BoskiEnrike Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Problem niejako rozwiązany, aczkolwiek nie do końca - ale po kolei. Przeraźliwych dźwięków już nie ma - wymieniono pasek, który okazał się wyciągnięty, za luźny, po prostu ślizgał się. Jednak mimo wszystko na tym max skręcie jeszcze coś tam słychać. I tutaj pytanie czy sugestia mechanika o tym że duża wielkość kapcia (235) może mieć tego jakieś logiczne wytłumaczenie że jeszcze słychać te dziwne dźwięki? Poza tym alternator uznał za dobry także już nie wiem czy tak ma być czy jednak pożądana jest kompletna cisza przy max skręcie? Co jeszcze może być nie tak?
owieczka Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Z tego co piszesz to można jeszcze zainteresować się pompą wspomagania. Sprawdź poziom oleju we wspomaganiu i ją obsłuchaj,
mutilator Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Odwiedziłem juz stacje diagnostyczna i serwis gdzie ustawili mi zbieżność. Na stacji diagnostycznej przy okazji zrobiłem przegląd, wszystko wyszło dobrze, zawieszenie przód i tył w jak najlepszym porządku. W serwisie gdzie robią zbieżność 3D powiedzieli że z tylu nieco było odchylenia od normy ale wszystko ustawili jak trzeba. Ku mojemu zdziwieniu nadal jest tak samo - jak lekko skręce na prostej drodze i puszczę kierownice samochód nie prostuje tylko cały czas skręca. Oczywiście na prostej kierownicy bardzo dobrze trzyma tor jazdy. Zastanawiam sie więc czy przypadkiem tak nie musi być. Co Wy na to ?
MatrixXXL Opublikowano 3 Maja 2014 Opublikowano 3 Maja 2014 Witam. Borykam się od jakiegoś czasu z kłopotami ze wspomaganiem, otóż jak się rozgrzeje to zaczyna ciężko pracować kierownica do tego że podczas np. parkowanie na kilka razy po którymś razie nie idzie już ukręcić, wymieniłem płyn, zimę jakoś problemów nie było, aż do dzisiaj gdzie znów kierownica zaczęła ciężko "chodzić" do tego szumi pompa. Czy to koniec żywotu pompy? Jutro zawożę auto na warsztat na dokładne płukanie ukł., zobaczymy czy coś pomoże. ---------- Post dopisany 18-03-2014 at 01:53 ---------- Poprzedni post napisany 11-03-2014 at 16:45 ---------- Ukł płukany dwa razy, ale po kilku dniach płyn znów brudny, mechanik twierdzi że pompa albo magiel. ---------- Post dopisany 03-05-2014 at 16:36 ---------- Poprzedni post napisany 18-03-2014 at 01:53 ---------- Ponawiam. może ktoś coś doradzi.
Dev Opublikowano 3 Maja 2014 Opublikowano 3 Maja 2014 Wygląda na to ze pompa dokonuje żywota. Jaki plyn wlewaleś ???
MatrixXXL Opublikowano 3 Maja 2014 Opublikowano 3 Maja 2014 Mineralny, taki jak na zbiorniczku pisze. Jaką pompę kupić?
Dev Opublikowano 3 Maja 2014 Opublikowano 3 Maja 2014 najlepiej taka samą przed wymianą trzeba wypłukac zbiorniczek benzyną ekstrakcyjną
MatrixXXL Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 A jest coś takiego jak Filtr hydrauliczny układu kierowniczego?
Dev Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Jest, w zbiorniczku i trzeba go wypłukać benzyną.
Stolkien Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Kolego ja 3 pompy wymieniłem , zbiorniczek , przewody i nic dalej wyło. potem regeneracja mahlownicy ( uszczelki wszystkie) i też nic. dopiero wymiana na 100% sprawny załatwiła sprawe!
djzak Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 a 100 procen sprawny ? toznaczy nowy z aso czy jaki ?
r.kuderawiec Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 sprawdz stan paska na pompie ja bym proponował wymienic olej kiedyś miałem tak w oplu wymieniłem olej zalałem nowym i było ok Wymienic olej nie zaszkodzi napewno 1
djzak Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 wymienilem wlasnie plyn nic nie zmienia i wymienilem rolke posrednia bo chałasowała i miala luz ..napinacz lekko chuczy jak sie nim kreci ..
djzak Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 jak by byl nowy ..nieodchodzi od normy ..nie jest poszarpany jest caly ..
kubus2907 Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 dzieki za porady. juz wyciagnieta ---------- Post dopisany 14-05-2014 at 08:19 ---------- Poprzedni post napisany 30-04-2014 at 06:35 ---------- po włożeniu magla zaświeciło się esp. kumpel podpiął się lapkiem i wyskoczyła usterka ale nie da się jej usunąć. miał ktoś taki problem? przy wstecznym kiedy naciskam na hamulec czuje jakby abs się wł
melman_zyrafa Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 dzieki za porady. juz wyciagnieta ---------- Post dopisany 14-05-2014 at 08:19 ---------- Poprzedni post napisany 30-04-2014 at 06:35 ---------- po włożeniu magla zaświeciło się esp. kumpel podpiął się lapkiem i wyskoczyła usterka ale nie da się jej usunąć. miał ktoś taki problem? przy wstecznym kiedy naciskam na hamulec czuje jakby abs się wł Przejedź się kilkanaście metrów- musi się zrobić adaptacja. Dla potomnych: W 3,0 TDI nie trzeba podnosić silnika żeby wyjąć magiel, to co trzeba zrobić to: Odkręcić część osłon termicznych, bodajże kawałek wydechu, zdjąć lewą kolumnę zawieszenia (strona kierowcy) + nadkole, podnieść zbiorniczek płynu żeby dostać się do śrub, odkręcić magiel od góry i dołu... Magiel wyciągamy przez nadkole.
Bieniek Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Zrob kalibracje czujnika skretu. Znajdziesz w watku o wymianie modulu w kierownicy. I zobacz, czy taśma nie ukrecona w kierownicy. Dziala klakson,MF, podswietlenie?? Ktos krecil kiera bez magla i stad ten problem.
kubus2907 Opublikowano 18 Maja 2014 Opublikowano 18 Maja 2014 dzis mialem kolejna niespodzianke odpalam silnik a tu olej syczy i cieknie spod pedalow... (brak oleju we wsp) mam nadzieje ze da rade sholowac automata 3km na kanal? oczywiscie z predkoscia 30km/h
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się