Maniusiek28 Opublikowano 17 Czerwca 2020 Opublikowano 17 Czerwca 2020 (edytowane) Witam, w swoim ostatnim aucie (A6 C6 2.0 TDI BRF) robiłem u was napęd pompy i byłem zadowolony. Planuje teraz kupić A5 2.0 TDI 170km silnik Caha quattro z 2012(po lifcie). Czy w tym modelu również występuje to wadliwe rozwiązanie napędu pompy oleju?Będę wdzięczny za odp. Edytowane 17 Czerwca 2020 przez Maniusiek28
FUTURUM Opublikowano 29 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2020 Przed kupnem sprawdzić ciśnienie na rozgrzanym oleju!!! Zaczynają wycierać sie wałki balansowe razem z panewkami-nie zabierak(imbus)
FUTURUM Opublikowano 29 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2020 Ostatnie zdjęcie, po lewej w bdb stanie, prawa śmietnik..
RadekO Opublikowano 25 Lipca 2020 Opublikowano 25 Lipca 2020 (edytowane) Witam, przeczytałem chyba wszystko w necie na temat tych pomp, jedni dają tulejki inni spawają masakra. Skorzystam z Waszej firmy FUTURUM. Zdecydowałem się na ten krok bo za każdym razem robi mi się słabo jak słyszę o tych ołówkach itp. Jestem umówiony w Gdyni na środę, zobaczymy. Moja poczciwa jednostka BPW podobno zmieni kulturę pracy teraz ma coś ponad 261 tyś km... Pytanie do kolegi Futurum, pokażesz jak w moim przypadku wyglądało z tą pompą? Czy było źle czy inaczej? Edytowane 25 Lipca 2020 przez RadekO
Rabbi Opublikowano 25 Lipca 2020 Opublikowano 25 Lipca 2020 1 godzinę temu, RadekO napisał: Moja poczciwa jednostka BPW podobno zmieni kulturę pracy na to nie licz
RadekO Opublikowano 25 Lipca 2020 Opublikowano 25 Lipca 2020 Aha. No, ale za to będę miał chociaż problem z pompą z głowy.
FUTURUM Opublikowano 27 Lipca 2020 Autor Opublikowano 27 Lipca 2020 W dniu 25.07.2020 o 06:56, RadekO napisał: Moja poczciwa jednostka BPW podobno zmieni kulturę pracy Kultura pracy zmienia się w momencie wywalenia wałków i zamontowaniu zwykłej pompy od 1,9.Tu nie będzie takiej ingerencji ponieważ moduł olejowy masz na kołach zębatych(zakładamy wałek balansowy ze wzmocnionym zabierakiem i już tam nie zaglądasz ).
RadekO Opublikowano 29 Lipca 2020 Opublikowano 29 Lipca 2020 (edytowane) Przyjechałem w ostatniej chwili, powiedziano mi, że miałem więcej szczęścia niż rozumu. Imbus przekręcił się w gnieździe i malutko brakowało a by nie było napędu. Serdecznie dziękuję za pomoc. 200 km już zrobiłem bez problemu. Ludzie wymieniajcie to! Dzięki Futurum i serwis Bosch VASS SERWIS Edytowane 29 Lipca 2020 przez RadekO
Kodzak33 Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Opublikowano 17 Sierpnia 2020 W dniu 27.07.2020 o 20:32, FUTURUM napisał: Kultura pracy zmienia się w momencie wywalenia wałków i zamontowaniu zwykłej pompy od 1,9.Tu nie będzie takiej ingerencji ponieważ moduł olejowy masz na kołach zębatych(zakładamy wałek balansowy ze wzmocnionym zabierakiem i już tam nie zaglądasz ). Ogólnie nie lepszym rozwiązaniem jest wstawienie pompy od 1.9 tdi? Nie wiem jak to cenowo wygląda. Jakie są tego plusy i minusy ?
Kodzak33 Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Opublikowano 17 Sierpnia 2020 W dniu 29.06.2020 o 16:00, FUTURUM napisał: Przed kupnem sprawdzić ciśnienie na rozgrzanym oleju!!! Zaczynają wycierać sie wałki balansowe razem z panewkami-nie zabierak(imbus) Czy w przedliftach jak caga do 2012 roku także się wycierają te wałki?
Mateo1989 Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Opublikowano 17 Sierpnia 2020 6 godzin temu, Kodzak33 napisał: Ogólnie nie lepszym rozwiązaniem jest wstawienie pompy od 1.9 tdi? Nie wiem jak to cenowo wygląda. Jakie są tego plusy i minusy ? Też właśnie jestem ciekaw. Słyszałem że trzeba zmieniać również wał ale czy to prawda to nie wiem i druga sprawa niby gorzej silnik pracuje czy to też prawda?
FUTURUM Opublikowano 3 Września 2020 Autor Opublikowano 3 Września 2020 W dniu 17.08.2020 o 02:19, Kodzak33 napisał: Czy w przedliftach jak caga do 2012 roku także się wycierają te wałki? Wałki nie tak szybko, wycierają się panewki w korpusie olejowym przez co gubi ciśnienie na rozgrzanym silniku..
FUTURUM Opublikowano 3 Września 2020 Autor Opublikowano 3 Września 2020 W dniu 17.08.2020 o 09:16, Mateo1989 napisał: Słyszałem że trzeba zmieniać również wał ale czy to prawda to nie wiem i druga sprawa niby gorzej silnik pracuje czy to też prawda? Przy naprawie modułu olejowego nic nie wymieniasz(wał).Wał korbowy wymieniasz jeśli kastrujesz silnik z wałków i wstawiasz pompę od 1.9 aby kultura pracy była zadowalająca...
FUTURUM Opublikowano 8 Września 2020 Autor Opublikowano 8 Września 2020 (edytowane) Edytowane 8 Września 2020 przez FUTURUM
Augustus Opublikowano 25 Września 2020 Opublikowano 25 Września 2020 (edytowane) W dniu 8.06.2016 o 21:53, FUTURUM napisał: -R.S. Autoserwis. Śmietanka R.-Wrocław Cześć. Mam kilka pytań: 1. czy w Skodzie Superb 2.0 140KM 2007r., oznaczenie silnika BSS także występuje przypadłość pompy oleju i czy zajmujecie się ich regenracją? 2. czy nadal polecacie warsztat pana Śmietanki we Wrocławiu? 3. czy dla użytkowników samochodów z kurą na masce też jest rabat i ile kosztuje regeneracja pompy do silnika BSS? Edytowane 25 Września 2020 przez Augustus
Evilmen Opublikowano 10 Października 2020 Opublikowano 10 Października 2020 Witam.3 tyg temu zakupiłem auto przeczytałem wszystko w temacie felernych pomp liczyłem że problem może mnie nie dotyczyć i się przeliczyłem.Dziś auto trafiło na warsztat demontaż miski i po zweryfikowaniu walka (Imbusa)okazało się że był wymieniany lecz gniazdo już wyrobione?.Szybki telefon i wysyłka kontakt super liczę na szybką i fachową naprawę modułu w Futurum.Przebieg pacjenta 286000tyś
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się