Skocz do zawartości
IGNOROWANY

zestaw do 1.8t


barthek11

Rekomendowane odpowiedzi

witam- mam prośbę - czy ktoś kumaty w dziedzinie lpg może mi powiedzieć czy zestaw BRC składający się m.in - z reduktora genius mb 1500, i wtrysków mtm (z pomarańczowymi nalepkami) będzie o.k -w 1.8 t?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu chcesz akurat to założyć? Masz jakoś tanio?

Ja bym wstawił staga4+, reduktor AC-r01, wtryski hana

Dobrze zamontować i ustawić i zapomnisz że masz lpg w aucie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu chcesz akurat to założyć? Masz jakoś tanio?

Ja bym wstawił staga4+, reduktor AC-r01, wtryski hana

Dobrze zamontować i ustawić i zapomnisz że masz lpg w aucie

Popieram. Mam właśnie taki zestaw i jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ładuj się w BRC bo póxniej problemy z ustawieniem, a i części drogie.

Tak jak koledzy piszą tyle, że radziłbym uważać na acr-y(miały jakies wady)

Wtryski każdy hany proponuje, a czemu nikt nie zaproponuje barakudy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W barakudach są dysze, może to dobrze ale działanie kojaży sie elektrozaworami a nie wtryskami.

Listwa staga może i dobra ale niestety nie da się ich oddzielnie zamontować

Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam barracudy i śmiało mogę polecić a dlaczego? :hi: bo rozmawiałem z tym i tamtym i po długich testach i opinii kupiłem Baraki zamiast han, ponoć hany lubią przylać na zimnym a w razie wzrostu mocy dyszę sobie rozwierci. I tak jak piszą Stag + arc01 ale ten 250.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i barracudy troszkę tańsze niż hany.

Pochwalę się moją przeróbką na hany pojedyńcze z adapterami

IMG_20131021_132559_zpsce3c8d02.jpg

IMG_20131021_132425_zps809159a3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za dlugie przewody od wtrysku do kolektora.

Mogles wrzucic wtryski pod kolektor

---------- Post dopisany at 23:09 ---------- Poprzedni post napisany at 23:08 ----------

Aaaaa sory, nie zauwazylem. Jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem że trochę długie ale nic się nie dzieje

wtryski pod kolektor owszem, ale żeby potem wymienić czy coś to tragedia

długość wężyka hana - wkrętka to zaledwie 2cm (nie liczę tego co jest nasunięte)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o.k- dzięki chłopaki za podpowiedzi-, tak czy siak założyłem coś takiego jak pytałem- narazie jestem zadowolony - bo naprawdę nie widzę różnicy w jeździe - koszt 2.500,- pożyjemy - zobaczymy-, ale żeby nie było tak różowo to było też kilka wpadek: np gamonie po zamontowaniu nie sprawdzili połączeń przy elektrozaworze i mi śmierdziało gazem (wystarczyło mocniej dokręcić wężyk), no i naturalnie ustawili mi butle do jazdy tyłem- więc jak już było mało gazu to przy przyspieszaniu przerzucał na benzynę -, poświęciłem więc 20 min swojego czasu i ją obruciłem- i jest cacy-, ino jeszcze mnie denerwuje odstający kabel od tankowania (w miejscu jak wchodzi od spodu do wnęki koła zapasowego) no ale tak się temu przyglądałem i chyba nie było innej opcji jak to inaczej zrobić .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe jak wygląda,czy jest założone czy wrzucone

---------- Post dopisany at 21:16 ---------- Poprzedni post napisany at 21:15 ----------

nie za bardzo jest tam co regulować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe jak wygląda,czy jest założone czy wrzucone

---------- Post dopisany at 21:16 ---------- Poprzedni post napisany at 21:15 ----------

nie za bardzo jest tam co regulować

pod maską jakoś to wyszło i9jg.jpg pewnie mogło byc lepiej , ale ogólnie nie narzekam... grunt ,że przyjemność z jazdy jest nadal- tyle że dużo tańsza :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Małe OT. A co to są za cewki, od czego i dlaczego takie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cewki sa normalne w 1.8t po 2001 roku takie byly, wiec byly inne niz nasze kwadratowe, nie bylo tez modulu zaplonu ktory u nas siedzi na filtrze powietrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam do Was pytanie- czy jak podniosę moc na ok. 180 km to te graty o których tu pisałem dadzą radę? znalazłem w necie , że wtryski i reduktor jest do 190km- i stąd pytanie czy te 10 km zapasu nie będzie za mało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

180kM zrobisz samym programem

Jak chcesz to moge Ci w tym pomoc :wink:

Zestaw bedzie ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...