fanthomas18 Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 I tyle chciałem wiedzieć, dzięki:wink:
f16mysliwiec Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 Można zrobić z wyłączaniem ja poprzeciągałem sobie przewody do tego na schematach jest rozpisane ---------- Post dopisany at 21:46 ---------- Poprzedni post napisany at 21:45 ---------- Tylko wyłączenie będzie polegało na wyłączeniu calego abs-u z edl-em
denveco Opublikowano 5 Listopada 2013 Opublikowano 5 Listopada 2013 Fajny bajer. Ale dla fanów palenia kapci odpada Swoją drogą to ja chętnie bym to do siebie założył i wszystko rozumiem po za helmutowskim językiem... tak więc kaplica
przemciotorun Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Opublikowano 6 Listopada 2013 Fajny bajer. Ale dla fanów palenia kapci odpada Swoją drogą to ja chętnie bym to do siebie założył i wszystko rozumiem po za helmutowskim językiem... tak więc kaplica niewiem o co Ci chodzi, ale wydaje mi sie ze wszystko jest opisane po polsku i w miare jasno.....
fanthomas18 Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 Są ładnie schematy wrzucone ale niżej też jest łopatologiczny opis Przemka co i jak podłączyć: podajemy na pin 50 w sterowniku przez bezpiecznik staly plus (zacisk 30) ciagniemy kabel ze sterownika z pinu 27 do pompy pin 16 ciagniemy kabel ze sterownika z pinu 4 do pompy pin 15 ciagniemy kabel ze sterownika z pinu 55 do pompy pin 21 ciagniemy kabel ze sterownika z pinu 3 do pompy pin 2 przekladamy pin 36 na pin 9 Także nie wiem czego tu nie rozumiesz:decayed:
przemciotorun Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Opublikowano 6 Listopada 2013 na chwile obecna jestem na poziomie zamawiania pompy, i co do tych przejsciowek o ktorych pisal Tomek zamowile te ze strony ktora wrzucalem predzej, ale dzis tak sobie jeszcze grzebalem i wpadlem na taka strona PRZEWODY HAMULCWE MIEDZIANE I STALOWE - www.autoprzewody.pl i za 20zl juz z przesylka mozna u nich zamowic dwa takie przewodziki o dlugosci 15cm z koncowkami, ladnie to dogiac gitarka i mysle ze wszystko bedzie fajnie pasowalo, bo obawiam sie ze stosujac te adaptery stare przewody moga byc za krotkie.... ale niechce jeszcze nic pisac bo napewno do grudnia nie znajde czasu zeby nawet maske uniesc i zerknac co i jak.... ale jak cos sie ruszy w temacie to zaras bede pisal
Dev Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 A jak je kupisz to daj znac powiem Ci jak prawidlowo je dogiac
przemciotorun Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Opublikowano 6 Listopada 2013 chodzi Ci w ktorych miejscach pozaginac? czy poprostu w jaki sposob je zaginac zeby ich nie pozalamywac? mam gietarke do rur miedzianych 6-10-12 i tym chcialem to giac, ostatio bez problemu dogialem sobie igle do zbiornika z nierdzewki (6mm) to mysle ze i stal bedzie sie ladnie giela, ale napewno takie info przyda ise w tym watku dla innych nie posiadajacych odpowiednich narzedzi..... ale i tak jak kupie dam znac
fanthomas18 Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 Przemek ale to masz zamiar zrobić tak, żeby te kupione kawałki przewodów podłączyć pod te swoje stare co masz? Bo myślałem żeby kupić od nich dłuższe przewody i sobie je dogiąć, tak żeby nic nie łączyć, będzie wyglądało bardziej jak ori:wink:
przemciotorun Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Opublikowano 6 Listopada 2013 ja mysle aby dorobic tylko taka przejsciowke w ksztaucie C wlasnie z pompy do starych przewodow a te przewody z gory przegiac tylko w lewa strone (stojac przed samochodem)
fanthomas18 Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 Bo te końcówki do wkręcenia w pompę będą miały gwint M12/1 a te co są przy serwie? M10/1? Zmierzę sobie na dniach długość przewodów i zamówię razem z końcówkami, jak przyjdzie to może dev wskaże mi cenne wskazówki do wygięcia przewodów, żeby ich nie załamać
denveco Opublikowano 7 Listopada 2013 Opublikowano 7 Listopada 2013 Przecież napisałem że wszystko jest dla mnie zrozumiałe cały opis krok po kroku. Ale opis w schemacie etki czy jak to się zwie jest po niemiecku a tego języka nie rozumiem. Inaczej gdyby był to angielski.
przemciotorun Opublikowano 7 Listopada 2013 Autor Opublikowano 7 Listopada 2013 tamte opisy sa Ci zupelnie do niczego nie potrzebne, opisuja elementy wewnatrz pompy
radi Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 Pompa musi być o tych samych numerach co w 1 poscie czy może być od każdej A8,bo podobno wszystkie miały EDS, a i jak odpowietrzyć blok ABS???
trepek Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 A czemu nie przewody miedziane? Hyh, a ja takie coś mam w swoim samochodzie i powiem, że za często się nie uruchamia.
Dev Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 Pompa musi być o tych samych numerach co w 1 poscie czy może być od każdej A8,bo podobno wszystkie miały EDS, a i jak odpowietrzyć blok ABS??? ABS odpowietrzysz VAGiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się