Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki silnik i co z egr


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem tu nowy przeszukuje forum i nie wiem.:dziura:

A mianowicie>>>>>>>>>

Mam nowego wariata:decayed: b6 1.9 tdi 6 skrzynia silnik podkręcony przez mtm nie wiem jaka moc sprowadziłem tydzień temu zdjęcia dodam w tygodniu jak kupię aparat.:)

Ale wracając do tematu>>>

-nie wiem jakie mam oznaczenie silnika po czym to rozpoznać (ok już wiem mam AVF) teraz jak to zmnienić w funkcji o mnie :(

-a drugi problem to co zrobić z egr bo leci olej z tych przeciwległych dziurek

-i 3 jaki mam zalać olej przy wymianie nie wiem jaki był zapomniałem zapytać właściciela przbieg 235tys km

Jeśli piszę tam gdzie nie powinienem lub niezgodnie z regulaminem to przepraszam i czekam jednocześnie na odpowiedzi

Pozdro audimaniacy :)

Opublikowano

Na osłonie rozrządu jest naklejka a tam typ silnika moim zdaniem AVF bo 6 gang.

Czemu piszesz AWX w takim razie?

Co do Egr

http://a4-klub.pl/showthread.php?t=245038

Ale lepiej zaślepić

http://a4-klub.pl/showthread.php?t=150343

Pozatym co byś nie czytał trzymaj się porad Sztomel i Devastation to nie będziesz walił z buta.

Olej pytanie czy masz DPF jak tak to norma 507 jak nie to 505.01 lub 506.01 Motul lub Liqui Molly.

http://a4-klub.pl/showthread.php?t=9726

Ja bym od rozrządu zaczął manewry potem filtry ( mann bosch lub lepsze ) olej i dopiero szukał wrażeń.

Części szukaj u Dzika i Toma77

http://a4-klub.pl/showthread.php?t=20286

http://a4-klub.pl/showthread.php?t=32035

Zadowolenia z zakupu i szerokości życzę.

Sony Xperia Tapatalk 4.

Opublikowano

czyli tak mam AVF co do egr to nie ma sensu wymieniać tylko zaślepić coś tam:) jak bede mial chwile to sie zagłębie w temacie a co do oleju to chyba pelnysyntetyk tylko czy nie był lany półsyntetyk :kwasny: (to tu już moze być filtr cząstek stałych) dzieki za pomoc kris a

Opublikowano

Też mam AVF z 2003. Nie ma dpfa no chyba że okupant był wyjątkowo Eko i sobie dołożył ale to musiałbyś mieć wyjątkowego pecha :P

Co byś nie tam nie miał od razu wywal i załóż przelot od gościa co się Gruchot nazywa. Znajdziesz na aledrogo.

Żaden polsyntetyk! Lej 505.01 motula, valvoline lub lm.

Egr możesz zaslepic ale olej nadal będzie w dolocie. Najlepsze rozwiązanie dołożyć separator oleju na wyjściu odmy.

wysłane z Commodore 64

Opublikowano

żadnych przelotek nie zakładaj od Gruchota bo jak będziesz gasił to kołysac bedzie jak zetorem,usuwając całkowicie EGR usuniesz klape gaszenia niepotrzebnie,zaślep go lub zaspawaj daj nowe uszczelki przód/tył i masz z syfem-EGRem spokój :wink:

wysłane z no...

Opublikowano
żadnych przelotek nie zakładaj od Gruchota bo jak będziesz gasił to kołysac bedzie jak zetorem,usuwając całkowicie EGR usuniesz klape gaszenia niepotrzebnie,zaślep go lub zaspawaj daj nowe uszczelki przód/tył i masz z syfem-EGRem spokój :wink:

wysłane z no...

Naucz się czytać ze zrozumieniem...

Gdzie napisałem żeby egr wywalac?

DPF/KAT wywalić

wysłane z Commodore 64

Opublikowano

GO GO GO alllle allle allle. ;-)

Sony Xperia Tapatalk 4.

Opublikowano
żadnych przelotek nie zakładaj od Gruchota bo jak będziesz gasił to kołysac bedzie jak zetorem,usuwając całkowicie EGR usuniesz klape gaszenia niepotrzebnie,zaślep go lub zaspawaj daj nowe uszczelki przód/tył i masz z syfem-EGRem spokój :wink:

wysłane z no...

Naucz się czytać ze zrozumieniem...

Gdzie napisałem żeby egr wywalac?

DPF/KAT wywalić

wysłane z Commodore 64

zwracam honor nie doczytałem,ale kata można usunąć i wspawać kawałek rurki...a kata sprzedać :wink: jednakże dopóki kat jest dobry nie polecam zabiegu usuwania go,smród spalin jest masakryczny :facepalm:
Opublikowano
smród spalin jest masakryczny :facepalm:

He??? Nic takiego się nie dzieje. Jak chcesz to na dowód możesz powachac moją rurę :D:D:D

wysłane z Commodore 64

Opublikowano
żadnych przelotek nie zakładaj od Gruchota bo jak będziesz gasił to kołysac bedzie jak zetorem,usuwając całkowicie EGR usuniesz klape gaszenia niepotrzebnie,zaślep go lub zaspawaj daj nowe uszczelki przód/tył i masz z syfem-EGRem spokój :wink:

wysłane z no...

Po wymianie na przelot Gruchota żadne kołysanie nie występuje Bzduraaa.

Opublikowano

Bez klapy gąszcej nie buja budą? Hehe dobre... Buja przy gaszeniu i to okrutnie...

Opublikowano

O rany co Wy nie laliscie rano ? :D

1. Kat dpf wywalac

2. Egr zostawiać bo jest zespolony z klapą gaszaca co najwyżej zaslepic + separator oleju

3. Wypić kawę i czytać kolejne posty :P

wysłane z Commodore 64

Opublikowano
smród spalin jest masakryczny :facepalm:

He??? Nic takiego się nie dzieje. Jak chcesz to na dowód możesz powachac moją rurę :D:D:D

wysłane z Commodore 64

lepiej będzie jak swoja powąchasz i tak dobrze się sztachniesz...bez kata spaliny są gryzące i taka jest prawda
Opublikowano
smród spalin jest masakryczny :facepalm:

He??? Nic takiego się nie dzieje. Jak chcesz to na dowód możesz powachac moją rurę :D:D:D

wysłane z Commodore 64

lepiej będzie jak swoja powąchasz i tak dobrze się sztachniesz...bez kata spaliny są gryzące i taka jest prawda

Też nie mam kata i jakoś dramatycznie bardziej nie śmierdzi, ale różnica w zapachu spalin jest dość mocna :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...