ryba85 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 ja w b5 mam ori zamontowane dogrzewanie płynu.prawie kazdy AFN to ma.
kantek1 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 grzałka mnie będzie kosztowała 100 zł a na założenie webasto musisz mieć minimum 1000 zł to chyba jest różnica ...
kkam Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 ja w zeszłym roku założyłem za 800, wiadomo, że koszt wyższy, ale masz to udogodnienie że wsiadasz do ciepłego auta.
kantek1 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 no wiadomo ,jak ta grzałka nie zda egzaminu to trzeba będzie pomyśleć ale najpierw spróbuję z tym
mily Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Dlaczego się wypowiadają ludzie z B5 gdzie taki układ mają u siebie w standardzie?? Czyżby nie zauważyli i nikt ich nie uświadomił że taki układ posiada audi??Do właścicieli B5, na początku zobaczcie czy w Waszych TDI układ dogrzewania jest sprawny (może go nie być, bo ktoś wcześniej nie wiedział co to i usunął). Jako że szukajka działa jak działa tutaj podaję całą dyskusję na temat tych świec, temat został omówiony dość szczegółowo: http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/b5-afn-swiece-zarowe-podgrzewajace-plyn-chlodzacy-84772/ Kto Ci nagadał takich bzdur ze w "B5"jest to w standardzie??????? Podałem dla kolegi gdzie prawdopodobnie to powinno się znajdować i tyle:wink: Jeżeli nie masz tego w AFN to było coś modzone. Sporo B5 w TDI to AFN więc prawie każdy posiadacz B5 TDI to posiada, tylko nie działa lub ktoś wymontował. Kiedyś na forum było łatwiej bo teraz w opisie widać tylko że masz 1,9 TDI, ale jaki ?? Więc teraz jest trochę ciężej się zorientować o jakim silniku mowa. ---------- Post dopisany at 15:06 ---------- Poprzedni post napisany at 15:03 ---------- A nie lepiej dołożyć kilka stówek i zamontować webasto? Bezapelacyjnie lepiej
wesz82 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Nie no ja mam ten króciec u siebie i nawet rok temu zmieniłem świece. Z tego co mi wiadomo to zależy na jaki rynek był produkowany dany model auta stąd nie każde audi to ma:decayed:
Bart_poznan Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 wesz82 ale ty masz b5 z tego co widze , i one miały ten patent a4 b6 tego nie ma
wesz82 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Wiem że nie ma bo tam coś kombinowali z elektryczną nagrzewnicą jak w BMW:decayed:
Biszczan Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Nic nie kombinowali. Po prostu każda A4 B6 TDI ma elektryczną nagrzewnicę chyba, że jest wyposażona w ogrzewanie postojowe (webasto), wtedy takiej nagrzewnicy w aucie nie ma
markus85 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Nie kady AFN to ma, jak kolega wspomniał w zależności na jaki rynek był produkowany.
s27 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Ciekawi mnie czy moja A4 B7 ma dogrzewacz powietrza kabiny bo pochodzi z Włoch a dzięki niemu zdecydowanie mniej auto spala ON i szybciej uzyskuje temp. 90C; taki dogrzewacz a VW można łatwo sprawdzić w np. Golfie czy Passacie jako; Adres 7D: Dogrzew.wnętrza Plik etykiet: 1K0-963-235.lbl Oznaczenie elementu SW: 1K0 963 235 E HW: 1K0 963 235 E Komponent: PTC-Element 0404 Weryfikacja: 00800000 Numer seryjny: Kod serwisu: WSC 00000 000 00000 VCID: 2D5B796BB4BB0C70BAA
kqba Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Jak zapalisz auto i masz klimatronik na Auto to po lewej stronie nad kolanami po chwili powinno być słychać przekaźnik. Ponadto światło może lekko przygasnąć jeżeli zostawisz zaświecone. Jak włączy się osuszanie przedniej szyby to chyba jest podobnie.
matriw Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Panowie, a jest ktoś w stanie wyciągnąć schemat elektryczny do B5, jak podłączony jest ten podgrzewacz? W sensie jaki przekaźnik, co, skąd itp. W B6 u siebie mam zamontowany taki podgrzewacz na 3 świeczki i fakt faktem, nawet jak na zewnątrz -20, silnik jeszcze zimny to juz w środku ciepełko. Problem jest tylko taki, że musze co załączać i wyłączać ręcznie, a często o tym zapominam...A może dałoby się jakoś to wpiąć w układ elektrycznej nagrzewnicy? Jej warunki załączenia i wyłączenia byłyby ok - tak myślę. Będę wdzięczy za każde sugestie i schematy.
marjon Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 moze załóz jakis wyłacznik termiczny zeby sie samo wyłaczało po rozgrzaniu plynu
matriw Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 (edytowane) No tak, ale to bez sensu skoro jest instalacja do grzałki elektrycznej i można by było skorzystać z sygnałów wysterowujacych przekaźnik. Kwestia tylko tego czy jeśli zepne to równolegle to wystarczy prądów na obie cewki przekaźnika, żeby nie trzepotało stykami. I wtedy wystarczyłoby kupić gniazdo, przekaźnik nawet identyczny jak jest do sterowania drugiego biegu nagrzewnicy (chociaż chyba one są identyczne) i siabadaba i do przodu....ale to tylko taka prosta wizja ___________________________________________________________________________________________________________________________________UPDATE:temat ogarnięty. Dodatkowe dwa przekaźniki jak do normalnej nagrzewnicy elektrycznej. Wysterowanie wzięte właśnie z owej fabrycznie zamontowanej nagrzewnicy. Wszystko śmiga. Na pierwszym biegu załącza się tylko 1 świeca, na drugim dodatkowe dwie Polecam i pozdrawiam Piotrka "Golem1" z którym ogarnęliśmy moda! Edytowane 21 Sierpnia 2016 przez matriw
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się