Skocz do zawartości
IGNOROWANY

jak wykodowac abs ..z b5 ???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

siema chłopaki ..mam cos z abs w moim b5 ..nie dziala jak powinien caly czas sie zalacza do 25 na godzine i ze tak powiem denerwuje ...wskazania na vagu sa dobre z kazdego kola ..prawie rowne roznia sie o jedna pozycje...brak bledow na vagu ...mam dosc tego ze jak hamuje to tak sie dzieje ..i chce go wykodowac ..jakie kodowanie jest do tego ?

Opublikowano

odłącz wtyczkę od ABS-u albo wypnij przekaźnik/ bezpiecznik i już.

ale sprawdził bym , odległości czujników od koronek

Opublikowano

wystarczy odpiąc wtyczke.A jeśli załącza Ci się zawsze przy każdym chamowaniu, to być może moduł padnięty. I tak jak kolega wyżej napisał, do sprawdzenia koronki, bo objawy na nie wskazują

Opublikowano

u mnie tez tak było kiedyś w 1 b5. czujnik tylnego kola gubil przy większej predkosci zakres i wywalalo blad a do 100 abs dzialal za wcześnie (pedal skakał non stop) po wymianie wrocilo do normy ps do 5 km/h na wszystkich kolach musza być te same wartosc

Opublikowano

ale umnie po pierwsze jak wtyczke odlacze to miga kontrola czerwona na desce..po drugie to nie zalacza sie to zawsze przy kazdym hamowaniu ...zlacza sie w najmniej oczekiwanych momentach jak chcesz napryzklad lekko dohamowac ..ale jedziesz wolno ale tez nie zawsze to loteria wsumie..a chlopaki powiedzccie ktory to bezpiecznik jest ...?

Opublikowano
siema chłopaki ..mam cos z abs w moim b5 ..nie dziala jak powinien caly czas sie zalacza do 25 na godzine i ze tak powiem denerwuje ...wskazania na vagu sa dobre z kazdego kola ..prawie rowne roznia sie o jedna pozycje...brak bledow na vagu ...mam dosc tego ze jak hamuje to tak sie dzieje ..i chce go wykodowac ..jakie kodowanie jest do tego ?

Prawdopodobnie pada sterownik

Opublikowano

Witam,ja bym jeszcze sprawdził taśmę w kierownicy bo ona przecież też jest zakodowana do ABS-u i współpracuje z nim.

(Chodzi mi o czujnik skrętu kierownicą w niej,wiem że przy kodowaniu sterownika ABS musiałem ustawić wg VAG-a na zero i kodować bo ma to dość istotne znaczenie a po kodowaniu test drogowy,hamowanie na skręconych kołach itp)

Opublikowano

a jak to sprawdzic?

Opublikowano

to sie odmyslam:d a dokladniej ...:D

Opublikowano

Nie wiem sam dokładnie jak ale wydaje mi się że jak już chyba ktoś pisał że wszystkie wskazania z każdego koła powinny być jednakowe a jeżeli któreś odstaje od reszty choćby minimalnie to można by jeszcze sprawdzić czujnik który ewentualnie źle wskazuje.

Słyszałem o podobnym przypadku (objawach) przy zabrudzonym lub uszkodzonym czujniku abs

Czasem przeczyszczenie załatwia sprawę.A może jak nie to jeszcze wianek na przegubie lub piaście coś tu miesza...(brud albo inne uszkodzenie)

Opublikowano

umnie wskazania na vagy sa takie same na kolach ..wczesniej czujnik byl zmieniany bo zle wskazywal ..ale to nie pomoglo nic dalej to samo ..;/...w tym tygodniu rozbiore to gowno i wyczyszcze pozostale czujki i koronki ..moze faktycznie gdzies jest smar albo cos i nie czyta..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...