sous1111 1 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 Wylye - dziękuje, że podzieliłeś się tą wiedzą z nami. Dzięki temu zrozumiałem dokładną zasadę działania N205. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod 9 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 Ciekawe jak różnice potęgują się lub maleją po mocnym programie. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wylye 71 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 8 minut temu, sous1111 napisał: Wylye - dziękuje, że podzieliłeś się tą wiedzą z nami. Dzięki temu zrozumiałem dokładną zasadę działania N205. "Wiedza" nie jest moją przetłumaczyłem tylko co sam zrozumiałem czytając rosyjskie forum. Ponadto dodałem w do postu opisującego N205 jeszcze jeden załącznik https://a4-klub.pl/applications/core/interface/file/attachment.php?id=1509 jest to poradnik mojego autorstwa dotyczy błędu związanego z tym solenidem (BŁĄD NR 16396) oraz metody którą "odkryłem" walcząc z tym błędem ostatnio w aucie kolegi. Pozdro BASSIC SETTINGS CAMSHAFT ADJUSTING.docx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KarolsB6 0 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Witam. mam taki problem przy odpalaniu zaraz po rozruchu 1-2 zatyrkocze mi napinacz ale to nie zawsze i dodam ze jak jest minusowo na dworzu to nie zatyrkocze ale jak juz 0 lub na plusie na dworzu to zatyrkocze. I moje pytanie brzmi czy to juz ten slynny napinacz sie konczy czy zaczac od misy olejowej wyczyscic smoka itp? czy jezdzic i czekac az bedzie ciagle tyrkotal?:) dzieki za podpowiedz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
garf 0 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Witam 1-2 sekundy przy odpaleniu to mozesz spac spokojnie:) Jak bedzie terkotal na cieplym to wtedy pomysl o napinaczu Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KarolsB6 0 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Dzieki bardzo:) bo juz troche zainwestowalem w autko i nie chcialbym znow 2tys wydawac:) Pozdrawiam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi 36 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 4 godziny temu, KarolsB6 napisał: Witam. mam taki problem przy odpalaniu zaraz po rozruchu 1-2 zatyrkocze mi napinacz ale to nie zawsze i dodam ze jak jest minusowo na dworzu to nie zatyrkocze ale jak juz 0 lub na plusie na dworzu to zatyrkocze. I moje pytanie brzmi czy to juz ten slynny napinacz sie konczy czy zaczac od misy olejowej wyczyscic smoka itp? czy jezdzic i czekac az bedzie ciagle tyrkotal?:) dzieki za podpowiedz. Tak czy siak jak nie czyściłeś smoka to micha w dół obowiązkowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KarolsB6 0 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Dnia 28.01.2017 o 17:20, Rabbi napisał: Tak czy siak jak nie czyściłeś smoka to micha w dół obowiązkowo Auto mam od niedawna wiec jeszcze nie mialem kiedy:) a jak mrozi na dworzu to nie slychac dziada heh to mnie zastanawia jak to dziala? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barosz95 0 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Witam, niestety w moim Audi mam do wymiany napinacz rozrządu. Mam takie pytanie czy ma ktoś może jakaś propozycje skąd wziąć dobry nie chiński napinacz. Interesuje mnie napinacz febi, ale ciężko go dorwać. Orientuje się ktoś czy w carsie może się on pojawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik93 2 Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 Mnie również nie było stać na ori napinacz i kupiłem zamiennik vaico. Od 15tkm cisza i spokój także polecam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomOskroba 8 Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 bo jeden trafi dobry a drugi po 1000 km znów ma do wymiany. loteria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wylye 71 Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Dnia 1.02.2017 o 18:47, TomOskroba napisał: bo jeden trafi dobry a drugi po 1000 km znów ma do wymiany. loteria Ale że co się dzieje po tym "1000 km" ? bo nie rozumiem o jakiej "loterii" mówisz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomOskroba 8 Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Były takie osoby które wymienialy napinacz na zamiennik z inter cars itp. Zamiast zamiennik z Aso. po 1-2 tysiącach km znów zacZęły pracować jak zużyte. Chyba właśnie w tym temacie nawet ktoś pisał Jednak były też takie osoby które wygraly życie i kupiły za 1200zl zamiennik który śmiga bez problemu. Stąd mowa o loterii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strazak93 10 Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 To chyba wygrałem na loterii, bo kupiłem napinacz Max Gear za450zł, i zrobiłem już na nim ponad 90kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomOskroba 8 Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Godzinę temu, strazak93 napisał: To chyba wygrałem na loterii, bo kupiłem napinacz Max Gear za450zł, i zrobiłem już na nim ponad 90kkm. o fuckk zajmujesz 1 miejsce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod 9 Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 o fuckk zajmujesz 1 miejsce [emoji3]Hehehe[emoji1] Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koch007 0 Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Koledzy mam taki problem, na razie występuje sporadycznie przy odpalaniu zimnego silnika. Wchodzę rano do samochodu próbuję odpalić kręci,kręci i nic zaczynam ruszać pedał gazu, zaczyna pomału łapać aż w końcu odpali. Odpali, ale chodzi tak jakby na trzy gary dopiero po dodaniu i puszczeniu gazu zaczyna pracować normalnie. Tylko raz za pierwszym razem złapał checka i był błąd coś związany z napinaczem. Za każdym razem jest ta sama sytuacja. A łańcuch słychać na zimnym zaraz po odpaleniu może z 1-2sek. Czy te objawy wskazują jednoznacznie na napinacz łańcucha? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sambo 2 Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Panowie napinacz bez fazatora do Bex to : 058 109 229 B.??Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomOskroba 8 Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Cytuj A łańcuch słychać na zimnym zaraz po odpaleniu może z 1-2sek. tak powinno być. jaki dokładnie błąd występuje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koch007 0 Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Bląd 16395 plus jeszcze 17... ale nie pamiętam coś od przestawienie wałka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się