tass Opublikowano 2 Kwietnia Opublikowano 2 Kwietnia Wczoraj montowałem nowy napinacz Febi bez fazatora, jako że miałem porozrywane sitko w ori, postanowiłem wywalić to ustrojstwo instant z nowego i moim oczom pod sitkiem ukazały się opiłki poprodukcyjne. Szkoda że trochę mi się śpieszyło i nie zrobiłem zdjęcia.
Pieterb Opublikowano 8 Maja Opublikowano 8 Maja (edytowane) A ja mam pytanie takie jak działa ten przestawiacz walka ssącego? Czy w takcie przestawiania jest jakby poluźniany czy też napinany jeszcze bardziej. Bo mam od pewnego czasu dźwięk takie terkotanie(trwa to sekundę może dwie) jakby z łańcucha przy takim bardzo lekkim dodawaniu gazu. Bo jak się orientuję to w tym czasie jest przedstawiany wałek. Ostatnio nawet pokrywę zerwałem bo myślałem że coś tam się źle dzieje, no ale łańcuch mocno napięty wszystko jakby na miejscu. Ciśnienie oleju ok. No chyba że to coś innego i próbuje to rozgryźć. Dodam tylko jeszcze że z 1,5 roku temu wymieniałem ślizgi i łańcuch. Dzięki Edytowane 8 Maja przez Pieterb
sekator87 Opublikowano 9 Maja Opublikowano 9 Maja Koledzy a czy do BEXa można włożyć ten napinacz bez fazatora? Montował taki któryś z Was w bexie?? Czy coś się zmieniło na + lub -...lub czy w ogóle żadnej zmiany nie czuć? Pytam bo coś mi się gdzieś obiło, że akurat w BEX i AVJ trzeba wkładać ten elektryczny...chyba że coś poprostu źle doczytałem ? Jeśli można, to czy montaż jest taki sam jak się wkłada do BFB itd czy jednak czymś się różni??
przem8 Opublikowano 17 Maja Opublikowano 17 Maja Można tylko trzeba w sofcie wyłączyć jego sterowanie.
morelo Opublikowano 18 Maja Opublikowano 18 Maja Mam taki oryginalny bez wtyczki gdyby to chciał z przebiegiem 5000 km do tego łańcuch nowy.
michal1999 Opublikowano 21 Maja Opublikowano 21 Maja Mając 280 tyś przebiegu i brzęczenie z rana przez 2-4s warto wymieniać?
Michalll23 Opublikowano 21 Maja Opublikowano 21 Maja W dniu 8.05.2025 o 18:51, Pieterb napisał(a): A ja mam pytanie takie jak działa ten przestawiacz walka ssącego? Czy w takcie przestawiania jest jakby poluźniany czy też napinany jeszcze bardziej. Bo mam od pewnego czasu dźwięk takie terkotanie(trwa to sekundę może dwie) jakby z łańcucha przy takim bardzo lekkim dodawaniu gazu. Bo jak się orientuję to w tym czasie jest przedstawiany wałek. Ostatnio nawet pokrywę zerwałem bo myślałem że coś tam się źle dzieje, no ale łańcuch mocno napięty wszystko jakby na miejscu. Ciśnienie oleju ok. No chyba że to coś innego i próbuje to rozgryźć. Dodam tylko jeszcze że z 1,5 roku temu wymieniałem ślizgi i łańcuch. Dzięki Mam ten sam problem występuje tylko w okolicach 1800-2000 obrotów jak lekko dodaje gazu podczas jazdy rozrząd kompletny wymieniony i dalej to słyszę. A ty się może czegoś więcej dowiedziałeś na ten temat?
Pieterb Opublikowano 22 Maja Opublikowano 22 Maja W dniu 21.05.2025 o 15:53, Michalll23 napisał(a): Mam ten sam problem występuje tylko w okolicach 1800-2000 obrotów jak lekko dodaje gazu podczas jazdy rozrząd kompletny wymieniony i dalej to słyszę. A ty się może czegoś więcej dowiedziałeś na ten temat? Wiesz co, nie. Nikt tu się nie odezwał a sam też nie bardzo z czasem ostatnio. Więc temat chwilowo nietknięty. Już nawet zacząłem się zastanawiać czy to aby na pewno napinacz bo już sam nie wiem.
DivaynEays Opublikowano Sobota o 13:09 Opublikowano Sobota o 13:09 W dniu 21.05.2025 o 15:53, Michalll23 napisał(a): Mam ten sam problem występuje tylko w okolicach 1800-2000 obrotów jak lekko dodaje gazu podczas jazdy rozrząd kompletny wymieniony i dalej to słyszę. A ty się może czegoś więcej dowiedziałeś na ten temat? moze tez WG grac.
Pieterb Opublikowano Niedziela o 14:14 Opublikowano Niedziela o 14:14 W dniu 31.05.2025 o 15:09, DivaynEays napisał(a): moze tez WG grac. Hmm, to teraz pytanie ja to sprawdzić?
Michalll23 Opublikowano Niedziela o 15:29 Opublikowano Niedziela o 15:29 Mi się udało nagrać filmik jak to gra… jak ktoś jest zainteresowany mogę na pw wysłać
DivaynEays Opublikowano Niedziela o 17:25 Opublikowano Niedziela o 17:25 3 godziny temu, Pieterb napisał(a): Hmm, to teraz pytanie ja to sprawdzić? najprosciej to odkrecic kata/downpipe od turbiny i sprawdzic reka czy jest luzny
Pieterb Opublikowano Niedziela o 19:48 Opublikowano Niedziela o 19:48 (edytowane) 13 godzin temu, DivaynEays napisał(a): najprosciej to odkrecic kata/downpipe od turbiny i sprawdzic reka czy jest luzny Racja, głupi ja 😂 W sumie turbo mam po regeneracji gdzieś od 8-9 miesięcy ale wiadomo że zawsze coś może pójść nie tak. A tłumik i tak muszę wyjąć bo pękła mi złączka elastyczna, to wyjmę z katem i spróbuję to zweryfikować jak tylko chwilkę czasu będzie. 15 godzin temu, Michalll23 napisał(a): Mi się udało nagrać filmik jak to gra… jak ktoś jest zainteresowany mogę na pw wysłać Wrzuć tutaj Edytowane Niedziela o 19:49 przez Pieterb
DivaynEays Opublikowano 23 godziny temu Opublikowano 23 godziny temu 23 godziny temu, Pieterb napisał(a): Racja, głupi ja 😂 W sumie turbo mam po regeneracji gdzieś od 8-9 miesięcy ale wiadomo że zawsze coś może pójść nie tak. A tłumik i tak muszę wyjąć bo pękła mi złączka elastyczna, to wyjmę z katem i spróbuję to zweryfikować jak tylko chwilkę czasu będzie. Wrzuć tutaj Najczęściej te turbiny regenerują na chińskim gównianym żeliwie, chińskiej gruszce i chińskim WG który się wygina w banan albo odlatuje przez wydech 😅
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się