piotrsob1 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 W BPW jest dwa w jednym, czyli jeden wkład spełnia rolę katalizatora i filtra cząstek stałych, tak że trudno usunąć jeden , pozostawiając drugi na swoim miejscu:decayed: Parę postów wyżej wrzuciłem link do pdf-a z opisem konstrukcji DPF-a
Pawelkiwi Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Wiedząc w który miejscu kończy się część katalityczna tego DPF, wycina się kawałek otworu technologicznego w metalowej puszce, za pomocą którego wybijamy część faktycznie odpowiadającą za DPF. Część katalityczna ma pozostać. Potem pozostaje TIG i nierdzewka do zaspawania otworu technologicznego. Tak zrobiony DPF nie "dudni" i odpowiednio spiętrza spaliny by zapewnić poprawną pracę turbiny. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się