G.R.E.G.O.R 0 Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Pierwsze sondy masz przed perkatymi prawie nie widoczne, drugie sondy masz przed katalizatorami głównymi i te widać jak na dłoni. no to coś nie tak bo u mnie tych drugich sond nie ma. Widać dwie rury wychodzące z komory silnika, potem elementy elastyczne i dalej katy a później już tylko tłumiki. Może ktoś wrzucić schemat układu wydechowego ASN? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dean 0 Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 (edytowane) ... Edytowane 31 Maja 2015 przez dean Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Awra 28 Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 (edytowane) Ile może kosztować wycięcie tych katów? Albo raczej usunięcie ich ze sterownika, bo ciąć i wspawać to umie mój kolega co mnie nie wyczyści na pieniądze. Sprzedaję swoje B7 i pewnie wezmę to 3.0 tylko chcę mniej więcej wiedzieć jakie są koszty tej zabawy - lepiej je wyciąć nawet jak nic się nie dzieje? Jazda ze strumiennicami (bo chyba to trzeba wstawić) jest po prostu zdrowsza dla silnika? Edytowane 26 Maja 2015 przez Awra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 Strumienice mogą ci brzęczeć lepiej wspawać tłumiki przelotowe a najlepiej to zrobić w starych obudowach katalizotorów. Koszt tłumików ze wspawaniem to około 600 zł Zmiana softu to 500 zł no i ewentualnie wyjęcie rur z katalizatorami żeby oddać je do tłumikarza bo nie każdy chce się bawić w opuszczanie skrzyni i silnika żeby to wykręcić szczególnie w Q i Tipie jest to musowe Łącznie od 1100 zł do 1500 zł w mazowieckim. Jak wyjmiesz środki z katów możesz je sprzedać zwróci Ci się jakieś 600 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek85 1 Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 a czy da się gdzieś te tłumniki dokupić przelotowe . ktoś poleci jakiś sklep z takowymi . co do wyjęcia to w manual quatrro raczej nic nie trzeba opuszczać z tego co widziałem u siebie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Awra 28 Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 Strumienice mogą ci brzęczeć lepiej wspawać tłumiki przelotowe a najlepiej to zrobić w starych obudowach katalizotorów. Koszt tłumików ze wspawaniem to około 600 zł Zmiana softu to 500 zł no i ewentualnie wyjęcie rur z katalizatorami żeby oddać je do tłumikarza bo nie każdy chce się bawić w opuszczanie skrzyni i silnika żeby to wykręcić szczególnie w Q i Tipie jest to musowe Łącznie od 1100 zł do 1500 zł w mazowieckim. Jak wyjmiesz środki z katów możesz je sprzedać zwróci Ci się jakieś 600 zł Dzięki. No nie wyobrażam sobie już jazdy bez quattro dlatego własnie 3.0 chcę a nie 2.4. Dzięki jeszcze raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buczek1980 1 Opublikowano 30 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2015 Witam. Koledzy pada najprawdopodobniej jeden katalizator. Co jakiś czas błąd na desce. Co sądzicie o takim zestawie? http://katalizatory123.pl/katalizator-audi-a4-24-230-30-2322.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
narkil 4 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Strumienice mogą ci brzęczeć lepiej wspawać tłumiki przelotowe a najlepiej to zrobić w starych obudowach katalizotorów. Koszt tłumików ze wspawaniem to około 600 zł Zmiana softu to 500 zł no i ewentualnie wyjęcie rur z katalizatorami żeby oddać je do tłumikarza bo nie każdy chce się bawić w opuszczanie skrzyni i silnika żeby to wykręcić szczególnie w Q i Tipie jest to musowe Łącznie od 1100 zł do 1500 zł w mazowieckim. Jak wyjmiesz środki z katów możesz je sprzedać zwróci Ci się jakieś 600 zł a co z prekatami? co zamiast nich? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Zamiast prekatów również wstawione tłumiki przelotowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
narkil 4 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 (edytowane) Pamietasz może jakie tam powinny być rozmiary tych przelotowek? Edytowane 3 Sierpnia 2015 przez narkil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rune 0 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Jestem wlasnie po wycieciu katow. Poradzilem sobie w wiekszosci z metalowym brzmieniem za pomoca wymiany srodkowego tlumika z wkladka. Do 3 tysiecy jest cicho, zaczyna glosniej ryczej dopiero powyzej. Tak bardzo dobra kultura pracy. Wyprogramowanie sond to koszt okolo 300-500zl jak sie orientowalem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
narkil 4 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Ja już od prawie roku jeżdżę bez katów i check się nie zapala ku mojemu zdziwieniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rune 0 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Mi wywala srednio co 800km, nie wiem dlaczego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk_89 7 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 pomimo wykluczenia sąd z ECU wywala ci błędy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 A co to za błąd Ci się zapisuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson 0 Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Czesc koledzy, dawno mnie tu nie bylo, bo w zasadzie jakies 4 lata odkąd sprzedałem swoją A4 B5. Przyszła zmiana auta i prawdopodobnie padło na A4 B6 3.0.Poczytałem troche na forum i oprócz tego co zauważyłem chciałbym abyście mi podpowiedzieli na co jeszcze zawracać uwage, a mianowicie:Szukac sztuki po 2002 roku bo wtedy wychodziły juz 6 biegowe czyli to już są poliftowe?Omijac automatu i brać zwykłego manuala?Chciałbym wkoncu kupic cos z quattro, lecz czy ten naped nie jest problematyczny?Sprawdzić uszczelke pod głowicą i kompresje bo pierścienie "lubią się zapiec"? Widzę, że dużo kolegów zamontowało LPG i nikt nie narzeka, wiec sądze, że LPG jakos nie szkodzi temu silnikowi?Do 20 tysięcy kupie cos sensownego?Podpowiedzcie proszę na co powinienem zwrocic uwagę podczas kupna, posiadacie te motory już pewien czas wiec zdecydowanie wasze rady mi się przydadzą.Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darox5 2 Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Zależy jaki rocznik, ale o 2004 dobrze i ładnie utrzymanym musisz zapomnieć z tą gotówką. Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buczek1980 1 Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Za te pieniądze zapomnij to raz a dwa pakiet startowy czyli rozrzad, gaz, plyny to 6000 min. Ewentualny problem z katami lub sonda to kolejny 1000. Poszukaj zdrowej 1.8t. Zrobisz program, fimic, wydech, jeździło bedzie niegorzej i pieniedzy e portfelu zostanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Czesc koledzy, dawno mnie tu nie bylo, bo w zasadzie jakies 4 lata odkąd sprzedałem swoją A4 B5. Przyszła zmiana auta i prawdopodobnie padło na A4 B6 3.0. Poczytałem troche na forum i oprócz tego co zauważyłem chciałbym abyście mi podpowiedzieli na co jeszcze zawracać uwage, a mianowicie: Szukac sztuki po 2002 roku bo wtedy wychodziły juz 6 biegowe czyli to już są poliftowe? Omijac automatu i brać zwykłego manuala? Chciałbym wkoncu kupic cos z quattro, lecz czy ten naped nie jest problematyczny? Sprawdzić uszczelke pod głowicą i kompresje bo pierścienie "lubią się zapiec"? Widzę, że dużo kolegów zamontowało LPG i nikt nie narzeka, wiec sądze, że LPG jakos nie szkodzi temu silnikowi? Do 20 tysięcy kupie cos sensownego? Podpowiedzcie proszę na co powinienem zwrocic uwagę podczas kupna, posiadacie te motory już pewien czas wiec zdecydowanie wasze rady mi się przydadzą. Dzięki! Odpowiem Ci na te pytania, na które znam odpowiedź: 1. Jeśli auto nie miało (mocnego) dzwona to quattro jest bezproblemowym napędem, profilaktycznie możesz się pokusić o wymianę oleju w tylnym moście i to wszystko. Jak miało dzwon to po tyłku mógł oberwać wał napędowy. 2. Stan uszczelki sprawdzisz kupując tester na jej szczelność za 20-30zł z allegro. 3. Sprawdź stan katalizatorów (test VCDS), chyba, że ktoś już je naprawił (czyt. wywalił ) 4. Automat tylko w tipie (=tylko z quattro), multi (=tylko FWD) potrafi być dużo bardziej problematyczna, choć wielu ją sobie chwali. Od handlarza Audi z taką skrzynią bym nie kupił. 5. Rozrząd w tym motorze dobrze składa garstka mechaników, procedura serwisowa to za mało bo kąty poszczególnych wałków nie zawsze po niej ustawiają się na 0 KW czy nawet w jego okolice. Niby silnik potrafi chodzić poprawnie, ale pozostawia to pewien niedosyt, że mogło być lepiej... 6. Z LPG silnik współpracuje bezproblemowo o ile macher co zakładał instalkę zna się na rzeczy i nie przyoszczędził na komponentach. 7. Wałek w kolektorze dolotowym potrafi się ukręcić lub odpadają z niego klapki. Nowy kosztuje 1200zł, używany wraz z kolektorem: 300-400zł 8. Na podciśnieniu pracuje wiele podzespołów a wężyki układu parcieją... koszt naprawy niewielki, a potrafi zdziałać cuda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson 0 Opublikowano 20 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2016 Dzieki bardzo panowie za podpowiedzi, bede zwracał na to wszystko uwage, przyczepności! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się