jedrekx Opublikowano 18 Lipca 2014 Opublikowano 18 Lipca 2014 to zależy jak duszę gaz na poprzednim baku
pocas Opublikowano 18 Lipca 2014 Autor Opublikowano 18 Lipca 2014 jaki macie max zasieg w A5 ? 360 km
klysek Opublikowano 19 Lipca 2014 Opublikowano 19 Lipca 2014 Mam nadzieje ze pamiętasz o mnie 27.09.2014
pocas Opublikowano 20 Lipca 2014 Autor Opublikowano 20 Lipca 2014 Szczerze mówiąc nie Nie pamiętałem, ale w kalendarzu mam wpisane, godzina 11
klysek Opublikowano 23 Lipca 2014 Opublikowano 23 Lipca 2014 Szczerze mówiąc nie Nie pamiętałem, ale w kalendarzu mam wpisane, godzina 11 Całe szczęście jeszcze we wrześniu będę dzwonił
pocas Opublikowano 12 Września 2014 Autor Opublikowano 12 Września 2014 Nie lubię zwrotów "pierwszy w Polsce" i innych grubiańskich tekstów, ale powoli muszę przedstawić możliwe że pierwszy customowy setup chłodzenia do 3.0 TFSI oparty na rdzeniu od BMW. Oryginalny cooler to 1/3 tego co jest zamontowany. Do tego żeby było śmiesznie to za chłodzenie silnika i kompresora odpowiada ten sam obieg. Daje do myślenia co za piekło tam musi być jak mamy przeszło 400 klaczy i 25'C na dworzu
akjam Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 (edytowane) No kawał Coolera Tak się mieści bez żadnych większych przeróbek, itp.? Edytowane 12 Września 2014 przez akjam
pocas Opublikowano 20 Października 2014 Autor Opublikowano 20 Października 2014 (edytowane) Nie chcę się wypowiadać za moich dobrych kolegów, którzy podjęli się zadania bo ja powiem że weszło od razu, a oni pewnie przez całą noc zużyli roczne zapotrzebowanie Polski na wyraz "k**wa" : ) Ale patrząc to na z boku to miejsca w cholera. Trzeba było tego przełożyć w innej miejsce chłodnice od hmmm drive select? Nie wiem, takie czarne prącie co widać na górze grilla Sportowe kubły Edytowane 20 Października 2014 przez pocas
Nosb Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 Jak to ten sam obieg ? W sensie ze plyn chlodniczy jest w obiegu wodnego IC ????
pocas Opublikowano 20 Października 2014 Autor Opublikowano 20 Października 2014 Tak, to ten sam obieg. Chłodzimy wszystko jedną wodą i chłodnicą wielkości dwóch zeszytów A5
Nosb Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 Sorka ja sie nie bawilem tymi silnikami ale dalej nie moge pojac : plyn ze zbiorniczka popierdala przez wymiennik ciepla w ssacym ? Wiec powietrze ma + - ciagle te 90 stopni w dolocie ? CZy dobrze rozumiem? jesli tak to nie jestem inzynierem ale nie wiem czemu to nie jest inaczej zrobione np osobny obieg z pompa w celu utrzymania + - temperatury otoczenia.
pocas Opublikowano 22 Października 2014 Autor Opublikowano 22 Października 2014 TAK! Dlatego niewierze jak ktoś mówi że ma modzone 3.0TFSI i mu nie spada moc po 2-3 mocniejszych przejazdach. W ciepłe dni miałem ok 80'C już na trzecim biegu.
Nosb Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 Wlasnie lukalem. No nic to jak zrobimy swapa na 3,0 u chlopaczka to jakos musze to przerobic
devey Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 (edytowane) Witek widzę kubły RS5 Limited Sport Edition Edytowane 12 Listopada 2014 przez devey
matek55 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Kolor jest obłędny a fotele chciabłym do mojej B6:D
pocas Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2014 Tego się jeszcze nikomu nie udało na świecie Więc klękajcie narody przed CompSportem.. Przekroczony limit 200 LC. oraz poprawa wykresu o dodatkowe 20KM i niecałe 40 niuta. Powoli także "zaskórowywuje" samochód. Fotele już są z monitorami (wymagają jeszcze poprawki), tunel także gotowy
pantuniestau Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 (edytowane) Nice. Customowy kompresor zapewne pozwoli na 500+? A co do wyniku - Pb100 czy 98? edit: Zapomniałbym: Twoja moc to nie 460 KM. Pat podaje wyniki w BHP, czyli 466,4 KM Edytowane 30 Grudnia 2014 przez pantuniestau
pocas Opublikowano 30 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2014 (edytowane) Nie mam pojęcia na co pozwoli bo jak na razie nikt takowego nie zrobił. APR miał wypuścić kolejny stage, ale jak na razie mają problemy finansowe i wątpię by coś ruszyli nowego. Wszystko na paliwie 98. Między 100 a 98 nie ma u mnie żadnej różnicy. Generalnie poziom rozpracowania 3.0 TFSI jest tak dramatycznie mały że nawet nie chcę mi się dalej o nim gadać Edytowane 30 Grudnia 2014 przez pocas
marcin_o23 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 świetne obszycie, jeśli to nie tajemnica gdzie tak obszywają?? może być na pw
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się