TyBucu Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 Z tego co czytałem kiedyś na audizine, kute byly (tyle ze na miekko) więc nie można tego porównywać do aftermarketowych tłoków. Korby zawsze były miekkie i nie domagały. Dostawcą tłoków do wszystkich AEB był mahle. I nie przeszło by mi przez myśl by porównywać Audi do hondy, poprostu mówie że skoro wałki od ADR'a leżą pod ręką, można je prz okazji wsadzić, d*py to nie urwie ale zawsze coś. ---------- Post dopisany at 00:54 ---------- Poprzedni post napisany at 00:52 ---------- Abstrahując od dywagacji kolegów, głowica od ADR pasuje cała do AEB za wyjątkiem napinacza łańcucha i pokrywy zaworów z uwagi na cewki a raczej ich mocowanie. Twoje tłoki noszą ślady ciężkiej walki z jakimś przedmiotem nim wyleciał wydechem.... A ADR przypadkiem nie miał węższych portów dolotowych?
mjkoto Opublikowano 18 Listopada 2013 Autor Opublikowano 18 Listopada 2013 To już gdzieś też czytałem i wielu miejscach potwierdzają że tylko AEB ma poszerzone doloty, reszta z turbiaków ma węższe. Zobaczymy co będzie dalej, głowicę dzisiaj wymyłem pięknie że nie widać śladu nagaru, błyszczy się jak psu ..przyrodzenie.. a zanim oddam do planowania to się musze w coś do demontażu zaworków zaopatrzyć. Ogólnie pomimo niskiej temperatury i dość ubogiej wiedzy o mechanice to przyznam że sprawnie mi to wszystko poszło..
sawul Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Zawozisz głowice do sprawdzenia czy składasz na hybił trafił.?
pioteros Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Zauwazcie też że zawory chyba ssace były nieco inne w ADRze, rowki na talerzyki miały bliżej końca
sołtys85 Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Ja wrzucilem walki od adr do ajl i nie zauwazam roznicy.
TyBucu Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 No bo w serii tej różnicy napewno nie będzie (p.w.) za to na hamowni przy większej dmuchawce i dobrym programie wypluje kilka kuni.
Kraker Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Zawozisz głowice do sprawdzenia czy składasz na hybił trafił.? No właśnie, jak uważasz, że nie warto nic robić z głowicą, to chociaż wykręć wałki i sprawdź szczelność zalewając je naftą. Sprawdź czy wtedy nie ucieka po wlaniu. W sumie to nawet nie musisz ich odkręcać, tylko dobrze je ustawić.
krzysiekml Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 No bo w serii tej różnicy napewno nie będzie (p.w.) za to na hamowni przy większej dmuchawce i dobrym programie wypluje kilka kuni. przecie stronę wcześniej pisałeś co innego na temat wałków z adr-a co to one nie dają w serii aeb ? i pokaż przy okazji to kuciznę z aeb co jest w każdym ? ---------- Post dopisany at 12:20 ---------- Poprzedni post napisany at 12:20 ---------- co do głowicy sprawdzaj szczelność komór i kanałów
TyBucu Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Krzywki są ostrzejsze więc też warto wymienić, zawsze lepiej oddycha.Różnica taka ze po korekcie mapy będziesz mógł w pełni wykorzystać funkcjonalność tych wałków. Pokaż dokładnie w którym zdaniu stwierdziłem że przyrost mocy będzie gigantyczny. I jak mam niby ci pokazac tą kucizne, zrzucić głowice na szybko i cyknąć foto? Jest wiele treści w temacie tych tłoków w AEB, wystarczą google. I jeszcze raz powtarzam, to nie są tłoki w pełni kłute jak aftermarkety, tylko miekko kłute, może nawet odlewane cisnieniowo (nie wiem w fabryce nie byłem procedur ich nie znam) tłoki "semi forged" od mahle, nr kat. 06A107065J.
krzysiekml Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 da sobie spokój z wałkami i hondami i zmiennymi fazami rozrządu,chociaż wiesz co powodują wałki adr-a plus szeroki kanał ?gdzie i po co się zakłada takie wałki czy wałek ? masz zdjęcie tłoka to się wypowiedz i ogólnie nie na temat autora wątku lub załóż oddzielny temat i prowadz dyskusje o ile taka będzie.
Labiel Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Sam Vtec w Hondach jakiegoś wielkiego szału nie robi. Kumpel ma Civica VIII gen, 120 KM bez Vtec, 125 z Vtec i cholernie mało Nm w porównaniu do ADR przy prawie takiej samej pojemności. Sorki za OT.
bartek1605 Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 To już gdzieś też czytałem i wielu miejscach potwierdzają że tylko AEB ma poszerzone doloty, reszta z turbiaków ma węższe. Zobaczymy co będzie dalej, głowicę dzisiaj wymyłem pięknie że nie widać śladu nagaru, błyszczy się jak psu ..przyrodzenie.. a zanim oddam do planowania to się musze w coś do demontażu zaworków zaopatrzyć. Ogólnie pomimo niskiej temperatury i dość ubogiej wiedzy o mechanice to przyznam że sprawnie mi to wszystko poszło.. zawieź w całości głowice, na miejscu sprawdzą przy okazji szczelność i ewentualnie wymienią zawory/uszczelniacze
sawul Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Co tam z tym silnikiem poradziłeś sobie.
A4cabrio18tbfb Opublikowano 5 Lipca 2018 Opublikowano 5 Lipca 2018 W dniu 17.11.2013 o 21:26, krzysiekml napisał: wygląda jak by coć wpadło tj. ciało obce np.śrubka z przepustnicy aa kucizny to we wszyskich aeb nie było tam nie szaleć z mocami hej, a jakie tłoki aeb były kute?
wesz82 Opublikowano 25 Lipca 2018 Opublikowano 25 Lipca 2018 Tłoki nie są kute lecz lekko zakuwane. Takie info ktoś kiedyś przetłumaczył z niemieckiego o specyfikacji aeb..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się