jacek70 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 koledzy jak można dokładnie sprawdzić czy to ten oring który jest dość łatwy w wymianie czy ta uszczelka?Z uszczelką to już większy kłopot z wymiana prawda? Pytam ponieważ także mam przeciek w okolicach chodniczki oleju ale nie mogę go zlokalizować tak mało miejsca tam jest Wymień jedno i drugie i pozbędziesz się problemu na długi czas. Jedna robota wykonana do końca i spokój. Tak proponuję a zrobisz jak zechcesz.
BEX4 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 u mnie aby zlokalizować wyciek umyłem silnik i wyglądało jakby oring puszczał a gdy chciałem go wymienić to okazało się że rurka była spękana ze starości i to ona puszczała (i rozleciała się w rękach) wymieniłem rurkę+oring i narazie sucho. musisz umyć silnik w tej części i oblukać gdzie puszcza a pamietasz ile płaciłeś za ą rurke?? aa dzwoniłem do aso oring 12.79zł a uszczelka ok pomiędzy blokiem silnika a Chłodnicką oleju ok 50zł z jednego wycieku robią sie potencjalnie 3 części do wymiany przyjże sie lepiej co i jak, a stan tej rurki "fajki"da sie ocenić po odkręceniu filtra oleju?? wówczas bede miał lepszy widok czy to oring uszczelka czy fajka
Rabbi Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Rurkę-fajkę zdemontujesz bez wykręcania filtra.....luzujesz zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzącego aby zrobić więcej miejsca , popuszczasz opaskę na rurce-fajce ,wyjmujesz zawleczkę i wyciągasz rurkę.Wszystko od góry bez podnoszenia auta . 5min i masz wyjętą a robota prosta jak drut
piotraudi Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 ten oring w chlodniczce oleju ma uszy skierowane do środka na przeciw siebie taki dostalem w aso za 12.75 pierscien uszczelniajacy 038117070A???
dexter90 Opublikowano 7 Grudnia 2017 Opublikowano 7 Grudnia 2017 Czy chłodniczka oleju 1.8T w BFB jest chłodzona pasywnie? Czy przez płyn chłodniczy (aktywnie)? Pozdrawiam! P.S Z ciekawości wrodzonej pytam
Lekoman Opublikowano 4 Września 2022 Opublikowano 4 Września 2022 Cześć, Mam chyba podobny problem, bo też wszystko zalane w okolicy filtra oleju. Co ciekawe jakiś rok temu mechanik wymienił mi ten oring ( 038117070A). Na pierwszy montaż szedł z końcówką B, ale potem go chyba uprościli . Czytałem, że jest jeszcze uszczelka podstawy filtra oleju. Czy ją też od razu wymienić? Jakie ma numery dla BFB? Pozdrawiam
Dev Opublikowano 4 Września 2022 Opublikowano 4 Września 2022 Tam jest tylko ta jedna Uszczelka Druga jest na filtrze
Lekoman Opublikowano 4 Września 2022 Opublikowano 4 Września 2022 (edytowane) Ok, a ta wyżej która łączy podstawę filtra oleju z silnikiem? Podobno jest przykręcona 3 śrubami (opis chyba z ANB). Znalazłem taki numer: 06A 115 441 J. Edytowane 4 Września 2022 przez Lekoman
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się