devey Opublikowano 10 Grudnia 2015 Opublikowano 10 Grudnia 2015 U mnie był taki efekt jak wymieniłem turbo z AWX'a na BRD Jakiś czas później podczas ostrego przyśpieszania, wystrzelił intercooler
krzysiekvtec Opublikowano 10 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2015 Tu nie ma prawa nic wystrzelic, że nic nie jest przesadzone nie dmucham 1.4 bar...
koziol1172 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Silnikowi nic nie bedzie, za to sprezarka dostaje w dupe mocno
krzysiekvtec Opublikowano 11 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2015 W jaki sposób taka hybryda dostaje w dupe?
Arcus Opublikowano 12 Grudnia 2015 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Turbo daje radę. Miałem okazję poczuć w takiej jednej srebrnej b6 Chętnie zobaczył bym jakiś filmik z prezentacją
krzysiekvtec Opublikowano 12 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2015 (edytowane) w tej srebrnej troche mniejsze siedzi jeszcze ... Cos wrzuce niebawem Edytowane 12 Grudnia 2015 przez krzysiekvtec
Booster Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Surge, turbo wiecej dmucha Niz silnik jest w stanie przyjac.....efekt wygoglujcie:) Tak surge, ale nie ten o którym piszesz, gdyby silnik nie był w stanie przyjąć doładowania to był by efekt tzw true surge i objawiał by się podczas WOT, nie podczas odpuszczania pedału gazu, tu ewidentnie DV nie jest wstanie upuścić całego ciśnienia z dolotu
krzysiekvtec Opublikowano 15 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2015 po wskaźniku doładowania widać ze normalnie rosnie doladowanie i upuszcza wszystko
Booster Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 na zegarku nie zauważysz tego bo to się dzieje w ułamku sekundy, a to że nie upuszcza to słychać na filmiku
krzysiekvtec Opublikowano 15 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2015 (edytowane) tzn co dv do wymiany czy co, sprawdzany był i trzyma jak puszcze szubko gaz to jest syk jak puszczam powoli to jest taki jak na filmie Edytowane 15 Grudnia 2015 przez krzysiekvtec
House Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Nie wiem czemu czepiacie się drewnianych dekorów moim zdaniem, wyglądają o wiele ciekawiej od "zimnych" aluminiowych ale gust jest jak h.j każdy ma swój
Booster Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 tzn co dv do wymiany czy co, sprawdzany był i trzyma jak puszcze szubko gaz to jest syk jak puszczam powoli to jest taki jak na filmie zadaniem dv nie jest tylko trzymanie ciśnienia ale również sprawne jego upuszczenie, na obecną masę powietrza którą wytwarza wydajniejsza turbosprężarka ten DV jest po prostu za mały
Booster Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 DV forge 008 u mnie przy 300hp dawał radę, można też pomyśleć o BOV-ie
wampir Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Może też być, ze tip i stożek poteguja ten dźwięk. U mnie przy specyficznym doładowaniu o obrotach tez to sporadycznie slysze. Na wiem jakby było na gumowym dolocie. U ciebie jest widze dość regularnie..
krzysiekvtec Opublikowano 15 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2015 bov chyba bedzie kiepskim rozwiazaniem ? a forge trzyma cene ze hoho ...
krzysiekvtec Opublikowano 15 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2015 mialem forge 007 ale on takie same mial wymiary jak seria
krzysiekvtec Opublikowano 15 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2015 ale na forge miałem identyczny dzwiek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się