andrzej0604 Opublikowano 19 Października 2013 Opublikowano 19 Października 2013 Witam wszystkich na forum. Koledzy pomóżcie . Mam duży zgryz,kupić używaną przepustnicę czy nową podróbę niewiadomego producenta z roczną gwarancją? andrzej0604.
miszczu_21 Opublikowano 19 Października 2013 Opublikowano 19 Października 2013 szukaj uzywki najlepiej jakbys sprawdzil od razu czy działa. Logi dynamiczne zrobisz w 2 minuty.
jacek70 Opublikowano 19 Października 2013 Opublikowano 19 Października 2013 Wiadomo że ori będzie lepsza pod warunkiem że będzie sprawna.
andrzej0604 Opublikowano 19 Października 2013 Autor Opublikowano 19 Października 2013 Panowie może ktoś z klubowiczów ma na zbyciu przepustnicę o nr.058 133 063 ?
MATIUS Opublikowano 19 Października 2013 Opublikowano 19 Października 2013 daj mi znać do jutro zejde do garązu sprawdzę przepustnicę jaką mam jestem z łodzi i bywam w bełchatowie
andrzej0604 Opublikowano 20 Października 2013 Autor Opublikowano 20 Października 2013 Witam. Chcę powiedzieć, dlaczego wymieniam przepustnicę. Otóż po odpaleniu silnik pracuje na ssaniu, tj.ok.1300obr/min. gdy temperatura wzrasta, obroty pozostają na tym poziomie. Dopiero jak nacisnę gaz i puszczę to obroty skaczą od 1400 do 2800obr/min na biegu jałowym. Podczas jazdy gdy trzymam obroty nawet do 2900 to też są takie wahania, przy większych raczej nie odczuwa się tych wahań. Przepustnicę wymontowałem i wyczyściłem (chociaż była tylko lekko brudna), ale nic się nie zmieniło. Na VAG u mechanika wystąpił błąd składu mieszanki, którego nie można było usunąć, nie można też było dokonać nastawów podstawowych przepustnicy. Gdy mechanik odłączył wtyk od przepustnicy, obroty zjechały na 800 i nie skakały. Mechanik stwierdził awarię czujnika położenia przepustnicy. Powiedzcie czy jest to wina przepustnicy, czy może czegoś innego. Jeśli macie jakieś sugestie, to podzielcie się wiedzą. Pozdrawiam.
wilku213 Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 I dobrze Ci mechanik stwierdził. Masz padnięty nastawnik, co za tym idzie, brak możliwości adaptacji.
andrzej0604 Opublikowano 20 Października 2013 Autor Opublikowano 20 Października 2013 Dzięki za odpowiedź, trochę mnie to uspokoiło. Powiedz mi jeszcze czy kupić używkę oryginalną, czy nową chińską podróbę z roczną gwarancją?
ja74687 Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 tutaj to będziesz miał podzielone głosy Zależy na co trafisz możesz upić podróbę i jeździć na niej 300 000 km bez problemowo a możesz przejechać kilka tys. i padnie to samo z używką nie wiadomo w jakim będzie stanie i tak samo możesz pojeździć 300 000 km a może po kilku tys. paść gwarancji nie masz Ja tam tym na twoim miejscu wziął tą która ma gwarancję przynajmniej rok pochodzi Ale to już Twój wybór Zapewne każdy będzie doradzał coś innego Ja np.: kupiłem ori czujnik temp. cieczy i po ok 3 miesiącach padł oddałem na gwarancję i zobaczymy co się będzie działo a jak narazie kupiłem zamiennik za 20 zł dokładnie i chodzi bez problemu a najtańsza podróbka jaka była na rynku Więc teraz to nie reguła że jak ori to pochodzi a zamiennik już nie. Teraz to na wszystkim firmy oszczędzają i z częściami się loteria zrobiła
wilku213 Opublikowano 21 Października 2013 Opublikowano 21 Października 2013 Ja kupiłem na allegro za 50złociszy i lata aż miło, 10k już zrobiłem.
andrzej0604 Opublikowano 21 Października 2013 Autor Opublikowano 21 Października 2013 Zamówiłem na allegro za 80, zobaczymy czy też będę zadowolony? (oby!)
MATIUS Opublikowano 21 Października 2013 Opublikowano 21 Października 2013 poszedł prv numer przepustnicy się z zgadza z moim
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się