Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Napinacz i łańcuch rozrządu w Audi A4 B6/B7 1.8T BEX, AVJ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Mnie niestety dotknął problem rozsypa ego napinacza. Na razie zakładam uzywany ori, ale trzeba sie rozgladac juz za nowym. Dzwoniłem dzisiaj po sklepach, i na farta zadzwonilem do skody, nr czesci identyczny, tylko rozni sie literka na końcu, a ztego co widze po aukcjach to chyba nie ma znaczenia. Może ktos sie wypowie. Dodam ze oryginał skodowski z czech kosztuje ok 700 zl.

Edytowane przez RockyKrk
  • Odpowiedzi 2.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Mnie niestety dotknął problem rozsypa ego napinacza. Na razie zakładam uzywany ori, ale trzeba sie rozgladac juz za nowym. Dzwoniłem dzisiaj po sklepach, i na farta zadzwonilem do skody, nr czesci identyczny, tylko rozni sie literka na końcu, a ztego co widze po aukcjach to chyba nie ma znaczenia. Może ktos sie wypowie. Dodam ze oryginał skodowski z czech kosztuje ok 700 zl.

Z fazatorem? Gdzie tak tanio...

Opublikowano

Sprzedam Silnik AVJ 1.8turbo 197tys. przebiegu. Można przejechać sie tym samochodem, podpiąć pod komputer, turbo po regeneracji, zrobiony rozrząd. Do obejrzenia w samochodzie przez następny tydzień, później będzie wyciągnięty na paletę. 2000zl z pewnego źródła 790480063

Opublikowano

Mnie niestety dotknął problem rozsypa ego napinacza. Na razie zakładam uzywany ori, ale trzeba sie rozgladac juz za nowym. Dzwoniłem dzisiaj po sklepach, i na farta zadzwonilem do skody, nr czesci identyczny, tylko rozni sie literka na końcu, a ztego co widze po aukcjach to chyba nie ma znaczenia. Może ktos sie wypowie. Dodam ze oryginał skodowski z czech kosztuje ok 700 zl.

700 zł to raczej zwykły napinacz a nie fazator w aso taniej jak 2100 nie kupisz. Na allegro swag jest po 1000zł wiec cos pomyliłeś

Opublikowano

Dzwoniłem do paru sklepów i widocznie cos pomylilem. Ale wiem ze w jednym facet upieral sie ze ma oryginal skodowski z czech. Przed sekunda dzwonilem do hurtowni czesci skody w krakowie i maja za 660 zl(na dzialalnosc gosp.) napinacz ale bez zadnych oznaczen, sfrezowane numery, zadnych danych gdzie produkowane ani przez kogo. Sprzedawca mowil ze dla niego to wyglada na orginal ale zeby ominac jakies przepisy, no i na pewn nie chiny bo wtedy maja adnotacje w kompie .

Opublikowano

do skody Ełk dzwoniłem 2450 sam napinacz

Opublikowano

Bez sensu kupować ori napinacz za 2300+ zł. Nie jest lepsza alternatywa kupić dobrej firmy zamiennik napinacza firmy swag?

Opublikowano

zalezy jak z trwaloscia tego zamiennika

Opublikowano

No i trzeba będzie SWAGA brać

Opublikowano

Czy ktoś z doświadczonych Może wypowiedzieć się jakiej firmy zamiennik jest godny założenia do samochodu? Chyba najwyżej jakości zamiennik to jest firma swag, co o tym myślicie? Rozważam wybór również firmy autlog oraz maxgear ale to raczej niżej półka jakości od swaga

Opublikowano

Ma ktoś dobrej jakości fotki napinacza swag?? Bo chce go porównać z ori napinaczem z ASO i potwierdzić albo zdementować czy swag produkuje dla VW Co do ceny dziś odebrałem zestaw nastawnik uszczelka i łańcuch 2467.62 zł

Opublikowano

to jak w końcu jest z e stosowaniem napinacza bez elektrozaworu ? Temat się rozmył a różnica między 700 a 2k5 spora

Opublikowano

to jak w końcu jest z e stosowaniem napinacza bez elektrozaworu ? Temat się rozmył a różnica między 700 a 2k5 spora

Mam potwierdzone info ze taki napinacz będzie działał pod warunkiem ze wyłączysz w sofcie sterowanie zaworem seria niby nie potrzebuje tego dopiero z turbina k04 np. s3 Ja osobiście nie zdecydowałem się na to rozwiązanie bo w planach mam zwiększanie mocy

Opublikowano

Siwak porob fotki przed Założeniem nastawnika w razie porównania jakby znalazły się zdjęcia nastawnika firmy swag.

Imr,nie ma problemu w zamontowaniu napinacza bez fazatora lecz jeśli zależy Tobie na mocy i dynamice zostałby przy napinaczu z fazatorem a jeśli zależy Tobie na Oszczędności to kupujesz napinacz który był montowany przed 2000r do.1.8t bez Wtyczki i jedziesz do tunera w celu wyłączenia systemowo obsługi tego elektrozaworu aby wyeliminować błąd na fisie.

Opublikowano

ok ,

jeśli ma mieć wpływ na parametry silnika to będę wrzucał ori z elektrozaworem . Na tą chwilę nie mam dużych oznak zużycia , czasem się odezwie ale na przyszłość trzeba uwzględnić w budżecie. Uważam że tylko ori , to jest jeden z kluczowych elementów silnika i jeśli polegnie to straty będą dużo większe. Z zamienników polecam zestaw do regeneracji wyłącznika.

Opublikowano

ok ,

jeśli ma mieć wpływ na parametry silnika to będę wrzucał ori z elektrozaworem . Na tą chwilę nie mam dużych oznak zużycia , czasem się odezwie

ale na przyszłość trzeba uwzględnić w budżecie.

Uważam że tylko ori , to jest jeden z kluczowych elementów silnika i jeśli polegnie to straty będą

dużo większe. Z zamienników polecam zestaw do

regeneracji wyłącznika.

Jak masz raz na jakiś czas to ja bym osobiście nic nie ruszał u mnie juz na tyle jest uszkodzony ze nie idzie jechać bo odgłosy sa cały czas stało się to z dnia na dzień

Siwak porob fotki przed Założeniem nastawnika w razie porównania jakby znalazły się zdjęcia nastawnika firmy swag.

Imr,nie ma problemu w zamontowaniu napinacza bez fazatora lecz jeśli zależy Tobie na mocy i dynamice zostałby przy napinaczu z fazatorem a jeśli zależy Tobie na Oszczędności to kupujesz napinacz który był montowany przed 2000r do.1.8t bez Wtyczki i jedziesz do tunera w celu wyłączenia systemowo obsługi tego elektrozaworu aby wyeliminować błąd na fisie.

Fotki zrobię aparatem bo telefonem będą nie ostre na fb gość sprzedaję swag i twierdzi że to jest ori z aso tylko wytarte napisy a ja jestem w 80% przekonany że to niemożliwe niestety nie chce wysłać lepszych foto do porównania
Opublikowano

ok ,

jeśli ma mieć wpływ na parametry silnika to będę wrzucał ori z elektrozaworem . Na tą chwilę nie mam dużych oznak zużycia , czasem się odezwie ale na przyszłość trzeba uwzględnić w budżecie. Uważam że tylko ori , to jest jeden z kluczowych elementów silnika i jeśli polegnie to straty będą dużo większe. Z zamienników polecam zestaw do regeneracji wyłącznika.

Ja mimo to nie wydam całej swojej wypłaty na głupi napinacz bo to mija się z celem aby taka kasę wydać na jedną Część do samochodu i napewno kupie jakiś zamiennik dobrej firmy. U mnie objawy są takie ze po nocy po odpaleniu zagrzechocze Przez 2-3 sec i cisza ale gdy silnik złapie temperaturę 90C. Klekocze jak diesel na biegu jałowym. Wymieniłem łańcuch ale nic to nie dało i szykuje się na wymianę napinacza a na dniach sprawdzę Jeszcze ciśnienie oleju na ciepłym silniku bo może pompa oleju nie domagać ale żadna kontrolka nigdy mi się nie zapaliła od ciśnienia oleju a dwa miesiące temu była miska i pompa olejowa ściągana w celu wyczyszczenia - olej zalany to Motul 5w40 xcess. Poważnie myślałem o wstawieniu napinacza ori tego bez fazatora który dwa razy tańszy jest od tego z fazatorem ale mam w planach zwiększyć moc na 230+ i taka opcja raczej odpada..

Opublikowano

230+ bez fazatora bez problemu zrobisz

Opublikowano

Ciekawe co Twój multitronic powie na 230+ :P

Opublikowano

Tak myślisz Krzysiek??

Pierwszo przekladka na manuala a potem mody :) póki co mój multi chodzi już 1.5roku bez zastrzeżeń ale jak padnie to odrazu moody :-))

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...