radko123 Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 (edytowane) Kupić japońskie auto Już miałem i co... kładę się spać, auto w garażu a ja słyszę jak chrupie je rdza, schodzę rano a tu tylne nadkole zjedzone A tak wracając do tematu to po wymianie jest ogromna poprawa: poranne odgłosy są zdecydowanie cichsze i trwają krócej 1s w trakcie dnia jak silnik rozgrzany i postoi 3-4 godzi to przy odpalaniu cisza. Charakterystyczne bzzyk w momencie zmiany fazy już nie występuje no i na rozgrzanym na wolnych słychać tylko szum silnika i cykające wtryskiwacze. W weekend przymierzam się do czyszczenia odmy tej części pod kolektorem. Objawów nie mam ale metalowe kolanko przy pokrywie klawiatury ma znacznie zmniejszony przelot. Edytowane 25 Lutego 2015 przez radko123
michalm320 Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Już miałem i co... kładę się spać, auto w garażu a ja słyszę jak chrupie je rdza, schodzę rano a tu tylne nadkole zjedzone No tu się z kolegą nie zgodzę. Miałem 4 japońskie marki (2x Mazda, Honda, Lexus, Nissan) i żaden z nich nie korodował
sasna Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 jestem świeżo po wymianie nastawnika i łańcucha na oryginał jak się rozgrzeje cisza lecz przy porannym odpaleniu delikatnie go słychać .miska z ściągnięta smok wyczyszczony olej liqui moly 5w40 zrobiona również płukanka . jakieś pomysły czy zostawić to w spokoju?
soul87 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Pisałem przecie....... Ze tego porannego grzechotka przez parę sekund nie idzie wyeliminować
sasna Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 ale stary napinacz sypał błędami i walił nie miłosiernie.wiec wymieniłem
q3marcin Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 WitamPosiadam Audi 1.8T AVJ przebieg 191tys. w 100% orginalne. Auto na rozgrzanym silniku chodzi jak diesel cos z delikatnym zgrzytaniem. Wydaje mi sie ze to wlasnie ten napinacz rozrzadu. Auto bylo na warsztacie w ktorym wymieniono rozrzad z olejem 10W40, wyczyszczono miske wraz ze smogiem. Rowniez sprawdzali lancuch ktory nie jest wyciagniety i nie ma na slizgach sladow zurzycia. Nie wiem za co teraz sie wziasc... ;/ Wiem ze przy przebiegu 186tys. byl wpis w ksiazce ze zmiany oleju na 10W40 wiec tez i ja taki wlalem. Moze wrocic do 5w40 ??
sciemamcz Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Na początek obowiązkowo wróć do 5W40 pompę oleju sprawdzali czy daje dobre ciśnienie?
q3marcin Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Nie sprawdzali. Planuje kupic Vaga czy tym da rade sprawdzic cisnienie oleju?? Czy Liqui Moly 5W40 bedzie dobrym olejem ??
marcinch001 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 (edytowane) Liqui Moly 5W40 jak najbardziej ok ja natomiast polecam millers 5W40 i przed wymianą płukankę Edytowane 5 Kwietnia 2015 przez marcinch001
q3marcin Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 a jaka plukanke ?? Nie rozszczelni to uszczelniaczy na misce i pokrywie ??
marcinch001 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 No co ty nic Ci się nie rozczelni ja stosuję Millers Oils Engine Flush ale mozesz też kupić inną np z Liqui Moly . Przed wymianą rozgrzej silnik do 90 stopni i wlej płukankę przez bagnet do oleju i niech tak pochodzi przez ok 12min na wolnych obrotach a pózniej to wszystko zlej i zalej nowy olej Ja przed każdą wymianą oleju stosuję płukankę tak więc polecam .
q3marcin Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 ok to chyba zaleje Millers Trident 5w40 albo xf, chociaz jeszcze zastanawiam sie nad Liqui molly
marcinch001 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 jak millers to tylko XF Liqui molly też dobry kup dobry filter oleju np mann
q3marcin Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 A bagien mogę sprawdzic ciśnienie oleju? Czy tylko mechanicznie? VAGIEM
azure Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 ktoś z głowy wie jaki rozmiar gwintu jest w miejscu gdzie wkręcamy się z manometrem do mierzenia ciśnienia? Zastanawiam się jakiej końcówki potrzebuję, a nie chce mi się rozkręcać tego :-) Sprawdziłbym u siebie z ciekawości.
strazak93 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 (edytowane) Ja mam manometr wkrecony w przewód hamulcowy gumowy od Passata, gwint na nim jest taki sam jak przy czujniku Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez strazak93
a6klub Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 (edytowane) Cześć Wam.Mam pytanie, prośbę...Czy napinacz łańcucha ma zaworek zwrotny? To jest silnik 1.8T AEB, AJL, rok 97 / 98.Jak to wygląda? Może jakiś 'przekrój' fotki googla z tym silnikiem, zaworkiem itd? Nie mogę znaleźć. :/ ps: Miałem lekkie pykanie, skrzypienie odnośnie gorącego silnika. To był stary napinacz (może dobry) lub stary łańcuch. Kupiłem nowy (firma Febi, napinacz i łańcuch) i zmiana, naprawa. Ok tygodnia był spokój, fajnie.Naglę gorący silnik, wyłączona stacyjka (ok 15,20 minut) podczas odpalania silnika, ok 3, 4 sekundy... słychać skrzypienie silnika. Tego zupełnie nie było. Ehh... wydaje mi się, że 90% niedobry, niby nowy napinacz febi.. Edytowane 17 Kwietnia 2015 przez a6klub
kawowy19 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 było nie raz o napinaczach febi i innych chinolach z internetu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się