mlodziak22 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Najpierw wymień sobie pasek koszt nie duży i będziesz wiedział czy pomoglo Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
DamianIno Opublikowano 25 Czerwca 2013 Opublikowano 25 Czerwca 2013 ok zdam relacje od niedawna też mam ten problem ale tylko przy max skręconych kołach jak zrobisz to daj znać czy pomogło
iceman__89 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Chyba w większości B7 tak jest:/ U mnie piszczenie pojawiło się jakieś 35tys. po wymianie paska
kami050 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 a powiedzcie mi jeszcze koledzy czy wymiana paska alternatora jest trudną operacja do zrobienia i jak sie do tego zabrac oraz czy trzeba sciagac zderzak do jego wymiany , mam a4 b6 tdi 130KM 2001r
tomcrack27 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 5 minut roboty.obejdzie sie bez sciagania zderzaka.musisz uwazac tylko jak idzie pasek albo sciagnac sobie schemat,bierzesz klucz chyba 16 do napinacza odciagasz go do gory i sciagasz stary pasek:wink:a z zalozeniem to juz chyba problemu nie ma
mlodziak22 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Kolego jest to bardzo proste, musisz ściągnąć pasek od klimy, najlepiej z kanału, jest tam chyba 13 ściągasz pasek i zakładasz nowy tylko wcześniej zakładasz chyba 16 lub 18 na napinacz po to żeby ściągnąć od alternatora Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
michail55 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 łatwe jest ale wole to oddac komuś
iceman__89 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 W B7 Panowie ta operacja już nie jest taka prosta i przyjemna bo jest inny wentylator i mało miejsca pomiędzy silnikiem a wentylatorem 1
griga-st Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 I u mnie tez piszczało przy krańcowych położeniach kierownicy, i nie był to pasek.
carles Opublikowano 29 Czerwca 2013 Opublikowano 29 Czerwca 2013 I u mnie tez piszczało przy krańcowych położeniach kierownicy, i nie był to pasek. a co takiego? Opiszesz swój problem? Pozdrawiam
iceman__89 Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 No właśnie co to takiego u Ciebie było skoro nie pasek?
kami050 Opublikowano 7 Lipca 2013 Opublikowano 7 Lipca 2013 a moglibyscie mi koledzy dokladnie napisac jak sciagnac pasek od klimy i alternatora , gdzie po prostu sa te napinacze albo wyslac jakas fotke? bylbym wdzieczny
michail55 Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 podjedz do mechanika bo mozesz cos uszkodzic wiem z doswiadczenia wymieni ci za 20zl
tomcrack27 Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 pany nie wiem jak jest w b7 ale dzis bylem u mechanika i powiedzial mi ze mialem zatarte lozysko oporowe alternatora a ja myslalem ze to pasek:facepalm:
kami050 Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 Panowie przypomnialem sobie ,ze rok temu dolalem do zbiorniczka plynu wspomagania troszke plynu ale syntetycznego zamiast mineralnego (taki chyba byl oryginalnie) ,nie dolalem go wiele , po prostu wydawalo mi sie ,ze troszke go brakowalo i taki mi sprzedano w sklepie a rodzaju jaki ma byc przeczytalem tutaj na forum juz po fakcie i mam pytanie czy ta dolewka nieszczesna mogla cos uszkodzic w ukladzie wspomagania? u mnie piszczenie wystepuje tylko na skreconych kolach i tylko na rozgrzanym silniku ...
KrzysiekSPI Opublikowano 13 Lipca 2013 Opublikowano 13 Lipca 2013 Przy maksymalnie skreconych kolach mocno obciazamy uklad kierowniczy. I wystapienie piszczenia jest bardzo wysokoprawdopodobne. Dodatkowo maksymalnie kola skrecamy w miejscu, a jak wiadomo skrecanie kolami w miejscu wymaga najwiecej sily wiec uklad jest mocno obciazony. U mnie sie tak dzieje i poprostu staram sie nie cis kierownica na maxa bo nie jest to zbyt zdrowe dla ukladu. Ja mimo ze jestem uczulony na jakiekolwiek dziwne odglosy pracy auta ten temat zostawiam. Jezeli uklad pracuje rowno plynnie i niema z nim zadnych problemow. Plyn ma swoj kolor to niema co przy tym robic. Bo pasek to taki wynalazek ktory ma prawo puszczac przy mocnym obciazeniu to nie lancuch. Zmienisz pasek i za moment znowu sie bedzie to dziac. W przypadku piszczenia paska z alternatora dobrym zabiegiem jest poprostu przejechanie po nim kalafonia. Ktora zwieksza tarcie i redukuje pisk paska:) Sekunda roboty zerowy koszt.
kami050 Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 dzis wymienilem pasek i jest rewelacja ,piszczenie ustalo , stary pasek byl od wewnatrz wszedzie popekany wiec stawiam ze byla to wina paska ---------- Post dopisany 16-07-2013 at 21:58 ---------- Poprzedni post napisany 13-07-2013 at 16:43 ---------- i nic dalej lipa.. pasek nowy conti wymienieony w ubiegla sobote i po dniu zaczelo cos jakby wyc delikatnie pod maska , dzis zrobilem trase 300km i wyje niemilosernie podczas ruszania ,czasem na postoju i zawsze podczas normalnego przyspieszania do predkosci 50km/h , panowie co to moze byc?
piotrsob1 Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 Sprawdź sprzęgiełko jednokierunkowe alternatora, czy nie jest zatarte. Co do pasków Contiego, to założyłem kiedyś taki z napisem "Made in Romania" i po paru tysiach też zaczął piszczeć Wymiana na Boscha załatwiła sprawę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się