Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wycie i buczenie przy skręcaniu w A4 B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Problem niejako rozwiązany, aczkolwiek nie do końca - ale po kolei. Przeraźliwych dźwięków już nie ma - wymieniono pasek, który okazał się wyciągnięty, za luźny, po prostu ślizgał się. Jednak mimo wszystko na tym max skręcie jeszcze coś tam słychać. I tutaj pytanie czy sugestia mechanika o tym że duża wielkość kapcia (235) może mieć tego jakieś logiczne wytłumaczenie że jeszcze słychać te dziwne dźwięki? Poza tym alternator uznał za dobry także już nie wiem czy tak ma być czy jednak pożądana jest kompletna cisza przy max skręcie? Co jeszcze może być nie tak?

Opublikowano

Z tego co piszesz to można jeszcze zainteresować się pompą wspomagania. Sprawdź poziom oleju we wspomaganiu i ją obsłuchaj,

Opublikowano

Odwiedziłem juz stacje diagnostyczna i serwis gdzie ustawili mi zbieżność.

Na stacji diagnostycznej przy okazji zrobiłem przegląd, wszystko wyszło dobrze, zawieszenie przód i tył w jak najlepszym porządku.

W serwisie gdzie robią zbieżność 3D powiedzieli że z tylu nieco było odchylenia od normy ale wszystko ustawili jak trzeba.

Ku mojemu zdziwieniu nadal jest tak samo - jak lekko skręce na prostej drodze i puszczę kierownice samochód nie prostuje tylko cały czas skręca. Oczywiście na prostej kierownicy bardzo dobrze trzyma tor jazdy.

Zastanawiam sie więc czy przypadkiem tak nie musi być. Co Wy na to ?

Opublikowano

Witam. Borykam się od jakiegoś czasu z kłopotami ze wspomaganiem, otóż jak się rozgrzeje to zaczyna ciężko pracować kierownica do tego że podczas np. parkowanie na kilka razy po którymś razie nie idzie już ukręcić, wymieniłem płyn, zimę jakoś problemów nie było, aż do dzisiaj gdzie znów kierownica zaczęła ciężko "chodzić" do tego szumi pompa. Czy to koniec żywotu pompy? Jutro zawożę auto na warsztat na dokładne płukanie ukł., zobaczymy czy coś pomoże.

---------- Post dopisany 18-03-2014 at 01:53 ---------- Poprzedni post napisany 11-03-2014 at 16:45 ----------

Ukł płukany dwa razy, ale po kilku dniach płyn znów brudny, mechanik twierdzi że pompa albo magiel.

---------- Post dopisany 03-05-2014 at 16:36 ---------- Poprzedni post napisany 18-03-2014 at 01:53 ----------

Ponawiam. może ktoś coś doradzi.

Opublikowano

Wygląda na to ze pompa dokonuje żywota.

Jaki plyn wlewaleś ???

Opublikowano

Mineralny, taki jak na zbiorniczku pisze.

Jaką pompę kupić?

Opublikowano

najlepiej taka samą :decayed:

przed wymianą trzeba wypłukac zbiorniczek benzyną ekstrakcyjną

Opublikowano

A jest coś takiego jak Filtr hydrauliczny układu kierowniczego?

Opublikowano

Jest, w zbiorniczku i trzeba go wypłukać benzyną.

Opublikowano

Kolego ja 3 pompy wymieniłem , zbiorniczek , przewody i nic dalej wyło. potem regeneracja mahlownicy ( uszczelki wszystkie) i też nic. dopiero wymiana na 100% sprawny załatwiła sprawe!

Opublikowano

a 100 procen sprawny ? toznaczy nowy z aso czy jaki ?

Opublikowano

sprawdz stan paska na pompie :wink: ja bym proponował wymienic olej kiedyś miałem tak w oplu :wink: wymieniłem olej zalałem nowym i było ok

Wymienic olej nie zaszkodzi napewno

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

wymienilem wlasnie plyn nic nie zmienia i wymienilem rolke posrednia bo chałasowała i miala luz ..napinacz lekko chuczy jak sie nim kreci ..

Opublikowano

A pasek jak wygląda ?

Opublikowano

jak by byl nowy ..nieodchodzi od normy ..nie jest poszarpany jest caly ..

Opublikowano

dzieki za porady. juz wyciagnieta :wink:

---------- Post dopisany 14-05-2014 at 08:19 ---------- Poprzedni post napisany 30-04-2014 at 06:35 ----------

po włożeniu magla zaświeciło się esp. kumpel podpiął się lapkiem i wyskoczyła usterka ale nie da się jej usunąć. miał ktoś taki problem? przy wstecznym kiedy naciskam na hamulec czuje jakby abs się wł

Opublikowano
dzieki za porady. juz wyciagnieta :wink:

---------- Post dopisany 14-05-2014 at 08:19 ---------- Poprzedni post napisany 30-04-2014 at 06:35 ----------

po włożeniu magla zaświeciło się esp. kumpel podpiął się lapkiem i wyskoczyła usterka ale nie da się jej usunąć. miał ktoś taki problem? przy wstecznym kiedy naciskam na hamulec czuje jakby abs się wł

Przejedź się kilkanaście metrów- musi się zrobić adaptacja.

Dla potomnych:

W 3,0 TDI nie trzeba podnosić silnika żeby wyjąć magiel, to co trzeba zrobić to:

Odkręcić część osłon termicznych, bodajże kawałek wydechu, zdjąć lewą kolumnę zawieszenia (strona kierowcy) + nadkole, podnieść zbiorniczek płynu żeby dostać się do śrub, odkręcić magiel od góry i dołu... Magiel wyciągamy przez nadkole.

Opublikowano

zrobilem juz 200km i dalej swieci...

Opublikowano

Zrob kalibracje czujnika skretu.

Znajdziesz w watku o wymianie modulu w kierownicy.

I zobacz, czy taśma nie ukrecona w kierownicy.

Dziala klakson,MF, podswietlenie??

Ktos krecil kiera bez magla i stad ten problem.

Opublikowano

dzis mialem kolejna niespodzianke :kwasny: odpalam silnik a tu olej syczy i cieknie spod pedalow... (brak oleju we wsp) mam nadzieje ze da rade sholowac automata 3km na kanal? oczywiscie z predkoscia 30km/h

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...