prezesik Opublikowano 10 Grudnia 2013 Opublikowano 10 Grudnia 2013 U mnie wentylator kręci sie tak samo na zimnym i ciepłym silniku bo to wisko to chyba o to chodzi? W sobote jade wymienić jeden czujnik bo pokazuje mi błąd i bede plukał nagrzewnice zobaczymy co dalej Wysłane z mojego kalkulatora:)))
sony_dark Opublikowano 10 Grudnia 2013 Opublikowano 10 Grudnia 2013 no jak auto jest nagrzane ale to tylko w lecie tak powinno być, bo temp. otoczenia jest wysoka i wisko się szybko ma kręcić.
prezesik Opublikowano 10 Grudnia 2013 Opublikowano 10 Grudnia 2013 No oki Jeszcze jeden czujnik do wymiany i płukania nagrzewnicy ciekawe jak pojdzie:) Wysłane z mojego kalkulatora:)))
xXPiotrekXx19 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 koledzy pomoże mi ktoś płyn chłodzący powinien trzymać 90 stopni ja dzisiaj po wruceniu z zakupów auto na vagu miało 90 stopni po postoju i dodaniu gazu do około 3 tyś i trzymaniu to temperatura spdała az do 84 i raz rosła na 87 i spowrotem spadała co tu może być grane błędów żadnych nie ma ---------- Post dopisany at 22:23 ---------- Poprzedni post napisany at 20:40 ---------- zapomniałem dodać że te wskazania 84 85 stopni to na vagu na postoju i obrotach 3 tyś bez włączonego ogrzewania a licznik pokazuje minimalnie za 90 stopni
prezesik Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 No oki Jeszcze jeden czujnik do wymiany i płukania nagrzewnicy ciekawe jak pojdzie:)Wysłane z mojego kalkulatora:))) czujnik termostat (wszystko ori)wymieniony wszystko odpowietrzone i dalej d*pa 1. temperatura podczas jazdy ponad 90 na postoju to samo zegary pokazuje dokladnie to samo co klimatronik na kodzie 49 pomiedzy 92 a 99 stopni. 2. słabe ogrzewanie w środku natomiast jak obroty silnika potrzymam na chwilie okolo 3000 tysie to w srodku robi sie cieplo az milo. Co teraz pompa wody? Pomocy:glupek2: ---------- Post dopisany at 20:12 ---------- Poprzedni post napisany at 14:51 ---------- Warsztat hehe ?? przeplukalem nagrzewnice zero syfu czysciutko poskladalem odpowietrzylem dwa razy z przewodu przy nagrzewnicy w aucie sauna temperatura na blacie 90 i stoi:) ( w warsztacie mówili ze sie samo odpowietrzy a tu zonk) Tylko zastanawia mnie jedno dolny wąż miedzy chłodnica a termostatem slabo ciepły mozna powiedziec ze letni. Ale temp na powietrzu 3 stopnie moze troche za malo? Wysłane z mojego kalkulatora:)))
sony_dark Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 taa jasne samo sie odpowietrzy, to tak żeby się klienta auta szybko pozbyć
prezesik Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 mam jeszcze jedno pytanie jakie są objawy odwrotnie założonego termostatu? Czy ma ktoś foto jak termostat powinien byc założony?
Emejcz Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 mam jeszcze jedno pytanie jakie są objawy odwrotnie założonego termostatu?Czy ma ktoś foto jak termostat powinien byc założony? Termostat musi być założony tą dłuższą częścią "odwłokiem" do środka pompy wody na silniku. Jedynie co można źle założyć to uszczelkę, jakby była źle założona, to by leciało więc byłoby widać.
prezesik Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 No i znowu problem auto sie zagotowalo tem około 104 stopni wrrrrr. I teraz na zimnym silniku czy temp płynu około 60 nie pompuje mi płynu do zbiorniczka wyrównawczego natomiast po naciśnięciu węża od chłodnicy normalnie leci płyn do zbiorniczka pewnie pompa siadła??? Co wy na to Wysłane z mojego większego kalkulatora
r.kuderawiec Opublikowano 28 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2013 odpowietrzony masz dobrze caly uklad ?
prezesik Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 No i kolejna wpadka wymieniona pompa wody poprzednio termostat i czujni,temperatury i teraz nie można go odpowietrzyc ratunku panowie co może być grane Wysyłane z mojego iPad przy użyciu Tapatalk HD
r.kuderawiec Opublikowano 2 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2014 Jeżeli nie można odpowietrzyć to lipa Może masz walniętą uszczelkę pod głowicą i kompresja bije w zbiorniczek wyrównawczy ja kiedyś miałem tak w golfie 2 1.6 td cały czas sie gotował wywalało płyn ze zbiorniczka Sprawdz stan płynu zakręć korek od zbiorniczka i odpal auto i złap przewód gumowy od chłodnicy ten co idzie do silnika jeżeli sie zrobi mocno twardy ale to naprawde mocno to może to wskazywać na uszczelke pod głowicą JA Tak miałem w golfie ale nie znaczy ze u ciebie też tak może być ---------- Post dopisany at 11:22 ---------- Poprzedni post napisany at 11:18 ---------- A silnika przypadkiem nie przegrzałeś ?
prezesik Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Nie nie przegrzalem . Uszczelka sprawdzona i jest ok przewód górny przy chłodnicy ma normalne ciśnienie ale za to nie cała chłodnica jest ciepła tylko po stronie przewodów jest gorąca a po lewej zimna. Czyli co jeszcze wymiana chłodnicy??? Wysłane z mojego kalkulatora:))) Układ juz sie daje odpowietrzyc ale podczas jazdy tem na wskaźniku 90 a klimatroniku kod 40 pokazuje miedzy 80/83 a na postoju pokazuje 89/92
Piteros1 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 wymienilem wczoraj termostat niby ok, ale dalej to samo, np jade jest 90 stopni i np jak przed chwila spada do 65 stopni, dodam jeszcze ze na kanale 49 na klime jest tyle samo stopni co na liczniku, termostat wahlera, dodam jeszcze ze zaczelo swirowac po wymianie rozrzadu
prezesik Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Wszystko juz chyba ogarnięte u mnie wymiana termostatu na 76 stopni i teraz jest wszystko ok! Reasumujac mam juz 3 termostaty w komórce wymieniona pompa wody i przy okazji rozrzad. Przeplukany cały układ chłodzenia.
stasiu1971 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 (edytowane) Panowie o co chodzi ? temperatura na wskaźniku niecałe 80*C a włącza się wentylator chłodnicy ?? czujnik temp w głowicy wymieniony w tym roku , oraz 3 termostaty Edytowane 11 Grudnia 2014 przez stasiu1971
robitl Opublikowano 17 Grudnia 2014 Opublikowano 17 Grudnia 2014 (edytowane) przepłucz układ. sprawdz jeszcze raz czujnik(temperatura na climatronicu) bo to nie ma reguły co do trwałości. Edytowane 17 Grudnia 2014 przez robitl
siemens Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Witam podczepne się pod temat może coś poradzicie u mnie bardzo wolno wskazówka idzie do 90 wczoraj jak przejechałem z 50 km auto nie miało 90 tylko okolice 75-80 co to może być? Płyn mam wlany G12 a auto w środku normalnie się nagrzewa.
stasiu1971 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 (edytowane) z moich doświadczeń to rozpocznij od wymiany termostatu to to najczęstrzy winowajca a ,cena to około 20 - 50 zł zależy od producenta i marży sklepu wymiana jak sam nie potrafisz to przeważnie od 30 zł wzwyż nawet do 150 zł czas wymiany do 30 min Edytowane 25 Grudnia 2014 przez stasiu1971
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się