rafalperka Opublikowano 21 Października 2013 Opublikowano 21 Października 2013 Witam jestem tu nowy przeszukuje forum i nie wiem. A mianowicie>>>>>>>>> Mam nowego wariata:decayed: b6 1.9 tdi 6 skrzynia silnik podkręcony przez mtm nie wiem jaka moc sprowadziłem tydzień temu zdjęcia dodam w tygodniu jak kupię aparat. Ale wracając do tematu>>> -nie wiem jakie mam oznaczenie silnika po czym to rozpoznać (ok już wiem mam AVF) teraz jak to zmnienić w funkcji o mnie -a drugi problem to co zrobić z egr bo leci olej z tych przeciwległych dziurek -i 3 jaki mam zalać olej przy wymianie nie wiem jaki był zapomniałem zapytać właściciela przbieg 235tys km Jeśli piszę tam gdzie nie powinienem lub niezgodnie z regulaminem to przepraszam i czekam jednocześnie na odpowiedzi Pozdro audimaniacy
POWER-KRIS Opublikowano 21 Października 2013 Opublikowano 21 Października 2013 Na osłonie rozrządu jest naklejka a tam typ silnika moim zdaniem AVF bo 6 gang. Czemu piszesz AWX w takim razie? Co do Egr http://a4-klub.pl/showthread.php?t=245038 Ale lepiej zaślepić http://a4-klub.pl/showthread.php?t=150343 Pozatym co byś nie czytał trzymaj się porad Sztomel i Devastation to nie będziesz walił z buta. Olej pytanie czy masz DPF jak tak to norma 507 jak nie to 505.01 lub 506.01 Motul lub Liqui Molly. http://a4-klub.pl/showthread.php?t=9726 Ja bym od rozrządu zaczął manewry potem filtry ( mann bosch lub lepsze ) olej i dopiero szukał wrażeń. Części szukaj u Dzika i Toma77 http://a4-klub.pl/showthread.php?t=20286 http://a4-klub.pl/showthread.php?t=32035 Zadowolenia z zakupu i szerokości życzę. Sony Xperia Tapatalk 4.
rafalperka Opublikowano 21 Października 2013 Autor Opublikowano 21 Października 2013 czyli tak mam AVF co do egr to nie ma sensu wymieniać tylko zaślepić coś tam:) jak bede mial chwile to sie zagłębie w temacie a co do oleju to chyba pelnysyntetyk tylko czy nie był lany półsyntetyk (to tu już moze być filtr cząstek stałych) dzieki za pomoc kris a
elmer80 Opublikowano 21 Października 2013 Opublikowano 21 Października 2013 Też mam AVF z 2003. Nie ma dpfa no chyba że okupant był wyjątkowo Eko i sobie dołożył ale to musiałbyś mieć wyjątkowego pecha Co byś nie tam nie miał od razu wywal i załóż przelot od gościa co się Gruchot nazywa. Znajdziesz na aledrogo. Żaden polsyntetyk! Lej 505.01 motula, valvoline lub lm. Egr możesz zaslepic ale olej nadal będzie w dolocie. Najlepsze rozwiązanie dołożyć separator oleju na wyjściu odmy. wysłane z Commodore 64
daniels Opublikowano 21 Października 2013 Opublikowano 21 Października 2013 żadnych przelotek nie zakładaj od Gruchota bo jak będziesz gasił to kołysac bedzie jak zetorem,usuwając całkowicie EGR usuniesz klape gaszenia niepotrzebnie,zaślep go lub zaspawaj daj nowe uszczelki przód/tył i masz z syfem-EGRem spokój wysłane z no...
elmer80 Opublikowano 21 Października 2013 Opublikowano 21 Października 2013 żadnych przelotek nie zakładaj od Gruchota bo jak będziesz gasił to kołysac bedzie jak zetorem,usuwając całkowicie EGR usuniesz klape gaszenia niepotrzebnie,zaślep go lub zaspawaj daj nowe uszczelki przód/tył i masz z syfem-EGRem spokój wysłane z no... Naucz się czytać ze zrozumieniem... Gdzie napisałem żeby egr wywalac? DPF/KAT wywalić wysłane z Commodore 64
POWER-KRIS Opublikowano 21 Października 2013 Opublikowano 21 Października 2013 GO GO GO alllle allle allle. ;-) Sony Xperia Tapatalk 4.
daniels Opublikowano 21 Października 2013 Opublikowano 21 Października 2013 żadnych przelotek nie zakładaj od Gruchota bo jak będziesz gasił to kołysac bedzie jak zetorem,usuwając całkowicie EGR usuniesz klape gaszenia niepotrzebnie,zaślep go lub zaspawaj daj nowe uszczelki przód/tył i masz z syfem-EGRem spokój wysłane z no... Naucz się czytać ze zrozumieniem... Gdzie napisałem żeby egr wywalac? DPF/KAT wywalić wysłane z Commodore 64 zwracam honor nie doczytałem,ale kata można usunąć i wspawać kawałek rurki...a kata sprzedać jednakże dopóki kat jest dobry nie polecam zabiegu usuwania go,smród spalin jest masakryczny
elmer80 Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 smród spalin jest masakryczny He??? Nic takiego się nie dzieje. Jak chcesz to na dowód możesz powachac moją rurę :D:D wysłane z Commodore 64
egon@ Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 żadnych przelotek nie zakładaj od Gruchota bo jak będziesz gasił to kołysac bedzie jak zetorem,usuwając całkowicie EGR usuniesz klape gaszenia niepotrzebnie,zaślep go lub zaspawaj daj nowe uszczelki przód/tył i masz z syfem-EGRem spokój wysłane z no... Po wymianie na przelot Gruchota żadne kołysanie nie występuje Bzduraaa.
Kshyhu87 Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 Bez klapy gąszcej nie buja budą? Hehe dobre... Buja przy gaszeniu i to okrutnie...
elmer80 Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 O rany co Wy nie laliscie rano ? 1. Kat dpf wywalac 2. Egr zostawiać bo jest zespolony z klapą gaszaca co najwyżej zaslepic + separator oleju 3. Wypić kawę i czytać kolejne posty wysłane z Commodore 64
daniels Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 smród spalin jest masakryczny He??? Nic takiego się nie dzieje. Jak chcesz to na dowód możesz powachac moją rurę :D:D wysłane z Commodore 64 lepiej będzie jak swoja powąchasz i tak dobrze się sztachniesz...bez kata spaliny są gryzące i taka jest prawda
Marynarz____ Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 smród spalin jest masakryczny He??? Nic takiego się nie dzieje. Jak chcesz to na dowód możesz powachac moją rurę :D:D wysłane z Commodore 64 lepiej będzie jak swoja powąchasz i tak dobrze się sztachniesz...bez kata spaliny są gryzące i taka jest prawda Też nie mam kata i jakoś dramatycznie bardziej nie śmierdzi, ale różnica w zapachu spalin jest dość mocna
PRZEMEKC Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 a jak bedzie problem z klapą gasząca to masz tu, http://a4-klub.pl/1-9-194/pytanie-dzialanie-egr-brak-cisnienia-wezyku-wchacy-czarnej-raczki-egr-279752/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się