Wojtek95 Opublikowano 25 Listopada 2017 Opublikowano 25 Listopada 2017 Panowie mam problem, w kanale 93 miałem wartość -12cf i oddałem auto do mechanika żeby przestawił rozrząd o 1 ząbek do przodu po ustawieniu teraz pokazuje mi -14cf co jest grane ? Pozdrawiam
przem8 Opublikowano 25 Listopada 2017 Opublikowano 25 Listopada 2017 45 minut temu, Wojtek95 napisał: Panowie mam problem, w kanale 93 miałem wartość -12cf i oddałem auto do mechanika żeby przestawił rozrząd o 1 ząbek do przodu po ustawieniu teraz pokazuje mi -14cf co jest grane ? Pozdrawiam Wywalało Ci błąd może? Jak doprowadzisz do ładu to daj znać czy będzie duża różnica w dynamice. W innym audi mam -14 i nic się nie dzieje więc jestem ciekaw czy są jakieś drastyczne zmiany po prawidłowym ustawieniu
Wojtek95 Opublikowano 25 Listopada 2017 Opublikowano 25 Listopada 2017 43 minuty temu, przem8 napisał: Wywalało Ci błąd może? Jak doprowadzisz do ładu to daj znać czy będzie duża różnica w dynamice. W innym audi mam -14 i nic się nie dzieje więc jestem ciekaw czy są jakieś drastyczne zmiany po prawidłowym ustawieniu Żadnego błędu niema i nie było wszystko się wydaje ok tylko jest tak jakby przymulone te auto a może mi sie wydaje :-) dam znać jak coś sie zmieni
krzysiekml Opublikowano 25 Listopada 2017 Opublikowano 25 Listopada 2017 nie ma reakcji na pedał gazu i to normalne takie zachowanie przy tej wartości,takie rozpędzanie na siłę
Maggot Opublikowano 26 Listopada 2017 Opublikowano 26 Listopada 2017 Panowie, mniej więcej jakie koszta łańcucha z napinaczem i robocizną (części dobrej marki) tak +/- ? w 2k powinno się wyrobić ?
kuki181993 Opublikowano 26 Listopada 2017 Opublikowano 26 Listopada 2017 Panowie, mniej więcej jakie koszta łańcucha z napinaczem i robocizną (części dobrej marki) tak +/- ? w 2k powinno się wyrobić ?Ja niedawno kupywalem oryginalny napinacz (2525zl), lancuch (niecale 300 chyba) to z robocizna mnie wyszlo lekko ponad 3tys.Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka
Wylye Opublikowano 27 Listopada 2017 Opublikowano 27 Listopada 2017 9 godzin temu, kuki181993 napisał: Ja niedawno kupywalem oryginalny napinacz (2525zl), lancuch (niecale 300 chyba) to z robocizna mnie wyszlo lekko ponad 3tys. Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka A teraz odpowiedz sobie sam na pytanie. Czy ta suma wystarczyłaby Tobie i jeszcze jednej osobie na... tydzień pod palmami? Jeżeli nie - to... dobrze zrobiłeś kupując i montując napinacz, jeżeli tak, to poczytaj ten wątek tak "2 lata wstecz" znajdź moje wpisy i... nierób tego więcej 2
erka Opublikowano 27 Listopada 2017 Opublikowano 27 Listopada 2017 3 godziny temu, Wylye napisał: A teraz odpowiedz sobie sam na pytanie. Czy ta suma wystarczyłaby Tobie i jeszcze jednej osobie na... tydzień pod palmami? Jeżeli nie - to... dobrze zrobiłeś kupując i montując napinacz, jeżeli tak, to poczytaj ten wątek tak "2 lata wstecz" znajdź moje wpisy i... nierób tego więcej Wylye podejrzewam,że gość teraz rwie sobie włosy nie powiem skąd
kuki181993 Opublikowano 27 Listopada 2017 Opublikowano 27 Listopada 2017 Wylye podejrzewam,że gość teraz rwie sobie włosy nie powiem skąd Nie, dlaczego? i tak nie zaluje zakupu ale warto wiedziec na nastepny raz. To ze Ty moze bys rwal wlosy nie wiem skad to nie znaczy ze ja . Ja bynajmniej nie oduczulem zbyt mocno zebym mial wybierac wczasy pod palmami lub napinaczWysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka 1
Wylye Opublikowano 27 Listopada 2017 Opublikowano 27 Listopada 2017 51 minut temu, Rabbi napisał: Bogatemu wszystko wolno
iddle37 Opublikowano 28 Listopada 2017 Opublikowano 28 Listopada 2017 (edytowane) JA wymieniłem niedawno napinacz + łańcuch FAI + rozrząd contitech przy objawach grzechotanie przy odpalaniu zimnego silnika, klekotanie jakby z tylu obudowy do tego wartość w grupie 093 -16 po wymianie napinacza i łańcucha grzechotanie przy odpalaniu zimnego silnika zniknęło, ale nadal lekko klekocze z tylu silnika po wymienianie całego rozrządu wartość w grupie 093 mam 2 i silnik się odmulił stary napinacz nowy do tego na starym łańcuchu są jakieś znaki jakby ktoś już wcześniej tam zglądał wymiana rozrządu i łańcucha wyniosła mnie 600zl, części 450zl rozrząd i 750zl napinacz i łańcuch Edytowane 28 Listopada 2017 przez iddle37
erka Opublikowano 28 Listopada 2017 Opublikowano 28 Listopada 2017 Gdzie kupiłeś napinacz? A jeśli mógłbym prosić kolegę wylye o numer napinacza tego bez soneloida i czy podejdzie do bfb? Bo wygląda że padł mi sam N205 błąd 17939- Camshaft timing Adjustment: Open circuit P1531- 004- No signal / communication- intermittent.
strazak93 Opublikowano 28 Listopada 2017 Opublikowano 28 Listopada 2017 Ten napinacz w pudełku wygląda tak samo jak mój,( w sensie opakowanie i napinacz), wytrzymał już ponad 100 tyś km, czasami się odezwie na zimnym,ale przy takim przebiegu
iddle37 Opublikowano 28 Listopada 2017 Opublikowano 28 Listopada 2017 (edytowane) 3 godziny temu, erka napisał: Gdzie kupiłeś napinacz? http://allegro.pl/lancuch-rozrzadu-audi-a4-b5-b6-b7-passat-b5-1-8-t-i6999709866.html Edytowane 28 Listopada 2017 przez iddle37
Wylye Opublikowano 28 Listopada 2017 Opublikowano 28 Listopada 2017 (edytowane) W dniu 28.11.2017 o 09:27, iddle37 napisał: JA wymieniłem niedawno napinacz + łańcuch FAI + rozrząd contitech przy objawach grzechotanie przy odpalaniu zimnego silnika, klekotanie jakby z tylu obudowy do tego wartość w grupie 093 -16 po wymianie napinacza i łańcucha grzechotanie przy odpalaniu zimnego silnika zniknęło, ale nadal lekko klekocze z tylu silnika po wymienianie całego rozrządu wartość w grupie 093 mam 2 i silnik się odmulił stary napinacz nowy do tego na starym łańcuchu są jakieś znaki jakby ktoś już wcześniej tam zglądał wymiana rozrządu i łańcucha wyniosła mnie 600zl, części 450zl rozrząd i 750zl napinacz i łańcuch Firma FAI to dobry Brytyjski producent - jednak montowanie napinacza OEM z solenoidem nie jest wg mnie grą wartą świeczki. Dlaczego? piszę w tym topiku od dawna. W dniu 28.11.2017 o 16:15, erka napisał: Gdzie kupiłeś napinacz? A jeśli mógłbym prosić kolegę wylye o numer napinacza tego bez soneloida i czy podejdzie do bfb? Bo wygląda że padł mi sam N205 błąd 17939- Camshaft timing Adjustment: Open circuit P1531- 004- No signal / communication- intermittent. NAPINACZ BEZ FAZATORA Numery OE AUDI: 058 109 217 B AUTLOG: KT7005 BUGIAD: BSP23265 FEBI BILSTEIN: 27070 JP GROUP: 1112600400 MAXGEAR: 54-0506 OSSCA: 08386 SEAT: 058 109 217 B SKODA: 058 109 217 B VAICO: V10-9865 VPM: VPM058109217B VW: 058 109 217 B Po montażu, jak przeszkadza Ci świecąca kontrolka MIL (check engine) trzeba pojechać do kogoś żeby Ci wyłączył kontrolkę MIL na tę okoliczność. To w zależności od "widzi mi się" tunera będzie od 200 do 300zł I jeszcze UWGA do @erka Z OSTATNIEJ CHWILI. Ponieważ, w wyniku rozmów na PRIV udało mi się dowiedzieć, że miał on zgięty/złamany PIN w ECU odpowiedzialny za komunikację z G40 - proszę więc nie kojarzyć nazbyt ORTODOKSYJNIE* tej "pary" błędów ie: Cytuj 17939 Camshaft timing Adjustment: Open circuit p1531 004 no signal/communication- intermittent. 16727 Camshaft position sensor G40 signal too high p0343 001 upper limit exceeded Z samym tylko N205 a "pochylać się" również i nad G40 Dla potomnych PINO-logia w ECU i w samym G40 jest TU _______________________________________________ * Ross-Tech podaje że tam również należy "kopać" Może komuś się przyda. Edytowane 30 Listopada 2017 przez Wylye uzupełnienie 2
RockyKrk Opublikowano 30 Listopada 2017 Opublikowano 30 Listopada 2017 Napinacz w audi Kraków 874 zł. Chyba najlepiej brać z ASO? Autlog itp reszta zamienników po ok 300 zł więc nie wiem czy nie lepiej raz więcej zapłacić...
RockyKrk Opublikowano 30 Listopada 2017 Opublikowano 30 Listopada 2017 I jeszcze pytanie, czy litera na końcu ma jakieś większe znaczenie? Musi być B? Jest też z literą D.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się