdrawiam

Opublikowano
Mnie tez czasem brakuje mocy, ale moze to kwestia tego ze 90KM

musze Ci powiedziec ze u mnie nie tyle muli co jakby ,, faluje'' przyspiesza mocniej, mniej przyspiesza i tak w kółko powyzej 2800 obrotów..ale jesli się delikatniej gaz wciska to pojedzie on nawet 180 km/h..ale lekkie falowanie jak na morzu czuć.... nie przyspiesza jednolicie... tak jakby podmuchy wiatru mnie wstrzymywały :):):) myślę ze rozumiecie o co mi chodzi :D:D:D

tragedii nie ma bo auto to kupiłem do przemieszczania się....a nie do scigania i w miescie w ogóle tego nie odczówam bo trzymam ją na niskich ovrotach..ale w trasie jak wyprzedzac tzreba to to falowanie jest najmniej przyjemne :/ :/ :/

Opublikowano

cieżko cos wywróżyć (brak kryształowej kuli) :diabelek:

a tak powaznie to przyczyn takiego zachowania moze byc bardzo wiele, które były wielokrotnie opisywane na forum ;) .... (opcja szukaj)

jedyne co moge poradzic to ....................... zapnij Vag'a i zrob pełna diagnoze auta :!:

Opublikowano
ale jesli się delikatniej gaz wciska to pojedzie on nawet 180 km/h

Ja dzis na autostradzie pojechalem po prostym odcinku drogi (i nie z gorki :D ) 195km/h. Nie wiem na ile te liczniki sa wiarygodne bo nie mam klimatronika zeby to sprawdzic dokladnie ale wydaje mi sie ze to dobry wynik tymbardziej ze dochodzi do tej predkosci dosc szybko i nie czuje sie wysilania silnika.

Opublikowano

Zapytam wprost.. poszukalem na forum i konkretnie nie znalazlem...

Koledzy ten VAG to jest ten stacjonarny komputer :?: :?: :?: zcy laptop z oprogramowaniem ze w czasie jazdy się robi analize wszystkiego.... :?: :?: :?:

i gdzie to się wpina :?: :?: :?: :):):)

sorki z agłupie pytania ale w dieslach jestem kompletnym laikiem....

Ogólnie nie znam się na Audi :D:D:D co innego żebyscie sie zapytali o Opla :D:D:D tam nie ma żadnych tajemnic przedemna :)

Opublikowano

Mam jeszcze pytanko...

gdzie podpiać tego VAG-a zeby majster mógł siedziec obok z przodu a ja móglbym przyciznac na trasie zeby pokazać jakie są objawy...

pewnie gdzies w kabinie..ale gdzie :/ :/ :/

no i czy zeby zdiagnozować top koniecznie musze rozbujac autko do momentu az zacznie mi ,, falowac'' :?: :?:

czy moze wystarczy odpalenie i podpiecie :?: :?: :?:

pozdro :)

Opublikowano

gniazdo diagnostyczne masz w tylnej popielniczce między fotelami

co do samej diagnozy to już osobny temat poruszany wiele razy :621:

Opublikowano

ano faktycznie takie gniazdko tam jest :D

Najpierw myslalem ze to kiedys jakies DVD bylo :one: albo jakis telefon pokładowy :D

a tu takie jajcuny :D

teraz zapytam wprost:

VAG tani jest..., laptopa mam w kazdej chwili.. ile program moze kosztowac :?:

i czy bede mogl sam go obsługiwac czy se nie dam rady :D

Opublikowano

licytuj tego ci Ci dałem linka

jak wygrasz to i softy się znajdą :621:

jak umiesz grać w gry na kompie to i vaga obsłużysz :619:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...