djzak Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 siema chłopaki ..mam cos z abs w moim b5 ..nie dziala jak powinien caly czas sie zalacza do 25 na godzine i ze tak powiem denerwuje ...wskazania na vagu sa dobre z kazdego kola ..prawie rowne roznia sie o jedna pozycje...brak bledow na vagu ...mam dosc tego ze jak hamuje to tak sie dzieje ..i chce go wykodowac ..jakie kodowanie jest do tego ?
grzegorzmen Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 odłącz wtyczkę od ABS-u albo wypnij przekaźnik/ bezpiecznik i już. ale sprawdził bym , odległości czujników od koronek
wilku213 Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 wystarczy odpiąc wtyczke.A jeśli załącza Ci się zawsze przy każdym chamowaniu, to być może moduł padnięty. I tak jak kolega wyżej napisał, do sprawdzenia koronki, bo objawy na nie wskazują
15lolo Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 u mnie tez tak było kiedyś w 1 b5. czujnik tylnego kola gubil przy większej predkosci zakres i wywalalo blad a do 100 abs dzialal za wcześnie (pedal skakał non stop) po wymianie wrocilo do normy ps do 5 km/h na wszystkich kolach musza być te same wartosc
djzak Opublikowano 8 Listopada 2013 Autor Opublikowano 8 Listopada 2013 ale umnie po pierwsze jak wtyczke odlacze to miga kontrola czerwona na desce..po drugie to nie zalacza sie to zawsze przy kazdym hamowaniu ...zlacza sie w najmniej oczekiwanych momentach jak chcesz napryzklad lekko dohamowac ..ale jedziesz wolno ale tez nie zawsze to loteria wsumie..a chlopaki powiedzccie ktory to bezpiecznik jest ...?
Dev Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 siema chłopaki ..mam cos z abs w moim b5 ..nie dziala jak powinien caly czas sie zalacza do 25 na godzine i ze tak powiem denerwuje ...wskazania na vagu sa dobre z kazdego kola ..prawie rowne roznia sie o jedna pozycje...brak bledow na vagu ...mam dosc tego ze jak hamuje to tak sie dzieje ..i chce go wykodowac ..jakie kodowanie jest do tego ? Prawdopodobnie pada sterownik
waldi2807 Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 Witam,ja bym jeszcze sprawdził taśmę w kierownicy bo ona przecież też jest zakodowana do ABS-u i współpracuje z nim. (Chodzi mi o czujnik skrętu kierownicą w niej,wiem że przy kodowaniu sterownika ABS musiałem ustawić wg VAG-a na zero i kodować bo ma to dość istotne znaczenie a po kodowaniu test drogowy,hamowanie na skręconych kołach itp)
djzak Opublikowano 11 Listopada 2013 Autor Opublikowano 11 Listopada 2013 to sie odmyslam:d a dokladniej ...
waldi2807 Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 Nie wiem sam dokładnie jak ale wydaje mi się że jak już chyba ktoś pisał że wszystkie wskazania z każdego koła powinny być jednakowe a jeżeli któreś odstaje od reszty choćby minimalnie to można by jeszcze sprawdzić czujnik który ewentualnie źle wskazuje. Słyszałem o podobnym przypadku (objawach) przy zabrudzonym lub uszkodzonym czujniku abs Czasem przeczyszczenie załatwia sprawę.A może jak nie to jeszcze wianek na przegubie lub piaście coś tu miesza...(brud albo inne uszkodzenie)
djzak Opublikowano 11 Listopada 2013 Autor Opublikowano 11 Listopada 2013 umnie wskazania na vagy sa takie same na kolach ..wczesniej czujnik byl zmieniany bo zle wskazywal ..ale to nie pomoglo nic dalej to samo ..;/...w tym tygodniu rozbiore to gowno i wyczyszcze pozostale czujki i koronki ..moze faktycznie gdzies jest smar albo cos i nie czyta..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się