_Gabriel_ Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 Ja bym raczej powiedzial "uzytkowanie" Jaki byl u Ciebie seryjny wynik?
pocas Opublikowano 28 Lutego 2014 Autor Opublikowano 28 Lutego 2014 U mnie seryjnie wyszło 320KM, a po sofcie 380KM. Pisałem o tym już wcześniej gdzieś w temacie. Dopiero po czyszczeniu kanałów ssących auto odzyskało moc. Ile jest dziś? Nie mam pojęcia. W Łodzi nie mam takiej hamowni, a do CompSportu w B-Białej pojadę dopiero jak zamontujemy kółko i większą chłodnicę z pompą. Wtedy od razu zmienimy program w DSG i dostroimy soft.
Młody_drog Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 Panowie, to jest właśnie problem silników 3.0T. Jeden zrobi te 500KM na kółku, a drugi ma wielkie problemy by dobić do 410KM. Taka specyfikacja. Zobaczcie wykresy robionych V6T. Jeden ma bonus na stocku od razu 350KM, a drugiem się trafi tylko 320KM. Jedno wielkie losowanie.Mlody_z_drogi - dlatego tak bardzo mi smutno z tego powodu : ) Bo rozbudowa realna kończy się tylko na fmicu, kółku i sofcie do silnika/s-tronica. W przeciwieństwie do 4TT, gdzie można się bawić turbinami. Co nie zmienia faktu, ze jest lepszy niz 4.2 v8 i ze przytulil bym takiego w takiej specyfikacji, kolor + czarne dodatki moim zdaniem kosza wszystkie kolory audi jak narazie
pocas Opublikowano 28 Lutego 2014 Autor Opublikowano 28 Lutego 2014 Lepszy zależy do jakiego momentu. Jak ktoś ma zapędy do mocnych "tuningów" to taki 4.2 jest lepszy. Wkłada kompresor TTS i ma potwora do miasta. Tylko że koszta nieporównywalnie większe niż jakiś tam sofcik do 3T.
kasku22 Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 i to nie jedno tak kreca bo widzial 496ps itd ---------- Post dopisany at 12:04 ---------- Poprzedni post napisany at 11:58 ---------- 3.0 biturbo bedzie chyba w b9 sa tez plusy tego 3.0 bo mozna je dosc tanio pomodzic w okolice 500ps,skoro TTS robi komp do 4.2 to moze i cos skreci do 3.0 wiekszego
pocas Opublikowano 28 Lutego 2014 Autor Opublikowano 28 Lutego 2014 Już tyle lat 3T jest na rynku i nic jeszcze nie powstało. APR wodzi wszystkich za nos swoim projektem, ale na razie cisza w tym temacie.
Młody_drog Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 Podjedz do sportmile, na pewno cos wykombinuja
kasku22 Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 mysle ze takie okolice 500 to spokojnie wystarczaja do jazdy na codzien a chyba wlasnie tak uzywasz tego auta,sam bede do siebie upychal taki motor to zobaczymy co z tego wyjdzie.a jak bedzie ci mało to potem v10 upchasz jak nosb juz u siebie bedzie smigal
szymeniu Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 Ja wiem że w czasach Szymenia S6 to mogę iść sobie kopać ziemniaki na polu ... Nie przesadzaj
pocas Opublikowano 28 Lutego 2014 Autor Opublikowano 28 Lutego 2014 Mogę Ci opony na zmianę wozić Tylko poczekaj... :grin:
KmK Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 Ja wiem że w czasach Szymenia S6 to mogę iść sobie kopać ziemniaki na polu ... Nie przesadzaj Niemniej jednak "S" w palecie Audi obecnie rządzą! Cichociemne, bardzo szybkie, dla mnie absolutna rewelacja.
turdzi Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 Tylko inaczej dorzezbic widksze turbo do auta które juz ma turbo a inaczej je wsadzić jak go tam nigdy nie było. Dla mnie przerost treści. ---------- Post dopisany at 21:29 ---------- Poprzedni post napisany at 20:28 ---------- Poza tym takie S4/S5 to juz w serii bardzo szybkie auto z programem na 420-430 urywa dupe a przeciętny właściciel nie jest w stanie wykorzystać 50% potencjału seryjnego auta za wyjątkiem prostej drogi a gdzie tu do 500km. Panuje jakaś idiotyczna mocowania a większość nie jest w stanie wykorzystać auta poza prosta droga.
SebaMC Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 turdzi zgadzam się z Tobą w 100%, większość 'driverów' (mocnych, bądź też słabych aut) potrafi depnąć tylko na prostej, jak przychodzą łuki itp. to sprawa wygląda zupełnie odwrotnie, nie raz puściłem się za dużo szybszym autem i na zakręcie musiałem hamować przez ów mistrza prostej. Jednak nie można wrzucać wszystkich do jednego wora, raz na jakiś czas zdarzy się ktoś, kto ogarnia nie tylko proste
Arturoo Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 turdzi zgadzam się z Tobą w 100%, większość 'driverów' (mocnych, bądź też słabych aut) potrafi depnąć tylko na prostej, jak przychodzą łuki itp. to sprawa wygląda zupełnie odwrotnie, nie raz puściłem się za dużo szybszym autem i na zakręcie musiałem hamować przez ów mistrza prostej. Jednak nie można wrzucać wszystkich do jednego wora, raz na jakiś czas zdarzy się ktoś, kto ogarnia nie tylko proste Amen
pocas Opublikowano 7 Marca 2014 Autor Opublikowano 7 Marca 2014 Panowie, dyskusja jest apropo czego? Bo właśnie piję wódkę i kur. nie kumam
SebaMC Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 Panowie, dyskusja jest apropo czego? Bo właśnie piję wódkę i kur. nie kumam Podnoszenia mocy przez osoby, które nie ogarniają zakrętów
pocas Opublikowano 8 Marca 2014 Autor Opublikowano 8 Marca 2014 A co to ma do mojego tematu?Ja węgorza na prostej i dobrze mi z tym
ohm Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 Sportmile teraz podjęło ścisłą współpracę z MRC,a oni robią Twój silnik na 490-500ps 500ps, 593Nm. ODFRUNIESZ
SHOCKWAVE Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 fajnie basowo dyszy ciekawe co to za wydech
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się